Gå til innhold

Remagen2s liv

Remagen2

Anbefalte innlegg

Heisann.

fikk beskjed fra bestevenninna mi at jeg måtte lage ei dagbok her inne.

Så nå må jeg bare få gjort det.

Tenkte å skrive litt om meg og det som skjer rundt meg.

Jeg bor sammen med min samboer og hunden vår Bari.

Jeg er utdannet innen møbel og trearbeidsfaget, men fant ut at det hadde jeg ikke lyst til å jobbe med resten av livet, så nå er jeg på jakt etter ny jobb.

jeg er ei livsglad jente som er veldig glad i familien og vennene sine.

jeg liker godt å sitte å spille på keyboardet mitt. da koser jeg meg masse.

kommer til å skrive her inne om hvordan hverdagen min er.

Endret av Remagen2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Mahareth

Flink jente som hører på bestevenninna si! :klemmer: Så er det bare å huske å skrive i den :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk feiret 17 mai med mi bestevenninne (Mahareth) og kjæresten hennes. Hadde det kjempe koselig. Var på tivoli og gikk tapto. Etterpå så vi på fyrverkeriet.

Dagen i dag begynte med at jeg stod opp kl 0700. skulle være assistent/vikar på den gamle skolen min. Veldig artig.

Sitter å vurderer i å bli fagarbeider på en skole.

Får tenke litt på det.

Nå vil jeg ta å lage meg noe mat. Så får jeg lufte bikkja etterpå:D

Endret av Remagen2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Godt du presiserer at vi gikk tapto :ler:

Er det en utdannelse du tenker på å ta, fagarbeider? Hadde nok passa deg veldig godt tror jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheh. må jo skrive sannheten. heheh

har tenkt litt på det, men er ikke helt sikker enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Mahareth

Holder hele tida på å skrive navnet ditt! :bond::fnise:

Jeg vil shoppe! Og jeg vil ikke kjøpe en eneste fornuftig eller nyttig ting :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heheh. Jeg vil å shoppe, men har ikke penger til det.

I dag har jeg bare vært hjemme med Bari. nyta sola.

Har hatt rundt 30 grader i sola. nyte nyte.

I morgen skal jer være assistentvikar på skolen. Gleder meg.

Alltid noen gullkorn fra ungene. Får se om det kommer noen gode i morgen:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst for en dag. Jobbet på skolen i dag.

De to første timene var kjempe greie. men 3og4 time var helt for jævlige. måtte følge med en person som har litt problemer på skolen, merket at det bare gikk rett vest når ungen nektet å høre. kan virkelig ikke fatte at en liten unge kan si så utrolig mye stygt til folk. ikke bare jeg som fikk gjennomgå, men merket jeg bare hadde lyst til å reise hjem.

De siste to timene var ok.

SFOen var kjempe gøy. fikk lekt litt med lego, ansikt-tusjer, kortspill og div.

Nyter virkelig godstolen nå. Godt den lille Lapphunden min Bari er i skikkelig kosehumør i dag. orker ikke mer galskap nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en grei dag på skolen. først hjelplærer for de som tengte litt ekstra hjelp i timen. så hadde jeg sfo.

Nå skal det slikkes sol. har 25 grader på verandaen.digg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Hei :klemmer:

Internet har ferie hos meg :sur: Mannen har ringt og mast på leverandøren, men de kunne visst ikke gjøre noe før over helga. Dritt-folk. Ikke mye vits i å betale for noe vi ikke har, og jeg er lei! Kan ikke skjønne åssen du klarte deg engang.

Håper du hadde en bedre dag på skolen i dag enn i går. Og så blir ungene større engang, og da slipper du å tenke mer på dem. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Se det. lenge siden jeg har fått skrevet noe. har skjedd litt av hvert i det siste.

Jeg og min kjære har vært i førde fra søndag til onsdag. Skikkelig godt å komme opp der. fisket mye. fikk en ganske stor lyr på kroken. STOLT, men min kjære fikk æren av å ta den oopp og kverke den.

I dag har jeg vært ute i hargen å jobbet. fikk klippet halvparten av den store plenen før jeg gikk tom for bensin. å jeg hadde ikke mer på kanna i garasjen.

Hei min kjære Mahareth. sorry at jeg ikke fikk svart deg før nå. beklager.

skal bli litt flinkere. gikk bra på skolen den dagen. måtte bare streve veldig med noen unger på sfo. slitsomt.

Skal på skolen igjen i morgen. lurer på hva jeg skal gjøre da. HM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagen i dag begynte med at jeg reiste opp til skolen. hadde tre timer med 8 klasse i kantine. så var jeg med 3 og 4 kl i en time og to timer som hjelpelærer. en toppers dag på skolen.

Så fikk jeg gjort litt i hagen også.

Fikk flyttet litt for bestefar også. så om ett par dager har han fått seg en ny leilighet.

i morgen blir det også flytting å så skal jeg til min barndomsvenninne etterpå. en skikkelig jentekveld, med mat og film. det blir kos

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Hei og :hoppe:

Håper du koser deg hos M nå! Jeg har nettopp fått internet tilbake igjen, etter at det har vært vekke siden tirsdag elno.

Flink du var med fiskinga! :tommelsmil:

Endret av Mahareth
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei Mahareth.

Har ikke kommet meg ned tiil M enda, men få vel snart komme meg av sted.

Kommer snart på besøk til deg. mamma har fått seg sånn busskort som jeg kan låne. kan kjøre ti ganger for 200 spenn. :D

I dag har jeg også vært med å flytta for far. ikke mange lassene igjen nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Hvor har han flytta hen? Kjøpt seg ny leilighet?

Bare kom og besøk meg! Vil gjerne besøke deg også snart altså, så det må vi også fikse på et vis :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har flyttet inn i blokka ved apoteket;)

Mye bedre å bo der. heis og greier.

Må få ordnet en dag vi kan finne på noe gøy:D

Nå har jeg vært forkjølet siden søndag, virkelig ikke gøy.

Hadde besøk av ML og KF på mandagen. fikk endelig ordnet utdrikningslaget til Mahareth. (ikke noe å grue seg til) eller kanskje litt. kommer ann på om noe blir endret etterhvert som tiden går. har kommet inn en del tips, men syns de som har kommet til nå har vært i det drøyeste laget. Å siden U skal være med på på dette må man fint tenke på han også. heheh

Tror det blir en flott dag for den kommende brud og vennene:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mahareth

Ååå nå ble jeg glad! :strix: Jeg er utrolig glad det er du som har kontrollen her! Og at M og K hjelper deg, de er også skjønne jenter :fnise:

Blir E med U på det her da?

Ja, høres fornuftig ut å bo nær apoteket :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...