Gå til innhold

nedlastnings tiden


Gulrot

Anbefalte innlegg

dette er nå egentlig en graviditets dagbok, men i.o.m. at jeg er såpass tidlig på vei så tør jeg ikke helt å flytte over til gravid forumet! Så da fortsetter jeg her med å skrive om nedlastnings tiden. 36 uker gjenstår!

---

Hei.

Trodde at jeg var en av dem som ikke trengte en prøverdagbok for dette skulle jo gå relativt kjapt. Men slik som situasjonen er så ser det ut som det kan ta litt tid :)

jeg er en jente på 23 år som er gift med verdens herligste mann, og nå føler vi oss klare for barn.

Vi er på vår 4. PP og venter IKM om 5 dager. Frem til nå har vi egentlig ikke brydd oss noe særlig om eggløsningstester/hostesaft/vitex og gudene vet hva annet som blir brukt under prøvetiden, men klaffer det ikke denne gangen så blir det garantert EL-tester på neste PP!

Jeg vet vi ikke har prøvd like lenge som mange andre her inne, men jeg begynner faktisk å bli lei nå. Har all slags tanker i hodet som skremmer vettet av meg. Tanker som ''Hva om vi aldri får et barn?'' ''Hva om det er noe alvorlig galt med meg?''

uff nei, ALL respekt til dere som har vært prøvere en stund. Dette er virkelig ikke lett!

-Gulrot

Endret av Gulrot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 dager igjen til IKM og jeg har sååå lyst til å teste (noe jeg aldri har gjort før) men tør ikke. Er så redd for å bli skuffet!

Sitter her og innbiller meg all slags symptomer. Alt fra kvalme til trøtthet, men prøver samtidig å bortforklare kvalmen med at det kan ha vært pga av fisken jeg spiste og trenger ikke å bety noe. Trøttheten kan ha vært pga av mye å gjøre på jobb!

Prøver å ikke tenke på dette men er søren ikke lett!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :)

Lykke til, og håper at det ligger noe mer bak kvalmen enn dårlig fisk :fnise:

Jeg er også inne i min fjerde PP, å i likhet med deg har jeg ikke startet med temping o.l ennå. Sitter med samme tankene som deg om at det snart må ordne seg (men er samtidig engstelig for at det er noe galt med meg eller sambo, slik at det aldri lykkes for oss :unsure: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Luva!

Godt at det er flere dere ute med samme tanker som meg ( et bevis på at jeg ikke begynner å bli gal).

"symptomene" er sterkere idag, men som sagt så kan det være tanta som prøver å fortelle at hun er på vei. Har så fryktelig vondt i korsryggen, og er trøtt til de grader! Holder ikke ut snart. Er sååå vanskelig å ikke teste når du har 5 tester liggende i skuffen! 3 dager til IKM, skal prøve å være sterk å ikke teste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da klarte jeg ikke å dy meg! Testen er tatt og den var så negaiv som den kunne bli. Satte den foran all slags lys men så ingen strek, ikke så mye som en skygge en gang:(

ja, da er det bekreftet da. Er kun mensen symptomer jeg har :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Kanskje du testa for tidlig? Er ikke helt sikker på hvor følsomme slike tester er jeg... Har en test som ligger i skuffen og roper på meg jeg også, men prøver å holde meg hard å ikke teste før IKM. Vanskelig! :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

:vinke:

Innom og legger igjen spor. Håper dere får klaff snart :klemmer:

Det er sikkert lurt å ikke ta helt av med testing og temping og all verdens rariteter. Det er mange som blir veldig stresset av det i lengden, så det beste er sikkert å gi naturen en sjanse på egen hånd. Jeg derimot er så kontrollfrik at jeg foretrekker å teste og tempe for å ha en viss oversikt :fnise: Blir stressa når jeg IKKE gjør det :ler:

Ha en fin søndagskveld, og måtte du få en kort karriere her inne :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Luva, jeg testet tidlig ja, men det spilte igrunn ingen rolle for tanta kom den 19.mai med alt av bagasje og hadde planer om å bli værende en uke :P

Zia, jeg er egentlig ingen testefrik, har bare tatt en test og den var som sagt negativ.

Oppdateringen til nå er at jeg har begynt å ta EL-tester, men foreløpig har jeg ikke fått noen positive tester. Eggløsning skal være idag/imorgen, men testene har slått ut negative. testen idag var faktisk svak positiv ( sterk nok til at jeg kunne se streken på lang avstand i et mørkt bad..hehe). Men slik som jeg forsto det så måtte teststreken være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken for at testen skal være positiv? right?

Jeg har i alle år hatt en syklus på 28 dager, men har aldri visst når jeg har eggløsning. tenk om jeg ikke har eggløsning i det hele tatt da? hjelpes meg :S dette er frustrerende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk en positiv EL- test idag, så da er det bare å hoppe i høyet tenker jeg! Må vente til gubben kommer hjem! Er kjempe glad :D positiv el-test betyr jo at jeg faktisk har eggløsning. Hadde nesten mistet håpet nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:strix:

Så gøy!

Kjør på med masse :sengekos: nå da! :jepp:

:tommelopp:

:duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame: :duskedame:

Endret av Zia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, føler meg ganske dirty mens jeg sitter her og planlegger å forføre gubben :P uffa meg :P

men alt for en liten spire! Tenker han ikke har noe imot den forføringen heller.. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du får positive tester da :)

Tror nok gubben setter pris på å bli forført ja :gjeiper:

Lykke til, og ikke glem å kos dere med prøvinga :sengekos:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du får positive tester da :)

Tror nok gubben setter pris på å bli forført ja :gjeiper:

Lykke til, og ikke glem å kos dere med prøvinga :sengekos:

Her var det nok jeg som måtte bli forført. hadde NULL lyst så denne PP ble kastet bort bare. Hadde sengekos EN dag og det var nok ikke under eggløsning.

IKM om 5 dager, eller mensen om 5 dager. Ikke noe vits å håpe at tanta ikke kommer, for det gjør den GARANTERT. Skal skjerpe meg til neste PP.

Hvordan går det med deg da, Luva? merket noe til morgenkvalme? Det er faktisk det eneste jeg gruer meg til når den tid kommer.. hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Går bare bra her :) Har ikke kjent noe til kvalmen ennå. Har lite andre symptomer også (nesten så jeg glemmer at jeg er gravid :gjeiper: )

Du får prøve å kose deg, og ikke stresse noe. Spiren sitter der når du minst venter det.

Lykke til. Krysser fingrer og tær for at det snart er din tur også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror nok ikke jeg hadde klart å glemme at jeg var gravid. Hvordan kan man glemme verdens HERLIGSTE følelse? (innbiller meg i hvertfall at det er verdens herligste følelse)

Latest update:

Har murringer og ømme pupper, så her er tanta rett rundt hjørnet og jeg gleder meg faktisk til hun kommer, så vi får begynt på ny pp :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Nei, ikke ennå.

Men så er ikke den forventet før på onsdag heller.

Fortsatt ømme pupper, og alle symptomer på TR :D Bare håper den kommer tidsnok så vi får satt i gang med neste PP.

Denne gangen skal det prøves med hostesaft :P hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istedenfor å åpne en helt ny tråd så spør jeg bare her;

Hvilken type hostesaft har dere brukt, dem det har klaffet for?

Nå er jeg så desperat at jeg vil prøve kjerringråd :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg var det nok hjelp i å bare ha den i nattbordskuffen. Hehe, hadde kjøpt inn hostesaft for å teste det, men rakk aldri å begynne med den. Tror det er viktig at den er slimløsende?

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...