Gå til innhold

Remagen2s liv


Remagen2

Anbefalte innlegg

Kaffetrakteren har stoppet :sur:

Stoppet for ett par dager. Den vil ikke bli varm. Så må nok kjøpe meg en igjen. kjenner trangen til kaffe.

Veldig glad for at duppeditten funker igjen. Følte meg ganske så ensom oppi hullet her da den nektet å starte.

Lørdag 31okt skal jeg på reunion fest.

10 år siden jeg sluttet i 7 klasse. så skal treffe den gamle klassen min igjen. Gruer meg noe så inni hel....

Er glad R skal. Da ho spurte meg om jeg skulle på festen sa jeg at jeg bare ville hvis ho ville. Så sier ho at ho ville bare visst jeg ville.

Så da ble vi enige om å hive oss på, men kjenner jeg angrer litt nå. Blir så rart å treffe de igjen. har ikke sett de siden jeg sluttet på den skolen i 5 klasse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mahareth

Seriøst? Da hadde jeg blitt sur jeg også! Kaffe er viktig!

Visste ikke du hadde noen kontakt med R fortsatt?

Høres koselig ut på et vis, selv om du ikke har så veldig lyst. Om ikke annet får du snakka litt med R :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har kontakt med R enda, bare ikke så ofte. hehe

Men ho grua seg også. Så da er jeg ihvertfall ikke helt alene om det. Gleder meg litt til å treffe igjen J. Alltid lurt på hvordan hun har det og hva ho driver på med. Selv om jeg ikke hadde så mye kontakt med henne heller på barneskolen, men ho var nå i det minste grei + at ho likte hunder. hahaha

Resten var heste jenter.

Mamma sa at J og typen hadde kjøpt seg gård oppe ved Belland???

Så ble jo litt nyskjerrig da også. heheh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag har vært ganske grei. Stod opp halv syv selv om jeg egenlig kunne ha sovet til halv åtte.

Begynte dagen på jobb. Fikk lært meg oppvaskmaskinen. Så nå er det faktisk ganske greit å stå med den. ikke skummel en plass. heheh

Har også fått raket litt løv i den gigantiske tuna mi. så nå har jeg bare plenene igjen.

Veldig fornøyd med at jeg gadd å gjøre det.

Fikk sjokk beskjed i går at de hadde meldt snø her, Men jeg tror det ikke før jeg får se det hvite på bakken.

Mannen til Søsteren til T kom å henta hengeren til båten sin.

Veldig koselig å snakke med han igjen. Takket for gaven jeg hadde gitt til datteren deres. Kommer til å savne J og H.

Merket at jeg kom til å tenke på at jeg virkelig kommer til å savne alle i den familien. ihvertfall M. Ho var så god mot meg...

Ellers så har min bror vært her å sjekket sikringsskapet mitt. han skal bytte det ut med ett mer moderne.

(Fagprøven hans) Så da får jeg han her i ett par dager. Klager virkelig ikke.

Min barndomsvenninne MD kommer til meg i morgen å skal overnatte. Uten datteren E. Så da blir det virkelig jentekveld. Den skal så nytes.

Skal også ha kjøretime i morgen. GØY :D Tror frykten min for biler begynner sånn smått å gå litt og litt mer bort. TAKK OG LOV FOR DET :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte veldig godt at broderen kunne ta noe av fagprøven her hos meg :D

I dag har jeg hatt kjøretime, neste gang begynner jeg på trinn to. BYKJØRING. Gleder meg litt. Må øve litt mer på bakkestart. Irriterer meg at det er lettere å gjøre bakkestart med mamma sin bil enn med kjøreskole bilen... Så må skjerpe meg litt nå. heheh

Nå er det tid for rydding og vasking av huset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fytti hel.... for en dag.

Var jo familiedag på IKEA. En prøvelse for oss som jobber der. Steike å vi stressa. Ihvertfall jeg.

Fikk ikke kjøpt meg noe da jeg surret rundt der inne før jobb. Hadde ikke penger. Var så mye der som jeg trenger. Får vente to - tre uker før jeg setter mine bein nede i selve butikken. Nok med å stå på kjøkkenet å varme kjøttboller og falaffel. Hehe

Hadde en kjempe koselig kveld da M var på overnattingsbesøk. Bari-bolla ble bestevenn med M med en gang. Ho var så snill og god. Er så glad for at det endelig er noen som skjønner hva di skal gjøre når de treffer Bari. Sette seg ned og hilse på bikkja

2. Ikke hyle og vifte med armene hvis bikkja kommer bort. (hjelper ikke i det hele tatt. bikkja syns jo det er knall gøy. endelig noen som vil leke)

3. Klø bikkja på halsen og ikke på hodet. Da begynner ho ikke å veive med hode for å se hva som er over henne.

Har verdens herligste hund selv om ho har mye enegri til tider, men sånn er det med finske lapphunder.

Nå venter sofaen og Tven... Mmmmmmmm Sørlandschips <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal rydde ute. Skal visst komme noe hvitt på bakken til onsdag. Så det blir en jobbe dag hjemme i morgen/dag. Noe du lurte på? Natta GID

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har gått så ufattelig fort.

Åpmingen av IKEA Sørlandet var vanvittig. Merket fint at det var 36700 folk som møtte opp på de tre første dagene. Mange som kom for å :spise: de velkjente kjøttbollene. Kan vel si at jeg har fått de kjøttbollene så langt nedi halsen som det går ann. Nok med lukta. hehe..

På lørdagen måtte jeg og fire til jobbe overtid for å få oppvasken unnagjort. Resten av flokken var på åpningsfesten for alle ansatte :danse: .... Men vi hadde det jo artig da vi vasket opp :skratte::tommelopp:

I morgen får jeg besøk av broderen. Han har satt inn ett nytt sikringsskap og i morgen kommer to mannfolk å skal se på det om det blir godkjent. Vet det kommer til å gå bra. Broderen har gjort en kjempe jobb. Veldig stolt av at jeg har en så flink bror.

Nå har han vel omtrent 3 uker igjen av fagprøven.

Til helga skal jeg på reunionfest med den gamle klassen min som jeg gikk i klasse med fra 1-5. (hoppet over fjerde trinnet)

Gruer meg veldig :sukk: . Håper ikke M.A kommer. Da blir det garrantert krig mellom meg og henne :slåss: . Hehe

Godt R skal dit også.

:goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Duste-M kommer nok, men ho må vel gå fort fordi hun blir syk :lur: Hun er jo så syk og stakkarslig :engel:

Kose deg masse vennen min :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...