Gå til innhold

Hva har du bakt/skal bake til 17. mai?


Gjest SmallTalk

Anbefalte innlegg

Fant ut at jeg skulle prøve noe nytt, ostekake i muffinsformer. Fant de stiveste formene jeg hadde(skulle hatt sånnt brett..) og alt funka helt fint til ostekremen skulle i å de skle utover:( Så bakte muffins og ei muffinskake idag, og pynta med litt frukt og royal icingkrem:) Så hvertfall mye bedre ut;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har laget bløtkake!

Kjøpte jordær på fredag som jeg hadde tenkt til å ha på toppen. Men er jo så mye jordbær med dårlig kvalitet om dagen, så er nesten litt redd for å bruke de (selv om de fortsatt ser fine ut). Litt kjipt å servere bløtkake med mugne jordbær på... :gjeiper: Som sagt ser de fortsatt fine ut, hadde dere tatt sjansen på å bruke de? Er det bare jeg som er paranoid? (Har noia for muggen mat).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SmallTalk

Så lenge bærene ser fine ut, kan du glatt bruke dem. Er du usikker, så venter du med å legge dem på til i morgen tidlig, så ser du ihvertfall hvordan bærene overlever natta. Da slipper du å stresse pga at du er redd for at bærene skal mugge.

Så lenge de blir oppbevart kaldt (i kjøleskap), så holder de seg en stund. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SmallTalk

Gjør det. :) Da skjer det ihvertfall ikke noen katastrofe i løpet av natten dersom de skulle bli dårlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Pavlova!

Her også :)

Med vaniljekrem, jordbær, bringebær og blåbær.

Nam, nam, nam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bakt en sjokoladekake, og så skal jeg bake eple/kanel-snurrer i morgen tidlig. Foccacia skal også bakes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...