Gjest Riba Skrevet 16. mai 2010 #1 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg sliter litt med et problem som egentlig har oppstått det siste året eller så. Av og til (ikke alltid) etter at jeg har spist for eksempel en solid frokost, eller lunsj på jobb, har jeg lite metthetsfølelse. Det sendes liksom ikke noen signaler om at jeg at spist. Selv om jeg vet jeg har spist nok til å bli god og mett (er ikke på diett). Jeg er innenfor normal BMI og har ellers normal helse, og lurer derfor på hva dette kan være. Noen som at lignende problem? Er det noen stoffer jeg mangler, eller kan det være noe hormonelt....! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. mai 2010 #2 Del Skrevet 16. mai 2010 Det er faktisk noen mennesker som mangler ett gen som gjør at signaelen for at magesekken er full ikke sendes, de kjenner ikke at de er mette. Men de er født med det og må lære fra de er barn når de har spist nok. Om det har kommet nå er det noe annet. Gjelder det alle måltider? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Riiba Skrevet 16. mai 2010 #3 Del Skrevet 16. mai 2010 Nei, det er ikke hver gang. Så det er nok ikke noe genetisk... Merker det ekstra godt hvis je har drukket dagen før. Da blir jeg aldri mett. Men ikke bare da altså..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 16. mai 2010 #4 Del Skrevet 16. mai 2010 Jeg har det sånn rett før og i starten av mensen. Jeg har det også innimellom, men da gjerne hvis jeg spiser brød eller pasta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå