kit-kat Skrevet 30. april 2002 #1 Del Skrevet 30. april 2002 Jeg har sittet i 2 timer nå med en illeluktende Nivea selvbruningskrem på meg. Rett før jeg satt meg foran pcn her nå, så måtte jeg bare dusje av meg hele greia og håper at det rakk å trekke seg inn - litt i alle fall.. Den skum-kremen fra Piz Buin som det er tv-reklame om for tiden - lukter den?? Noen andre forslag? ...må nevne at jeg ikke vil bruke 300 kroner på en krem.. Ca. 100-130 er nok synes jeg. Noen som har tips? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2002 #2 Del Skrevet 30. april 2002 Hei! Bare kast Nivea selvbruner med engang, den er noe av de desidert verste på markedet! (ifølge meg selv, etter personlige erfaringer og en rekke selvbruner tester) For det første tørker den SÅÅ sakte, den STINKER, gir en unaturlig farge og sist men ikke minst så holder den seg bra i 1-2 dager, før den begynner å bli dårlig og falle av på en måte som gjør at det ser ut som om man lider av en alvorlig hudsykdom.. Nei, KAST DEN! Piz buin derimot lukter godt på huden, tørker fort, gir en flott farge (jeg bruker medium i fargestyrke, og selv den blir mørkere enn de fleste andre mørke selvbrunere jeg har brukt. Og tro meg, det er mange.), og varer lenge! Når den begynner å "fade" gjør den det på en fin måte, den faller ikke av i biter. Anbefales! Klem Tanya Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kit-kat Skrevet 2. mai 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 2. mai 2002 Hvilken Piz Buin-krem snakker du om? Er det den skumkrem-saken som er på reklamen for tiden? Hva koster den du bruker? 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2002 #4 Del Skrevet 2. mai 2002 ja, det er den på reklamen jeg snakker om. vet ikke hvor mye den koster, jeg kjøpte den ikke selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. B Skrevet 3. mai 2002 #5 Del Skrevet 3. mai 2002 Self Tan Foam tror jeg den heter. Den kostet 99,- på Kappahl og lukter ikke vondt så vidt jeg kan huske. Har ikke brukt den enda da. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Beginoa Skrevet 5. mai 2002 #6 Del Skrevet 5. mai 2002 Hei! Jeg bruker Christian Dior sin.Kan anbefales på det varmeste. Den lukter ikke og gir en fin,naturlig farge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VinterFru Skrevet 5. mai 2002 #7 Del Skrevet 5. mai 2002 Jeg bruker den til Piz Buin. Både skummet og gel. Jeg er kjempe fornøyd. Men den lukter veldig solkrem... Men det fine er at den trekker veldig fort inn, og du kan dusje etter 30 min. Så de minuttene får man vel bare lide seg igjennom.... Gir en veldig fin og naturlig farge i allefall12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. mai 2002 #8 Del Skrevet 5. mai 2002 Selvbruningskremen til Body Shop har ingen stram kjemisk lukt - den er mer som en parfymert bodylotion. Jeg er kjempefornøyd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2002 #9 Del Skrevet 5. juni 2002 Hei, lurte på om dere har sett denne i noen andre butikker enn kappahl, kanskje online? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 5. juni 2002 #10 Del Skrevet 5. juni 2002 jeg her kjøpt loreal sin selvbruningskrem, på pumpeflaske. Kosta vel 130 kr. Lukter litt, men man får en fantastisk fin farge iallefall når man kombinerer det med ekte sommersol utendørs... lykke til med brunfargen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå