¤Tiili¤ Skrevet 25. september 2003 #21 Skrevet 25. september 2003 Jeg synes det er dårlige greier, men tror dere ikke at jeg sitter og ser på det likevel da? De amerikanske er bedre, litt mer glamour og stil over det.
Kame Skrevet 29. september 2003 #22 Skrevet 29. september 2003 Jaha... Er det bare meg som nesten har begynt å miste interessen nå som Max er superduperopptatt av de svenske skjønnhetene, og bare vil "nusse, nusse, nusse" de vakre jentene (jeg må innrømme at jeg faktisk føler meg litt snurt på Norges vegne nå som de norske jentene er så til de grader satt i baksetet)? For første gang i Ungkarens historie (tror jeg?) takket ei jente nei til en blomst! HURRA! Og amen. Men, for all del, jeg kommer til å sitte klistret om 1 uke også, om ikke annet for å få se de svenske jentene endelig bitche om hverandre og ikke bare om de norske! Også håper jeg at de blir splittet om ikke så veldig lenge, sånn at det bare blir nordmenn for seg igjen (for hvordan blir vel den siste episoden dersom det skal være 2 ungkarer? Enn om de frir til samme dama!?!? Ække mulig det vel?)!
Gjest Anonymous Skrevet 29. september 2003 #23 Skrevet 29. september 2003 Jeg synes Max blir bare verre og verre. Liker den svenske ungkaren mye bedre, han er ihvertfall ærlig. Alt den norske ungkaren snakker om er bare hvor vakre de svenske jentene er, og at det skjer noe "rart" med kroppen hans. Kan tenke meg hva som skjer, ja Blir virkelig flau på han sine vegne...
¤Tiili¤ Skrevet 29. september 2003 #24 Skrevet 29. september 2003 Fukkstendig enig!!!Han er bare patetisk nå! Han går tydeligvis bare etter utseende, jeg og blir flau over hans vegne!
¤Tiili¤ Skrevet 29. september 2003 #25 Skrevet 29. september 2003 Dere skjønner sikkert at jeg mente fullstendig, men det så dumt ut når der sto fukkstendig!
punkyB Skrevet 29. september 2003 #26 Skrevet 29. september 2003 Jeg tror ikke det er så lett å unngå å gå i spinn heller da med så mange damer siklende etter en. Men når det er sagt så er han veeeeeldig lett å få lettere amorøs. De har nok prøvd å framstille det litt slik og da. Tror nok han må bestemme seg for hvilken type jente han ønsker. Han er jo veldig interessert i 'futt og fart' og må nok finne seg en litt guttejente - dvs. ganske sporty. De svenske jentene er vel litt for jålete og ikke tøffe nok. Hun Evian ser forresten veldig sur ut av og til - men det er kanskje bare slik hun ser ut i vanlig tilstand. Tror hun Kathrine eller hun som ikke ville hoppe i fallskjerm vinner.
Madison Skrevet 29. september 2003 #27 Skrevet 29. september 2003 Sett dette en gang før, o gidag. Ble så FLAU på han der max sine vegne, og så ekkel :-? blahh Svensken virka som en stor flørt som må teste ut varene(alle helst) tror kanskje det er et svenske gutter syndrom anyway;) begge ville forsåvidt det. men lettere å falle for svensken.. De svenske jentene er helt klart generelt penere enn de norske, veldig enig i det.
Isiselin Skrevet 29. september 2003 #28 Skrevet 29. september 2003 Etter den første episoden var jeg rett og slett temmelig betatt av Max. Han virket utrolig grei og søt og littepitte granne sjenert og god, men nå blir han bare mer og mer overfladisk, sleip, ekkel og pyton i mine øyne. Usj! Og så heller ville ha de pyntesyke, oppdolla, baksnakkende, hovne dustesvenskene i stedet for...tja...litt mer ordentlige norske jenter da...! Noe så upatriotisk! (Tji-hi! Litt forsvar må man ha for Norge og nordmenn da!)
