Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg sliter med at jeg er skrekkelig kvalm, nesten mer nå enn i begynnelsen. Jeg er 13/14 uker på vei, og det begynner nå å gå ut over matlyst og humør.

Konstant kvalm! I begynnelsen hjalp det med flere små måltider og jeg greide å holde det litt i sjakk med mat. Nå derimot... Usj!

Jeg drikker ingefærte, men det hjelper ingenting. Spiser lakris, men det hjelper kun i få minutter, og det er vel begrenset hvor mye lakris jeg kan tylle i meg i løpet av en dag.. :ler:

I dag har jeg kjøpt slike armbånd, men jeg har bedrevet massasje på disse triggerpunktene uten hjelp. Men mulig disse armbåndene hjelper.

Jeg har fått tips om akupunktur fra jordmor, og lurer på om noen her har prøvd det og om det hjalp, eller ikke hjalp?

Medisiner er jeg svært restriktiv mot å ta, så tabletter mot kvalme er noe jeg vurderer kun om absolutt ingenting annet hjelper.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har to venninner som har tatt akupunktur mot kvalme, og det var redningen for begge de to!!

Jeg var ikke så veldig kvalm, men tok akupunktur mot bekkenløsning, og det var redningen min ;)

Så det er jo verdt å prøve det!

Skrevet

Jeg prøvde akupuntkur mot kvalmen i sist svangerskap, og for meg hjalp det ingenting. Men jeg var nok et hardt tilfelle, for akupunktøren var veldig overrassket. Alle han hadde behandlet tidligere hadde det hjulpet for...

Skrevet

Sånn fullstendig avsporing - gratulere med graviditeten!!! Det hadde eg ikkje fått med meg.

Skrevet

Takk for det imli :)

Alt vel med deg?

Skrevet

Takk for det imli :)

Alt vel med deg?

Sånn opp og ned ;)

Gir deg tilgang til bloggen min eg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...