Gå til innhold

Forhold til mann med tre barnekull

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Rar tråd. Jeg trodde det nettopp var slike menn kvinner likte, jeg. Dvs. at dere går etter menn som andre kvinner også går etter. Han her må jo være en slik type som allerede har fått godkjent-stempelet i panna, so what gives?

Men skjønner du ikke problemet da? Om han stikker fra forholdene etter en stund fordi han blir lei, og ikke er en tilstedeværende far (før og ikke minst etter bruddet), har han en negativ side man bør klare å se gjennom det som gjør ham attraktiv også. Det er ikke mer komplisert enn det.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

Men skjønner du ikke problemet da? Om han stikker fra forholdene etter en stund fordi han blir lei, og ikke er en tilstedeværende far (før og ikke minst etter bruddet), har han en negativ side man bør klare å se gjennom det som gjør ham attraktiv også. Det er ikke mer komplisert enn det.

Ok, greit nok. Men du kan altså bekrefte at du vil finne en mann tiltrekkende nettopp fordi du vet at andre kvinner gjør det samme?

Gjest tenkesjæl
Skrevet

Ok, greit nok. Men du kan altså bekrefte at du vil finne en mann tiltrekkende nettopp fordi du vet at andre kvinner gjør det samme?

Jeg personlig finner ikke en mann med unger i øst og vest og som ikke tar seg av de ungene han lager spesielt attraktiv, og jeg driter i om andre syns han er tiltrekkende. Det er ikke sånn at kvinnfolk følger etter den samme mannen som en saueflokk heller, da skulle denne mannen hatt flere barn.

Gjest "gjest"
Skrevet

Du får gjøre hva du vil, men hiv ham ut hvis han begynner å snakke om å "kjøpe seg inn" i huset eller lignende. For da er det ganske klart for meg hva han var ute etter: kontanter etter hussalg.

Gjest "gjest"
Skrevet

Etter noen måneder fortalte han at han har en sønn til, med en kvinne han var i et kort forhold med for mange år siden. Han har ingen kontakt med denne gutten, som nå er i tenårene.

Den her forteller egentlig alt. Du må regne med det kommer "mer" etter at han har flyttet inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...