Gå til innhold

noe hvit på fingrene

Gjest green tea

Anbefalte innlegg

Gjest green tea

nor jeg tar fingrene inn i hunder livet så får jeg noe som ligner på smør ost på fingrene kan det hvere noe anet en sopp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Blondie65

Gå til legen, han er vel den eneste som kan svare. Men det høres ut som sopp. Hvis det lukter ost også er det et tegn på det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

utflod varierer fra person til person, konsistens og farge varierer i syklusen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg husker jeg hadde dette som 12 -åring og det var ikke sopp. Det var fordi jeg nektet å vaske meg. Du må vaske grundig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Det er fett... og hvorfor enkelte her reagerer "usj, æsj" osv, skjønner jeg ikke helt, for dette er helt naturlig.

Jeg fikk en periode et slikt fettlag på kjønnsorganet veldig raskt, mest sannsynlig fordi jeg er litt for renslig "nedentil", slik at jeg stimulerte til overproduksjon av fett.

Det er akkkurat som i hodebunnen... dess oftere du vasker håret, dess raskere blir håret fett, fordi vaskingen tørker ut hodebunnen, og det blir stimulert til overproduksjon av fett for beskyttelse av huden.

Mitt råd til deg trådstarter, er å bruke bare vann når du vasker deg en periode. Da vasker du ikke bort all fettbeskyttelsen, og produksjonen normlaiserer seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det er fett... og hvorfor enkelte her reagerer "usj, æsj" osv, skjønner jeg ikke helt, for dette er helt naturlig.

Jeg fikk en periode et slikt fettlag på kjønnsorganet veldig raskt, mest sannsynlig fordi jeg er litt for renslig "nedentil", slik at jeg stimulerte til overproduksjon av fett.

Det er akkkurat som i hodebunnen... dess oftere du vasker håret, dess raskere blir håret fett, fordi vaskingen tørker ut hodebunnen, og det blir stimulert til overproduksjon av fett for beskyttelse av huden.

Mitt råd til deg trådstarter, er å bruke bare vann når du vasker deg en periode. Da vasker du ikke bort all fettbeskyttelsen, og produksjonen normlaiserer seg.

Det kalles forrestem "smegma", og består av talg, oljer, fukt og hudceller.

Det må vaskes bort hver dag for å unngå lukt, men ikke med såpe, for da produseres bare mer talg for å hindre uttørring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...