Gå til innhold

Best humor av skjønnene

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Sånn generelt sett, hvem føler du har best humor av gutter og jenter?

Og på hvilken måte?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutter!

Jeg er jente selv, men har det mye morsomere når jeg er med gutter;) Føler de generellt har mer humor, tuller mer, og tar litt lettere på ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gutter!

Jeg er jente selv, men har det mye morsomere når jeg er med gutter;) Føler de generellt har mer humor, tuller mer, og tar litt lettere på ting.

Akkurat som om jeg skulle sagt det selv, gutter har mye mer involverende humor! syns selv jeg har guttehumor noen ganger, og ler mer når jeg er med de enn med mange av venninnne mine.

Når det gjelder jenter er det mer intern humor, mens gutter er på en måte utrolig morsomme når de ikke minst ikke vet om det selv :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Airi Chikako

Jeg har både kvinnelige og mannlige venner som er vanvittig morsomme, og jeg har mannlige og kvinnelige venner som er ganske kjedelige. Men jeg tror jeg ler mer av det guttevennene mine sier. Vet ikke om det er fordi det de sier egentlig er så morsomt eller om det er fordi jeg innbiller meg at det er det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Dette varierer jo fra person til person, uavhengig av kjønn. Men jeg synes også gutter som regel har bedre humor enn jenter. Mange jenter er litt sånn at de skal holde på fasaden, og ikke være grovkjefta og vulgære. Jenter har jo tradisjonellt sett blitt oppdratt til å være pente og pyntelige, i motsetning til gutta. Dette tror jeg muligens henger litt igjen fortsatt.. :jepp: .

Gutter har et friere, og mer avslappet forhold til humor, synes jeg. Med jenter vet man liksom aldri. Jenter kan spille snurte og fornærmet den ene dagen, for så å gapskratte av en tilnærmet lik spøk neste dag. Merkelig. :forvirret:

Jentehumor er dessverre litt for ofte preget av for mye høflighet og forsiktighet. :rosaengel: Jeg er selv jente med en forholdsvis røff form for humor, og har av den grunn opplevd mer enn en gang, å bli korrigert av andre kvinner. Min humor likner litt på guttas, og det har ofte slått meg at denne type humor hos en jente, ikke alltid er sosialt akseptert. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Micka

Det er ikke den grove humoren jeg liker, som hun over. Jeg syns gutter har generelt sett en evne til å se det humoristiske ved flere ting. Men sånn bærsje og rumpe-humor kan jeg spare meg for.

Endret av Micka
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Det er ikke den grove humoren jeg liker, som hun over. Jeg syns gutter har generelt sett en evne til å se det humoristiske ved flere ting. Men sånn bærsje og rumpe-humor kan jeg spare meg for.

Liker ikke bare bæsje og rompe humor da, men humor som befinner seg på hele skalaen, alt fra den underfundige og uskylige humoren, til den av det grovere slaget. De som bare spøker om bæsj, tiss og rompe hele tiden, er ikke spesiellt morsomme, bare barnslige. Men litt vulgaritet, kan jeg absolutt tåle en del av. Og menn tør oftere å spøke mer om det, enn jenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...