Gå til innhold

Hva er din grense?

Junebug

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Med unntak av sko og vinterjakker (som ikke er noe jeg kjøper nytt hvert år heller) er det uhyre sjelden jeg kjøper noe som koster over 500 kroner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du lyst har du lov, synes jeg, og har du råd i tillegg er det vel bare å sette kursen for butikken..? :D

Jeg har ingen definert grense, men synes jeg tok litt av da jeg impulskjøpte en bluse og en strikkejakke fra Day på Euroshop, Gardermoen sist jeg var der. Gildet kom på 2200 kroner... :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gir max 600 for en genser...og 1000 for en bukse...men det er sjelden jeg kjoeper saa dyre klaer...

Hvis jeg handler noe dyrt, foeler jeg det merkes...selv om jeg har god raad....

Dyrt er ikke alltid best....

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis jeg finner noe jeg virkelig liker, da kjøper jeg det. Nesten uansett pris. Fælt, men sant. :D

Basisplagg bør også være i god kvalitet som igjen ofte medfører en høyere prisklasse.

Men jeg er også ram til å finne rimelige plagg. Akkurat nå har jeg på en kjole som kostet under 200 kroner. Den er kjempelekker! Men jeg regner ikke med at den varer lenge... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en fin kjole til under 200 kroner (ja, 199) som HAR vart en stund jeg. Kjøpte den til mine foreldres sølvbryllup sommeren 2000, og den har vært brukt flere ganger, variert litt med tilbehør.

Men det hadde kanskje ikke så mye med dette tema å gjøre....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er noen av dere som skriver at dere kunne ha gitt 2 700 for en kjole. Jeg går ut ifra at det er en festkjole. Det blir jo ofte sånn at man betaler mer for festklær. Men er det ikke mer fornuftig å bruke mer penger på et plagg man kommer til å bruke ofte enn en kjole som man bare har noen få anledninger til å bruke?

Kunne ikke vært mer enig! Det er jo en selvfølge at klær man bruker daglig bør være dyrere enn klær man bruker et par ganger i året! Synes festklær er mye lettere å 'skrape sammen' for en billig penge, uten at det synes at det er kjøpt billig. Har funnet masse på bruktbutikker, i mormor sitt skap, H&M etc. etc. Og så har man jo gjerne noe fint tilbehør, f.eks litt dyrere smykker e.l.

Nei, jeg ville mye heller brukt penger på en genser som du får masse bruk for, enn et festplagg som henger i skapet og samler støv mesteparten av året! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper klær jeg liker. Pris er underordnet. Handler vesker hos LV, klær hos Escada, Barney's og Mario's - noen ganger også hos Jerri Rice. Disse butikkene fører Dolce&Gabbana, Ralph Lauren Blue Label, Burberry, Prada, Armani (ikke exchange), Jean Paul Gaultier, Yves Saint Laurent, Donna Karan, Moschino, Chanel, mm. Skoene mine er utelukkende MBs og Prada. Vurderer å kjøpe støvlettene til Jimmy Choo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...