Gå til innhold

nedlastnings tiden


Gulrot

Anbefalte innlegg

Uff, jeg eier søren ikke tålmodighet! tanta vil jo kke komme. Har hatt mens murringer helt siden igår, og sitter faktisk helt klar og venter på denne heksa. Det er jo so typisk at når jeg først vil ha henne så vil hun ikke komme! *irritert*

jaja, ellers tok jeg en test bare for moro skyld, så på den i 5 sek og hev den rett i søpla. Den var svaaaak positiv, men det bryr jeg meg ikke noe om på denne PP for jeg vet jo at jeg ikke kan være :gravid: håper den er sterk positiv neste PP :yvonne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Savannah-

Uff, jeg eier søren ikke tålmodighet! tanta vil jo kke komme. Har hatt mens murringer helt siden igår, og sitter faktisk helt klar og venter på denne heksa. Det er jo so typisk at når jeg først vil ha henne så vil hun ikke komme! *irritert*

jaja, ellers tok jeg en test bare for moro skyld, så på den i 5 sek og hev den rett i søpla. Den var svaaaak positiv, men det bryr jeg meg ikke noe om på denne PP for jeg vet jo at jeg ikke kan være :gravid: håper den er sterk positiv neste PP :yvonne:

Jeg trodde positiv var positiv jeg?? Hmmm. Hvorfor vet du at du ikke kan være gravid?

*sorry hvis jeg graver* :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, du graver ikke, Savannah :fnise:

Det har seg slik at jeg tok en av de billigtestene, og pluss at vi hadde sengekos kun EN gang denne PP, og det var ikke i nærheten av eggløsning (det vet jeg for jeg tester, testen slo ut positiv 4 dager etter sengekosen). Og jeg har Ingen symptomer uten om vanlige mensen symptomer :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Savannah-

Hehe, du graver ikke, Savannah :fnise:

Det har seg slik at jeg tok en av de billigtestene, og pluss at vi hadde sengekos kun EN gang denne PP, og det var ikke i nærheten av eggløsning (det vet jeg for jeg tester, testen slo ut positiv 4 dager etter sengekosen). Og jeg har Ingen symptomer uten om vanlige mensen symptomer :fnise:

Åh.. Jeg er glad det ikke var meg som sto med den svakt-positive testen i handa, for jeg ville ha tenkt GRAVID uansett :fnise:

Jeg går også rundt og venter på tanta! Kroppen oppfører seg rart denne PP, hadde IKM i går men 3 dager før IKM spottet jeg litt hver dag. Aner ikke hva som foregår, men nå begynner syklusen min å bli unødvendig lang.. :filer:

Får håpe det klaffer for deg i neste PP da, og at dere får tid til litt ekstra sengekos da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får kjøpe en CB digital da, så slipper du å lurer mere. Det kan hende kroppen din har lurt deg og at du har hatt en ekstra eggløsning denne måneden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Savannah - Hvis du bare spottet litt så betyr det jo at det faktisk er en sjanse for at du kan være smelt opp! ta en test du og så håper jeg at det er en liten spire der!

Luva- Jeg har ikke lyst til å kaste bort penger på en test jeg VET er negativ. Hvis ikke TR kommer i løpet av neste uke da begynner jeg å tenke i andre baner. Foreløpig er jeg 99,99% sikker på at jeg umulig kan være gravid. har hatt sangekos kun en dag denne PP, pluss at jeg har gått på penicillin kur pga infeksjon og det er jo mulig at den kuren har surret til syklusen min.

---

Det er faktisk første gang i min menstruelle-karriere at jeg har fått en syklus på mer enn 28 dager. det har ALDRI skjedd før! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kommer en liten oppdatering fra meg igjen.

Jeg tok en CB graviditets-test etter at jeg kom hjem fra jobb, og innen 5 sekunder var gått lyste den POSITIV! Det har fortsatt ikke gått opp for meg, og jeg skjønner ikke hvordan dette kan skje. Det må bare bety at det var noe alvorlig galt med EL-testene jeg har tatt denne PP.

Så jeg er visst :gravid:!!!! Å herregud for en herlig følelse. Så etter 5 PP skulle det skje :hoppe:

Til dere erfarne, hva gjør jeg nå? ringer legen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :)

GRATULERER, GRATULERER, GRATULERER :):):):):

Det skjer når du minst venter det ja :jepp:

Det er antaglig lite vits i å ringe legen før uke 8. Med mindre du bor i oslo området og skal søke om fødeplass.

Jeg var til legen i uke 5+4 men da ville han ikke ta noen prøver, så jeg skal tilbake i uke 10+4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Luva! Klarte ikke å vente til gubben kom hjem fra jobb til å fortelle, så jeg ringte han opp med en gang. men jeg var jo så hysterisk at han ikke skjønte noen ting stakkaren :gjeiper:

Hva gjorde du hos legen den første gangen? bare pratet dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at det var vanskelig å snakke normalt til han ja :gjeiper: Jeg svevde langt oppi skyene en hel uke etter jeg testa positivt :fnise:

Jeg bestilte time til legen for jeg går på en medisin som det sto at ikke var anbefalt for gravide, så jeg dro dit for å høre om det var noe annet alternativ til medisinering for meg. Vi snakket kun om medisineringen, ikke noe i det hele tatt om graviditeten. Han spurte bare hvor langt jeg var på vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

åja, men jeg går ikke på noen medisiner. da kan jeg vel vente noen uker.

Uff, har fortsatt ikke gått opp for meg at jeg har en liten spire i magen :yvonne:

Disse 12 ukene kommer til å være sååå trege!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok enda en CB-digital test idag morges, og den lyste opp *GRAVID*!!

Helt ufattelig sykt!

Ifølge mensentermin er jeg 4+3 på vei!

Du er nå 4 uker og 3 dager på vei.

Unnfangelsen finner sted omkring: 2. juni 2010

Hjertet begynner å slå: 27. juni 2010

Embryoet beveger seg: 21. juli 2010

Embryoperioden er slutt, du bærer på et foster: 28. juli 2010

Alle indre organer er ferdig formet: 28. juli 2010

Risikoen for spontanabort avtar: 11. august 2010

Kvalmen avtar for de fleste: 18. august 2010

Kjønnet begynner å bli tydelig (ikke på ultralyd): 25. august 2010

Fosteret svelger og tisser: 8. september 2010

Tid for ultralyd: 15. september 2010

Du kan kjenne fosterets bevegelser: 22. september 2010

Fosteret begynner å få et søvnmønster: 6. oktober 2010

Fosteret begynner å høre: 27. oktober 2010

Ni av ti barn overlever om de blir født nå: 24. november 2010

Mange fostre legger seg med hodet ned: 29. desember 2010

Svangerskapspermisjonen begynner: 4. februar 2011

Antatt termindato: 25. februar 2011

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaaaa, synes det går veeeeeldig tregt jeg også. Venter og venter på at jeg skal komme til uke 10+4.... og venter ennå mer på UL. Tror først når jeg får høre/se den lille at det går opp for meg på ordntlig :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hehe, jeg tok 3 tester før jeg stolte på at de viste rett :gjeiper: Blir nok så jeg tar den siste testen som ligger her hjemme før jeg skal til legen, sånn bare for sikkerhets skyld :sjenert:

Endret av Luva
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luva, jeg har en CB-test liggende i skuffen, har så lyst til å ta den! Men skal klare å holde meg en uke til tenker jeg :P

føles jo som tiden står fast, har bare lyst til å komme over de 12 månedene så jeg kan skrike det ut!

Zia , tusen takk! har fortsatt ikke gått opp for meg at jeg er smelt opp! :gravid: sender MASSE babystøv over til deg!

:kaklehone: :kaklehone: :kaklehone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...