Gå til innhold

Utdrikningsslag i Bergen


Moshalicious

Anbefalte innlegg

Hei vi skal ha utdrikningsslag for ei venninne snart .. Vi har planlagt dagen slik at vi begynbner med frokost, går rundt i byen og "driter" henne litt ut .. og så blir det middag og etter middag blir det fest. Men vi hadde planlagt stripper til festen, men det får vi desverre ikke til. Er det noe annet vi kan gjøre? Vi skal gi henne gaver fra kondomeriet, så tenkte en aktivitet i den duren, men er heilt blank. Håper noen har gode ideer. Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, hvis dere vil gi gaver fra Kondomeriet og vil ha en aktivitet litt i den kategorien så kan dere jo ha dildoparty. Og la bruden plukke ut noe av det de kommer med der som gave.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk .. d var en kjempe god ide! :D Men har prøvd i heile dag å få ta i noen som kan holde det i Bergen. Men får ingen svar! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Må bare spørre... du kjenner selvfølgelig bruden og vet at hun vil synes at type stripper/dildo-party er noe hun ønsker seg som utdrikningslag?

Personlig hadde jeg blitt dritsur hvis forloveren min hadde funnet på noe slik. Jeg hadde nok ikke blitt med på moroa i det heletatt og endt opp med å "ødelegge" hele kvelden for alle sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja .. jeg kjenner bruden, og det er grunnen til at vi vil ha noe slikt til festen. Poenget ditt var? Kjenner du bruden kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...