Gå til innhold

Remagen2s liv

Remagen2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk for alle klemmene :)

Har fått gjort bittelitt husarbeid i dag.

I morgen skal jeg ringe kjørelæreren min. Blir godt å få startet på den lappen selvom jeg gruer meg noe så sykt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer til å gå kjempegreit vet du! Blir nok bra når du får kommet i gang.

Prøvde nettopp en test på proven.no, og jeg strøyk :roll: Så du har nok lappen før meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne dagen har vært både grei å tung.

Jeg var med E til senteret. Fikk kjøpt en sele til Bari en sånn en som skal få ho til å gå fint i band. den gjorde susen.

Så nå kan jeg gå på tur med Bari og ikke omvendt....

Det var litt godt å komme ut, men var dårlig hele tiden og klarte ikke å tenke på noe annet. Håper det blir bedre i morra når jeg skal møte Mahareth og M.

T kom for å hente mer tøy og småting.

Bari var overlykkelig da ho så han. Fikk mye oppmerksomhet av T. Nå sitter ho i ganga å ser ned trappa. Venter på at T skal komme tilbake.

Fikk en klem av han og han sa at ting ville bli bedre etterhvert. da klarte jeg ikke å holde tårene igjen.

Men fikk nå se han gå ut av døra i dag og fikk nå en klem.

Det hjalp litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: Han har nok rett skal du se, det blir bedre etter hvert. Ikke vær redd for det.

Du er sikkert litt bedre i morra skal du se. Nå har du ihvertfall sett han og fått en klem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mhm, han har nok rett. Han har alltid rett.

Så får stole på han.

Så nå kan det være at jeg ikke får møtt M i morra. Bilen hennes er teit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk Alyah :nigo: Du må også ha en fin helg :nigo:

Torsdag var en kjempe fin dag. Tenkte ikke så mye på T. Eller jeg hadde ikke tid, jeg og Mahareth var så og si overalt i byen.

Fikk kjøpt veske, sminke og litt tøy. Ja fikk også funnet den rette BH-størrelsen. Takket være Mahareth. hehe.

Bursdagsgave til min bror ble også ordnet.

Igår hadde jeg en slapp dag hjemme. Var igrunn veldig godt. Hadde tenkt å rydde og vaske, men visste ikke hvor jeg skulle begynne så jeg satt meg forran TVen heller :flau:

I dag skal vi feire broderens bursdag. Tror han blir glad for gaven, men før jeg skal til han så skal jeg treffe M. Skal på loppemarked. Tror nok ikke jeg finner noe der. MÅtte ha vært gamle tegneserier hvis jeg skulle ha klart å finne noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Merker jeg er LITT TV slave :flau:

Dagen i går var igrunn også veldig god. Snakket ltt med T på face. Det gjorde godt. Ikke bare for meg med for han også.

Er så godt vi kan snakke om alt uansett om vi ikke er sammen lenger :nigo: Så tror nok jeg og han kommer til å være gode venner. Noe jeg er veldig glad for, og jeg er ganske sikker på at han også er det. Han har fått seg en leilighet, men flytter ikke inn før 1nov. Så tingene blir her hos meg til da, noe som jeg syns er helt greit :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra dere kan snakke sammen og hjelpe hverandre, selv om problemene er der pga hverandre. Veldig godt å se at du ser positivt på noe av dette nå :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg har skjønt nå at det ikke var noe jeg kunne gjøre for at ting kunne gått bedre. Han kan jo ikke styre sine følelser for meg. Er fortsatt lei meg, men er så glad for at ting ble endt på en skikkelig måte, for jeg vil ikke miste vennskapet med han for han er en helt utrolig snill, omtenksom og god gutt.

Å han sier jo fortsatt at han er veldig glad i meg. Noe som gjør meg veldig GLAD. Godt å vite at han bryr seg og spør meg hvordan jeg har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt du har skjønt det ja :klemmer: Jeg tror ikke dere kunne gjort det slutt på en bedre måte egentlig, og det er ikke mange som opplever det. Det vil nok ta tid før du slutter å elske han, men det er som du sier, ikke mulig å styre følelsene sine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror du vil se tilbake på dette og innse at å faktisk klare å bevare vennskapet ikke bare er vanskelig, men utrolig givende :jepp: Det er ikke mange som klarer det.

Så bra at du har hatt en fin dag! :tommelopp: for Mahareths BH-prosjekt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror alt skal gå greit til slutt, trenger bare litt tid.

Feiringen av bursdagen til broderen var koselig. Likte veldiggodt kikkerten jeg hadde kjøpt til han.

Resten av kvelden skal brukes til å rydde i stua. TRENGS VIRKELIG.

I morgen skal jeg kanskje være med U og R til dyreparken. Kommer helt an på været :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke orket å skrive de siste dagene.

På Mandag begynte jeg på jobb, eller denne uka er det bare kurs.

Det ble en lang dag. Møtte opp i pøsregn. Var rett og slett en svamp da vi endelig kom oss inn i bygget. Vi fikk omvisning i kjøkkenet. Blir gøy å begynne å jobbe der.

Hadde også kurs om sikkerhet.

Tirsdag: Var til vennesla med M og E, fikk endelig funnet meg ei bukse og genser, noe som jeg virkelig trengte.

M og E kjørte meg hjem og jeg viste E barbiehuset jeg hadde fra da jeg var liten. Ho hadde ikke lyst å hjem den dagen, men lovte henne at jeg skulle sette det opp for henne neste gang ho kom på besøk. Elsker den lille tulla.

Ellers slappet jeg bare av hjemme.

Onsdag: var på jobb 1630. Skulle ha brannkurs. Var veldig artig, Slukket brann med brannslange og brannapparat.

Såå også hva som skjedde hvis en liten propanboks ble utsatt for brann/varme.... Det smalt ganske godt.

T skulle egentlig komme å hente tven og dataen, men hadde glemt at han skulle noe annet, så han fikk bare hentet printeren og noe tøy. Så han var borte da jeg kom hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne helga har vært ok. Skulle egentlig til mah, men fikk ikke hundepasser. har vært litt forkjøla og hatt litt migrene.

I dag lagte jeg pizza, var ikke så gøy å sitte å spise alene mens jeg så på fotballkamp. Blir vel vant med det også etterhvert.

Er ikke i humør i kveld. Så blir vel til at jeg legger meg tidlig. Hvis jeg får sove da.

I morgen er det jobb igjen. takk og lov for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...