Darkannie Skrevet 6. juni 2010 #81 Del Skrevet 6. juni 2010 Hvordan gikk det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oppesen Skrevet 8. juni 2010 #82 Del Skrevet 8. juni 2010 TS, hvor er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
oppesen Skrevet 8. juni 2010 #83 Del Skrevet 8. juni 2010 TS, hvor er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest reebok Skrevet 9. juni 2010 #84 Del Skrevet 9. juni 2010 Det lurer jeg også på.... TS, har du fått pratet med henne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. juni 2010 #85 Del Skrevet 12. juni 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bomullstrusa Skrevet 12. juni 2010 #86 Del Skrevet 12. juni 2010 TS, jeg håper virkelig at du har fått prata med henne nå. Fikk vondt i magen av å lese innleggene dine. Jeg hadde droppa å dra på ferie med dem, hvis hun ikke har en veldig god grunn til at du ikke ble bedt, så kan hun få kjenne litt på dårlig samvittighet. Likte heller ikke at hun ikke sa at det var navnefest den helga, bare at hun hadde planer. Ikke bra.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 20. juni 2010 #87 Del Skrevet 20. juni 2010 Jeg håper også virkelig TS fikk snakka med henne...Og lurer fryktelig på hva slags grunn hun hadde for å utelukke TS! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 17. juli 2010 #88 Del Skrevet 17. juli 2010 Hvordan går det med deg, TS? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Darkannie Skrevet 23. juli 2010 #89 Del Skrevet 23. juli 2010 Jeg tenker ofte på denne tråden...lurer så fælt på hvordan det gikk med deg TS... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Avalon Skrevet 24. juli 2010 #90 Del Skrevet 24. juli 2010 Jeg lurer også på hvordan det går!!! Fikk vondt i magen av å lese denne tråden, og kjenner meg litt igjen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jikolun Skrevet 24. juli 2010 #91 Del Skrevet 24. juli 2010 HVORDAN GÅR DT MED DEG TS? PLZ SVAR PLZ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kanutten Skrevet 25. juli 2010 #92 Del Skrevet 25. juli 2010 Ville bare gi TS en god jeg. Håper det går bra med deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Q Skrevet 25. juli 2010 #93 Del Skrevet 25. juli 2010 Kan det tenkes det har gått bra, siden hun ikke svarer? Håper det! Nå er det lenge siden det hele skjedde, men jeg har sett ett svar jeg synes sto ut fra mengden: "Kjøp en gave, og lever den personlig, og uttrykk at du syntes det var synd du ikke var tilstede" Det skal jeg ta med meg om jeg havner i samme situasjon. Å vise at man selv føler på noe i forhold til situasjonen, ikke angripe-og være åpen for en naturlig forklaring (selv om man kanskje ikke tror det er en.) Samtidig gir det kanskje venninna dritdårlig samvittighet Lykke til, og det hadde vært interessant å høre hvordan det har gått. God sommer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 25. juli 2010 #94 Del Skrevet 25. juli 2010 Kjedelig med poster der ts ikke følger opp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. desember 2010 #95 Del Skrevet 19. desember 2010 TS, er du her? Kom plutselig på denne tråden. Ikke meningen å plage deg (eller andre) ved å dra opp tråden. Ble bare så engasjert den gangen og lurer fortsatt på hvordan det gikk... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aria. Skrevet 21. desember 2010 #96 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Lurer på hvorfor TS aldri svarte... ?? :klø: Endret 29. desember 2010 av **Nora** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. desember 2010 #97 Del Skrevet 21. desember 2010 Ikke dra opp en tråd med å bare skriv en smily...bruk knappen FAVORITTER!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aria. Skrevet 21. desember 2010 #98 Del Skrevet 21. desember 2010 (endret) Ikke dra opp en tråd med å bare skriv en smily...bruk knappen FAVORITTER!! Slutt å bry deg om hva jeg skriver på en tråd som noen andre dro opp for noen dager siden!!!! Endret 21. desember 2010 av **Nora** Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. desember 2010 #99 Del Skrevet 29. desember 2010 Slutt å bry deg om hva jeg skriver på en tråd som noen andre dro opp for noen dager siden!!!! nei for å skrive en smily er meningsløst. hvis du ikke forstår det burde du kanskje ikke være her, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Aria. Skrevet 29. desember 2010 #100 Del Skrevet 29. desember 2010 nei for å skrive en smily er meningsløst. hvis du ikke forstår det burde du kanskje ikke være her, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå