Gå til innhold

Hva har du bakt/skal bake til 17. mai?

Fremhevede innlegg

Gjest SmallTalk
Skrevet

Det ser ut som om det er en del her inne som har planer om å bake til 17.mai, ihvertfall dersom jeg tolker mange av innleggene her rett. Så da er spørsmålet: Hva skal du bake?

Jeg for min del har lagd boller med vaniljefyll. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det var min plan også, men pga allergier hos gjester har jeg nå bakt kjeks istedet. Lite 17.mai aktig, men veldig enkelt og greit.

Skrevet (endret)

Jeg skal bake blåbærmuffins! De skal spises sammen med jordbær og is, altså blir det rødt, hvitt og blått.

Endret av Frøken Frigg
Gjest SmallTalk
Skrevet

Jeg skal bake blåbærmuffins! De skal spises sammen med jordbær og is, altså blir det rødt, hvitt og blått.

NAM!

Forever: Hva slags kjeks?

Skrevet

Sjokolademuffins med fyll

Skrevet

Verdens beste sjokoladekake. Den er i ovnen nå :)

Skrevet

Jeg skal laga ostekake og sjokolademousse, begge deler lavkarbo.

Skrevet

Jeg har laget daimiskake og marsipankake med jordbærmousse og valnøtter.

Skrevet

Gulrotkake som skal selges på arrangementet på skolen, ostekake etter middagen her hjemme.

Gjest SmallTalk
Skrevet

Så flinke mange av dere er! Jeg hadde ikke hatt tålmodighet til mye av det som blir nevnt her...

Jeg vurderte å lage ostekake med bringebær, men pga at jeg skal reise en time og ikke var sikker på hvordan jeg lager ostekake, så ble det med tanken... :sjenert:

Skrevet

Tror det blir lavkarbo ostekake i muffinsformer og en bløtkake. Har ikke bestemt meg helt enda.

Gjest Blondie65
Skrevet

Jeg har ikke bakt men skal på spleisefrokost i morgen og salaten som jeg egenhendig på egne ben skal bære til byen står i kjøleskapet ferdig.

Skrevet

Jeg lager verdens beste (Kvæfjordkake) og brownies.

Skrevet

Sjokoladekake med fyll av sjokoladekrem.

Gjest *smak*
Skrevet

Jeg baker ikke til 17. mai. Men derimot har jeg klar is, brus og pølser, som jeg forbinder med 17. mai :).

Skrevet

Jeg har nettop laget brownie, skal i ovnen nå :)

Mamma og jeg hadde tenkt å lage sjokoladekake, men hadde ikke nok melis til krem :laugh:

Skrevet

Jeg skal lage pai med fyll av vaniljekesam og masse bær på toppen :) Mmmm..

Skrevet

Har laget en haug med posjonspavlova. Den kaken er ekkel når den har stått en stund, og med slike småinger er det bare å fylle etterhvert som det skal spises.

Første prøvesmak blir til dessert i dag, med fyll av vaniljekrem og jordbær :)

Skrevet

[quote name=

Forever: Hva slags kjeks?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...