Tjorven Skrevet 30. september 2003 #29 Skrevet 30. september 2003 Er det bare meg som nesten har begynt å miste interessen nå som Max er superduperopptatt av de svenske skjønnhetene, og bare vil "nusse, nusse, nusse" de vakre jentene (jeg må innrømme at jeg faktisk føler meg litt snurt på Norges vegne nå som de norske jentene er så til de grader satt i baksetet)? Er litt enig i dette ja... Synes sammenslåingen ødela litt av konseptet også. Før sammenslåingen begynte gnisningen mellom de norske jentene, men nå er liksom alt av sjalusi og drama plutselig borte... Litt kjedelig å se på egentlig, særlig fordi valgmulighetene ble så mange for Max. Ellers må jeg gi all ære til den svenske jenta (Johanna?) som i går takket nei til rosen fra Max. Synes det var litt morsomt ja...
Quinden Skrevet 30. september 2003 #30 Skrevet 30. september 2003 En ting at Max er patetisk, men hva med "Jeg skal hoppe i fallskjerm, det skakke dere", herregud, som de svenske sa: "Sånn gjorde man på dagis", så patetisk. På toppen av alt så hoppa hu ikke!!! Beate, virker som en skikkelig bitch, klaging på maten i London, lite sjarm ellers der i gården(sånt no hakke de i Bergenmentalitet), nei, har mye mer sans for de svenske jentene jeg for min del og det har tydeligvis Max også. Uansett så er konseptet lite kvinnevennlig, de må jo føle seg skikkelig lure der de sitter og venter på date, med en som har full kontroll og kliner uansett hvem de må ha rundt seg, men skal se det neste mandag også, for tingene tilspisser seg i leiren. Heia Sverige, sier jeg nå jeg. Nusselysten fra Max er til å spy av :x
Tjorven Skrevet 30. september 2003 #31 Skrevet 30. september 2003 En ting at Max er patetisk, men hva med "Jeg skal hoppe i fallskjerm, det skakke dere", herregud, som de svenske sa: "Sånn gjorde man på dagis", så patetisk. På toppen av alt så hoppa hu ikke!!! Det var jeg oppgitt over også. Har ikke noe sansen for henne...Lene er det vel hun heter...
Gjest care Skrevet 30. september 2003 #32 Skrevet 30. september 2003 Fikk ikke sett ungkaren i går. Hva skjer? :blunke:
Tjorven Skrevet 30. september 2003 #33 Skrevet 30. september 2003 Fikk ikke sett ungkaren i går. Hva skjer? :blunke: Det skjedde vel egentlig ikke så fryktelig mye i går, men det var iallfall rosesermoni. Max hadde falt litt for ei av de svenske jentene han var på date med, men hun takket nei til rosen hans. Men etterpå sa hun ja til rosen fra den svenske ungkaren. Dette var høydepunktet for meg i går.
Gjest care Skrevet 30. september 2003 #34 Skrevet 30. september 2003 Det skjedde vel egentlig ikke så fryktelig mye i går, men det var iallfall rosesermoni. Max hadde falt litt for ei av de svenske jentene han var på date med, men hun takket nei til rosen hans. Men etterpå sa hun ja til rosen fra den svenske ungkaren. Dette var høydepunktet for meg i går. Åh :o var den henne med lyst langt hår? Hmm, har ikke fått med meg hvordan dette med roser fungerer, men skal følge med neste mandag - helt sikkert :blunke:
Tjorven Skrevet 30. september 2003 #35 Skrevet 30. september 2003 Åh :o var den henne med lyst langt hår? Hmm, har ikke fått med meg hvordan dette med roser fungerer, men skal følge med neste mandag - helt sikkert :blunke: Det er ikke hun som han falt for gangen før der nei... Denne jenta het Johanna og var litt mørkere i håret....
