Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Må bare si det- jeg har ikke sett noen av Ungkaren episodene, men har jo et inntrykk av det dere skriver her.

Og jeg hadde IKKE blitt sammen med, og IVERTFALL ikke giftet meg med en fyr som benyttet enhver anledning til å kysse alle de pene damene. Selv om det var et tv-show. Jeg hadde rett og slett ikke klart å leve med ham etterpå. Hadde hatt alt for mange bilder i hodet mitt... :ler: :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Max' "vil du ta i mot denne rosen" er jo også bare oversatt fra amerikansk - han kunne vel sagt noe annet?

Men det var ikke bare det.... Jeg synes det tok helt kaka når han istedenfor klarte å si "Tar du i mot denne blomsten her..." Det var bare så komisk... :ler:

Skrevet

Kom på en ting til. Ikke glem at det er et svensk produksjonsselskap som har klippet og redigert de episodene vi ser nå.... Hvilket betyr at kanskje de norske jentene ikke var så sure og kjedelige som det vi ser??

Skrevet
Er Beate fra Bergen med ennå? Kjenner henne litt' date=' nemlig...[/quote']

Beate er med fortsatt ja.

Max: "Liker du fisk da?"

Beate: "Ja, eg liker fiskepinner".

:hoho:

Skrevet

Max' "vil du ta i mot denne rosen" er jo også bare oversatt fra amerikansk - han kunne vel sagt noe annet?

)

Hadde vært mye bedre om han sa" Ska det værra ein blom"?? :ler: norsk er norsk, ellers så er jeg enig i at det blir liksom litt feil på norsk. :sjarmor:

Skrevet

Beate: "Ja, eg liker fiskepinner".

Ja, hun er en gourmet, tydeligvis... McDonalds var jo også favorittrestauranten. Jaja. Usnobbet er vel en pen måte å beskrive det på.

Bør gjerne presisere at jeg ikke KJENNER henne - men kjenner søsteren... (en helt annen type...)

Skrevet

Å være så kresen og "liker ikke ditt, liker ikke datt" må være flaut.

Skrevet
Å være så kresen og "liker ikke ditt' date=' liker ikke datt" må være flaut.[/quote']

Ja det er flaut til tider......jeg er også litt som Beate.......men, jeg synes det er tøft av henne og faktisk si ifra jeg. Det er mange som ikke tør det...Og hun kan vel ikke noe for at hun er kresen... (PS! Jeg er ikke "Beate-tilhenger").

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...