Gjest Mahareth Skrevet 27. september 2010 #61 Del Skrevet 27. september 2010 Hvor mye skal du jobbe før åpningen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remagen2 Skrevet 27. september 2010 Forfatter #62 Del Skrevet 27. september 2010 skal jobbe tirsdag og torsdager Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 27. september 2010 #63 Del Skrevet 27. september 2010 Så greit Da kommer du litt inn i det du skal gjøre før det braker løs! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remagen2 Skrevet 27. september 2010 Forfatter #64 Del Skrevet 27. september 2010 mhm. greit det. Seriøst å dårlig humør jeg er i kveld. sinna for ingenting. klikka fullstendig på colaflaska da jeg ikke fikk opp korken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 27. september 2010 #65 Del Skrevet 27. september 2010 Det er lov å ta litt av inni mellom. Få det ut, bli ferdig med det verste og så er veien til ro kortere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 27. september 2010 #66 Del Skrevet 27. september 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remagen2 Skrevet 27. september 2010 Forfatter #67 Del Skrevet 27. september 2010 Har ikke vært så aggresiv siden jeg klikka på Å. har nok noe med hva T skreiv på face. Det fikk liksom tankene til å svirre veldig igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 27. september 2010 #68 Del Skrevet 27. september 2010 Det med mat og øl til kampen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remagen2 Skrevet 27. september 2010 Forfatter #69 Del Skrevet 27. september 2010 ja, får meg til å tenke. forklarer en annen dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 27. september 2010 #70 Del Skrevet 27. september 2010 Det er greit det Du sier fra om jeg kan hjelpe deg med noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remagen2 Skrevet 27. september 2010 Forfatter #71 Del Skrevet 27. september 2010 ja, sier ifra. Hatt en lang tlf samtale med M. hjalp veldig det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 27. september 2010 #72 Del Skrevet 27. september 2010 Det er jeg veldig glad for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remagen2 Skrevet 27. september 2010 Forfatter #73 Del Skrevet 27. september 2010 er jeg å. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remagen2 Skrevet 28. september 2010 Forfatter #74 Del Skrevet 28. september 2010 Reiser på jobb om litt. Blir godt å treffe folkene igjen. T var innom for å hente pulsklokka si i dag. var dårlig hele tiden.. Er så vondt å se at han har det så utrolig bra, mens jeg fortsatt er som ett vrak. Snakket litt med A på msn. hjalp veldig. Godt å snakke med en gutt om sånt. hjelper meg veldig. Så en stoooor takk til A. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 28. september 2010 #75 Del Skrevet 28. september 2010 Å, du har også en A-gutt Hva skulle vi gjort uten dem? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remagen2 Skrevet 11. oktober 2010 Forfatter #76 Del Skrevet 11. oktober 2010 Blitt litt lei av å skrive her, skjer ikke så mye lenger som jeg kan skrive om. Skulle egentlig treffe ei venninne i dag, men min moped har funnet ut at den ikke vil starte. prøvde å trå den i gang, men det funket ikke så nå sitter jeg her med en moped som ikke funker og en legg som verker som ett helvete. snakk om å bli lemster av en sånn fille ting. tror virkelig jeg må begynne å trene ... Gleder meg så sykt til jeg har billappen. Alt går etter planen der ... Så er jeg heldig har jeg den nok i løpet av nyåret. Tror og håper jeg. Da skal mopeden så langt inni garasjen som mulig... Flaut å være så gammel å ikke ha billappen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katee Skrevet 11. oktober 2010 #77 Del Skrevet 11. oktober 2010 Det er mange som ikke har lappen Men jeg tenker det blir bra når du har fått den. Veldig praktisk. Men du trenger ikke skrive bare om ting som skjer eller ikke skjer. Her fjaser vi om det meste. Alt fra fødsler til dumme kunder, klær og filmer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 11. oktober 2010 #78 Del Skrevet 11. oktober 2010 Vi gleder oss til du har lappen Og ja, fjas i vei vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Remagen2 Skrevet 13. oktober 2010 Forfatter #79 Del Skrevet 13. oktober 2010 (endret) Nå skal det fjases og kjases :gjeiper: Hatt en grei dag. Tok turen til byen, skulle på bli kjent med bilen opplegg. Fant jo fort ut at dette kunne jeg så jeg syns jeg heller kunne ha brukt halvannen time på å shoppe enn å høre om ryggelys,bremsevæske osv osv. Fikk nå handlet litt da Mopeden funker igjen Fant ut at det kanskje var på tide å se om pluggen var gåen.. Det var den. kunne ikke engang kalle det for en plugg lenger. Fikk byttet den og nå sviver den som bare det. T kom i dag. Gikk igjennom ting som skulle fordeles. JIPPI jeg fikk oppvaskmaskinen og komfyren Så det eneste jeg må handle er bestikk, service, glass og håndklær... Men finner vel mye på ikea etterhvert nå. Skal ha familie dag der til lørdag. DA SKAL JEG SHOPPE, vel og merke etter at jeg har jobbet de tre timene som jeg er satt opp på... Skal også jobbe på åpningsdagen (tor 21 okt) + fre og lør. Kommer til å være utslitt når jeg endelig har helg. heheh Tenkte jeg skulle se en film i kveld, men har ikke helt funnet ut hvilken, så det ender vel opp med at jeg legger meg. Endret 13. oktober 2010 av Remagen2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mahareth Skrevet 13. oktober 2010 #80 Del Skrevet 13. oktober 2010 Åhr, skreiv en masse og så klikka nettet da jeg skulle poste Godt du har fått orden på mopeden! Du er jo avhengig av den enn så lenge... Men det er heldigvis ikke lenge igjen nå Bra du fikk viktige ting Det du nå trenger er jo egentlig ikke store, viktige ting. Ihvertfall ikke om du har litt Heldigvis har kaffetrakteren alltid vært din Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå