Gå til innhold

Remagen2s liv


Remagen2

Anbefalte innlegg

M og K var ganske enig om at vi skulle ha en fin, koselig og GØY dag. Så vi fant løsningen ganske fort. Med E mener du dama til U?

I såfall har de ihvertfall blitt invitert.

Så får se om det passer for dem. HAr gitt alle klar beskjed om å si ifra innen en dato jeg har satt. Så får bare vente å se;)

I dag har jeg klart å fått ryddet og vaske + vaske masse tøy. Ble fort sliten siden jeg fortsatt ikke er frisk. Har så lyst til å på senteret i helga, men får se hvordan formen er på lørdag.

Kanskje du Mahareth vil være med å holde meg med selskap hvis du ikke jobber????

Min kjære skal av å sykle nordsjørittet på lørdag så han blir borte fra i morgen og kommer nok VELDIG SLITEN hjem på Lørdagskveld.

Er utrolig glad jeg ikke skal sykle.

Håper bare det ikke skjer noen ulykker.

Har sett litt vel mye UFRVILLIG på tour de france de siste årene.

Så vil ikke at min kjære skal komme til skade på turen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mahareth

Sånn går det når du velger en mann som er interessert i sport, mot bedre viten! ;)

Jobber selvfølgelig i morra :( Men hva med onsdag? Da har jeg fri ihvertfall :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...
  • 3 uker senere...

altfor lenge siden jeg har skrevet.

Har skjedd veldig mye den siste mnd. Både bra og dårlige ting.

Bestefar har solgt leiligheten, bikkja har begynt å høre på meg, jeg og min samboer er i tvil om det er vi to som skal leve sammen resten av livet vårt. jeg har ikke fått jobb, men har søkt på en i dag så får håpe de kan gi meg et svar. jeg har sendt inn søknad om førerkort så snart kan jeg få tatt den jævla teoriprøven.

Tror ikke jeg kunne ha falt lengere ned i ett hull enn jeg har gjort nå.

håper ting endrer seg etterhvert. trenger virkelig ikke mer tull nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk vennen. ringer deg nok hvis det er noe. du er så god å ha. Håper bare ting blir bedre, men akkurat nå syns jeg vi er på ett stadie hvor alt bare er stille. jeg prøver å sette igang en samtale, men den tar slutt fort. føler jeg prøver mer enn han. i dag føler jeg at han egentlig har gitt opp. han har ikke pratet noe til meg utenom de gangene jeg har spurt han om noe. Nå reiste han ned til en kamerat. så får håpe det hjelper for han. Han trenger sikkert å snakke med noen han også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

vet ikke enda trond er ikke hjemme. men er sikkert sånn som i går. brukte kantklipperen der hvor bari ferdes ute. hadde ikke fått bort all møkka så når jeg satte i gang med kantklipperen fikk jeg så og si huden full av møkk. delig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest Mahareth

:snurt: Jeg må høre om ditt liv gjennom kommentarer på fb-statuser!

Kjipt med teorien, men sånn skjer. Du kom deg ihvertfall avsted denne ganga!

Når er intervjuet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Livet er så surt nå. Hater det så intenst. Håper bare ting blir bedre nå.

4 år så sa det stopp. Hater at jeg må igjennom den dritten en gang til.

Hadde aldri trodd det skulle skje, men samtidig visste jeg det innerst inne.

Kommer til å savne han så utrolig mye. hadde jeg bare vært flinkere til å si hva jeg tenker. Stoppet bare opp da jeg ville si hva jeg følte.

Håper det skjer noe bra snart. trenger det virkelig nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: Ikke glem alt som er bra i livet ditt!

Du har familie og venner som er veldig glade i deg og som vil hjelpe deg så godt du kan.

Du har en ny jobb du skal begynne i om 10 dager, og du kommer til å elske den.

Du har mange interesser som du har mye glede av.

Du har en hund som trekker deg ut av huset og gir deg masse ekstra energi.

Du har masse å fylle dagene med, og mange som vil tilbringe tid med deg.

Jeg skjønner godt at dette er tungt og vanskelig. Hadde det ikke vært det hadde jeg blitt mer bekymra for deg enn jeg er ;) For jeg tror du kommer gjennom dette som en sterkere person.

Bare ta tiden til hjelp, og ikke vær redd for hva som kommer til å skje, eller hva du kommer til å tenke og føle.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er så god. Glad jeg har deg.

vet det kommer til å gå bort etterhvert, men liker ikke at det skal ta så lang tid. har jo aldri vært i ett så seriøst forhold før.

Var hos bestefar i dag. klarte ikke å si det til han. Så brukte pokerfjeset. ikke bra.

I morgen kommer mamma og pappa hjem. gruer meg til å si det til dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Faren din sier det til bestefaren din vet du. Ikke tenk på det :) Det kommer til å bli bedre når du har sagt det, så slipper du ihvertfall å grue deg mer til det. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:vinke:

Hvordan kan det ha seg at hver eneste dagbok jeg leser her inne så er det noen andre jeg 'kjenner' som også følger den? :klø: :) Nei, Mahareth, jeg forfølger deg ikke ;)

Gir en :klem: til Remagen2 og håper ting ordner seg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

Hvordan kan det ha seg at hver eneste dagbok jeg leser her inne så er det noen andre jeg 'kjenner' som også følger den? :klø: :) Nei, Mahareth, jeg forfølger deg ikke ;)

Gir en :klem: til Remagen2 og håper ting ordner seg!

:hoho: It's ment to be! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

takk alyah :)

Denne dagen begynte dårlig. da jeg våknet skjønte jeg at han ikke kommer tilbake :grine:

Savner han så. Tenker på alt vi har gjort sammen de fire årene...

dette vil ta tid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vet jeg må gi det tid, men jeg vil ha det bra ikke sitte å sture dagen lang.

Liker ikke at han som kjenner meg best av alle går fra meg.

Han er/var min bedre halvdel.

Er så ille når han er den som alltid har vært der for meg. vet jeg har venner som bryr seg, men han var den som jeg sa alt til og han var alltid der å trøstet meg. uansett hva det var.

å nå kan han ikke trøste meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...