Gjest lmari Skrevet 30. september 2003 #37 Skrevet 30. september 2003 Det dummeste med hele den norske utgaven av Ungkaren er at alt er så "amerikanisert". Trodde jeg skulle dø da de norske jentene kom ut av en fin bil i regnværet, med slappe frisyrer og ballkjoler som de ikke så ut som de følte seg vel i. Og så var det midt på dagen... Max' "vil du ta i mot denne rosen" er jo også bare oversatt fra amerikansk - han kunne vel sagt noe annet? Men det verste er egentlig programlederen som de to første programmene sa at "nå kan dere ta et minutt for å si farvel". Hvis ikke det er rett oversatt fra amerikanske "take a minute to say goodbye" så vet ikke jeg.. ARGH!!! Jeg synes de kunne gjort ungkaren norsk, jeg. Latt jentene komme i litt mer laidback-klær, og ikke vært så veldig dollete og klisje hele tiden. .. Men jeg ser jo på det likevel, så....
philippa starck Skrevet 30. september 2003 #38 Skrevet 30. september 2003 (...) og at det skjer noe "rart" med kroppen hans. :o SAAAhan virkelig det?? Jeg gikk glipp av Ungkaren igår, og det er aldeles krise... Har ikke helt hatt sansen for han derre Max, jeg - så jeg må jo le litt hvis han fikk nei fra en svensk jente...! Men hvem røk ut? Er Beate fra Bergen med ennå? Kjenner henne litt, nemlig...
Gjest lmari Skrevet 30. september 2003 #39 Skrevet 30. september 2003 SAAAhan virkelig det?? Oh yes.... Kjente at jeg rødmet på hans vegne der jeg satt.... Jeg gikk glipp av Ungkaren igår, og det er aldeles krise... Enig - det er faktisk krise!! Har ikke helt hatt sansen for han derre Max, jeg - så jeg må jo le litt hvis han fikk nei fra en svensk jente...! Synes hun var ærlig og tøff som sa nei - kult gjort. Det var jo noen av de amerikanske som også sa nei - det står det respekt av når man allerede er med i programmet og på moroa... Men hvem røk ut? Er Beate fra Bergen med ennå? Kjenner henne litt, nemlig... Beate, Lene, Evian, Siv og Kathrine H er fremdeles med av de norske. Max hadde seks roser, og ga til disse fem, pluss til svenske Marie. Jeg holder fremdeles en knapp på Kathrine H - hun virker som hans type..
Keira Skrevet 30. september 2003 #40 Skrevet 30. september 2003 :o SAAAhan virkelig det?? Jeg gikk glipp av Ungkaren igår, og det er aldeles krise... Har ikke helt hatt sansen for han derre Max, jeg - Om du ikke har hatt sansen for Max før, så ville du i alle fall ikke fått det i går! Jeg har hatt overbærenhet med ham til nå. Jeg har smil av hans tafatte forsøk på å smigre jentene og hans usikkerhet. Jeg har forsvart ham, og sagt at "det er da ikke så lett å være ham blant alle disse jentene". Men nå er det slutt! Herregud for en taper han fremsto som i går! -Og denne karen er over 30. Han ble i går superbetatt av ei svensk Johanne, og satt i boblebad med henne. Han forteller i intervju at han bare vil "nusse, nusse, nusse" , og ja; at han kjenner "noe rart skjer med kroppen hans". Han mener han får god respons tilbake. Hun er derimot ikke betatt av ham og sier nei til rosen fra ham på seremonien, mens hun sier ja til Andreas sin... Jeg er enig i at det var et høydepunkt. Det at hun sier nei, gjør at han nå igjen vil satse på svenske Maria som han forelsket seg i forige gang... Beate er fremdeles med, men fy fader for ei fæl dame. Hun bare klager på alt og alle jo! Er hun over 14, eller??! Ellers klinte Andreas med to av de svenske, mens Max bare fremstår som mer og mer dust. Han har èn setning. Den sier han til alle, og den er kommentert før her: "Du e så vakker i kveld. Skål." Men kommer jeg til å fortsette å se? Selvfølgelig!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå