Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg har blitt hekta. Jeg trodde i utgangspunktet at en norsk variant ville bli litt mer "god dag mann økseskaft" med pinlige pauser og nervøs latter, men jammen er det ikke klining og intriger allerede.

Konseptet byr meg egentlig i mot, og jeg fatter og begriper ikke hva som får oppegående jenter til å bli med på det. Men allikevel; det er underholdende til tusen!

Noen andre som følger med? Jeg gleder meg til mandag når de svenske damene kommer, jeg! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd å følge med men jeg ender opp sovende på sofaen, eller med nesa i en bok. Skal skjerpe meg neste mandag og putte fyrstikker i øyelokka.

Skrevet

Joda gløtter med, ble :oops: flau :oops: da han klina så innmari mye sist :oops:

Skrevet

Jeg har SÅ lyst å se på det og bli hekta. Om jeg bare hadde hatt TV Norge :x *irriterer meg grenseløst*

Skrevet

Hadde ikke planer om å følge med, men så gjør jeg visst det likevel... :oops:

I morgen reiser de til Sverige og må konkurrere med de svenske damene...

Skrevet

NÅ blir det baluba nå. Hæhææ...*gni seg i hendene* :Hehe:

Gjest Tristessa
Skrevet

Som intrigemenneske skulle jeg egentlig ha slukt det der rått, men det går jo bare ikke!? Synes ungkaren er ekkel, de svenske jentene virket brøddumme og alt annet er bare tull og tøys og fysjameg. Ser heller TV2-nyhetene da, ja.

"Vil du ha denna blomsten her?" :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Syns det er så idiotisk at det norske og det svenske programmet skal blandes sammen! Typisk norsk påfunn. Men det er jo litt underholdende da, skal innrømme det.... Syns de svenske jentene er litt opptatt av å kaste dritt på de norske.... "dom va inte så snygga..eller ju et par av dom va litt fina.."... "de blev ju skitsura, ju..."..."och när vi berettade at vi hade kul, då blev dom sura, och så gick dom".... "sådär uppförar man sig på dagis..." Sikkert litt klipping fra TVNorges side og da.

Håper Kathrine Hagmann får den norske ungkaren......

Skrevet

De norske BLE jo sure jo!!

Begge ungkarene skal vel forresten finne en dame, ikke bare en av dem?

Skrevet
De norske BLE jo sure jo!!

Begge ungkarene skal vel forresten finne en dame, ikke bare en av dem?

De svenske var nok ikke så mye bedre.

Var vel ikke det dummeste påfunnet!

Men hadde Harald vært Ungkaren, kunne jeg godt ha vært med! ;)

Skrevet

I går fortalte sambo at de hadde sagt på radioen hvem ungkaren var sammen med. Og jeg kunne jo ikke styre meg for å høre hva de hadde sagt, og ble svært skuffet.

Men det jeg lurer på er om det kan være riktig....det må jo være feil, de kan jo ikke si det, det vil jo ødelegge hele konseptet. Noen andre som hørte på p3 i går, de hadde sagt det på de "sladre" nyhetene?

Skrevet

"Skål da jenter!" Har dere lagt merke til hvor mange ganger han sier Skål? :ler:

lille blå: Jeg vil ikke vite!!

Skrevet
"Skål da jenter!" Har dere lagt merke til hvor mange ganger han sier Skål? :ler:

JEPP!! Og hvor mange ganger det kommer en liten flau latter. :ler:

Skrevet

"Du sjer no så usedvanlig vakker ut i dag"

*sies med trønderdialekt*

Komplimenter i øst og vest er ikke noe for meg, høres så stivt og oppstyltet ut på norsk. I og for seg på amerikansk også.

Gjest Anonymous
Skrevet

Det er nå mye man kan gjøre narr av, men ikke dialekten hans! Han er da en gang trønder, og vi snakker da sånn! Ang komplimenter, så er jo dette slik konseptet er, og mye av det han sier er sikkert med i manus....

Synes også dette blir litt dumt etter at vi først var presentert med den amerikanske versjonen. Det blir litt keitet på norsk.. og sant nok så var mange av de svenske mye penere, men herregud for en "dum og deilig" faktor. Solariumsbrune, bleket hår, tung sminke og stilett hæler til enhver tid.... isj. Synes serien tapte seg enda mer nå.

Men programlederen er ikke bare teit, han er lite pen spør du meg... foretrekker heller ungkaren ja!

Amber

Skrevet
Det er nå mye man kan gjøre narr av, men ikke dialekten hans! Han er da en gang trønder, og vi snakker da sånn! Ang komplimenter, så er jo dette slik konseptet er, og mye av det han sier er sikkert med i manus....

Ikke meningen å gjøre narr!! Er ikke noe bedre om det sies på østlandsk, men han er nå engang trønder, så da skrev jeg at det måtte sies slik.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...