dulsidala Skrevet 16. mai 2010 #21 Skrevet 16. mai 2010 Fant ut at jeg skulle prøve noe nytt, ostekake i muffinsformer. Fant de stiveste formene jeg hadde(skulle hatt sånnt brett..) og alt funka helt fint til ostekremen skulle i å de skle utover:( Så bakte muffins og ei muffinskake idag, og pynta med litt frukt og royal icingkrem:) Så hvertfall mye bedre ut;)
BlackBerry Skrevet 16. mai 2010 #22 Skrevet 16. mai 2010 Pavlova! Pyntes i morgen med vanlijekrem og krem, og masse jordbær og blåbær!
Leanne Skrevet 16. mai 2010 #23 Skrevet 16. mai 2010 Jeg skal lage en oreo iskake i kveld... Gleder meg til i morgen
Twink Skrevet 16. mai 2010 #24 Skrevet 16. mai 2010 Jeg har laget bløtkake! Kjøpte jordær på fredag som jeg hadde tenkt til å ha på toppen. Men er jo så mye jordbær med dårlig kvalitet om dagen, så er nesten litt redd for å bruke de (selv om de fortsatt ser fine ut). Litt kjipt å servere bløtkake med mugne jordbær på... :gjeiper: Som sagt ser de fortsatt fine ut, hadde dere tatt sjansen på å bruke de? Er det bare jeg som er paranoid? (Har noia for muggen mat).
Gjest SmallTalk Skrevet 16. mai 2010 #25 Skrevet 16. mai 2010 Så lenge bærene ser fine ut, kan du glatt bruke dem. Er du usikker, så venter du med å legge dem på til i morgen tidlig, så ser du ihvertfall hvordan bærene overlever natta. Da slipper du å stresse pga at du er redd for at bærene skal mugge. Så lenge de blir oppbevart kaldt (i kjøleskap), så holder de seg en stund.
Twink Skrevet 16. mai 2010 #26 Skrevet 16. mai 2010 Takk SmallTalk, da ser jeg de an til i morgen tidlig!
Gjest SmallTalk Skrevet 16. mai 2010 #27 Skrevet 16. mai 2010 Gjør det. Da skjer det ihvertfall ikke noen katastrofe i løpet av natten dersom de skulle bli dårlige.
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. mai 2010 #29 Skrevet 16. mai 2010 Pavlova! Her også Med vaniljekrem, jordbær, bringebær og blåbær. Nam, nam, nam
MellonCollie Skrevet 16. mai 2010 #30 Skrevet 16. mai 2010 Har bakt en sjokoladekake, og så skal jeg bake eple/kanel-snurrer i morgen tidlig. Foccacia skal også bakes.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå