Simpleminded Skrevet 4. juni 2010 Forfatter #101 Skrevet 4. juni 2010 Hvis pappa'n oppfører seg ordentlig så er det jo veldig positivt at de får mye tid med han også da. Men skjønner godt det er trist å tenke på at livet ikke ble helt som du hadde tenkt. Men av og til er den alternative løsningen den beste. Uff, ja.. Det er lett å bli egoistisk oppi det hele Men det er jo helt klart barnas beste at de får se pappaen sin like mye som mammaen sin. Det sier seg jo egentlig selv, selv om det er vondt å tenke sånn..
jente 79 Skrevet 4. juni 2010 #102 Skrevet 4. juni 2010 Jeg skjønner deg godt jeg... Hadde jo syntes det var veldig trist å ikke ha ungene mine hele tida selv, får i hvert fall håpe dere får en løsning som fungerer for alle.
*Inspiration* Skrevet 5. juni 2010 #103 Skrevet 5. juni 2010 Oi, har blitt lenge siden sist jeg har vært her. Skjedd mye siden sist. Først og fremst: Gratulerer meg ny leilighet. Så bra at du trives der du bor, og at det ble ordnet med barnehageplass for lille Skjønner at det er vanskelig å "gi fra seg" barnet sitt, men samtidig, det er kanskje det som er best for barna. De har jo tross alt lyst til å ha både en mor og en far. Kanskje ikke sammen, men hver for seg. Så lenge de har dem der. Tror det er værre for de barna, som vet at de har en far/mor der ute i verden, men som aldri har hatt kontakt med dem. Det er kanskje vanskelig å innse det etter alt du har gått igjennom, men denne løsningen er nok den beste for barna dine Vil gi deg en jeg. Ha en kjempe fin helg. Du får nyte solen, mens den er her (her skinner som bare det )
angelou Skrevet 6. juni 2010 #104 Skrevet 6. juni 2010 Det må være veldig rart å ikke ha barna sine hos seg hele tiden, men samtidig er det jo det beste for barna å ha begge foreldrene. men skjønner det er kjipt nå i begynnelsen
Simpleminded Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #105 Skrevet 6. juni 2010 Jeg skjønner deg godt jeg... Hadde jo syntes det var veldig trist å ikke ha ungene mine hele tida selv, får i hvert fall håpe dere får en løsning som fungerer for alle. Ja, jeg håper vi føler at denne samværsordningen vi har blitt enige om vil fungere.. Men tøft er det, og hvertfall nå i starten. Det er ikke bare barna som skal vende seg til det men vi foreldrene også.. Kjenner også at det er vanskelig å gi slipp på hverdagsskravlingen med bf.. Det blir liksom et savn.. Selv om jeg ikke savner han som kjæreste eller partner så savner jeg muligheten til å ha noen å skravle med hver dag.. Oi, har blitt lenge siden sist jeg har vært her. Skjedd mye siden sist. Først og fremst: Gratulerer meg ny leilighet. Så bra at du trives der du bor, og at det ble ordnet med barnehageplass for lille Skjønner at det er vanskelig å "gi fra seg" barnet sitt, men samtidig, det er kanskje det som er best for barna. De har jo tross alt lyst til å ha både en mor og en far. Kanskje ikke sammen, men hver for seg. Så lenge de har dem der. Tror det er værre for de barna, som vet at de har en far/mor der ute i verden, men som aldri har hatt kontakt med dem. Det er kanskje vanskelig å innse det etter alt du har gått igjennom, men denne løsningen er nok den beste for barna dine Vil gi deg en jeg. Ha en kjempe fin helg. Du får nyte solen, mens den er her (her skinner som bare det ) Hei Koselig å se at du også følger meg Ja, jeg må jo hele veien tenke det beste for barna mine og ikke bli egoistisk og kreve barna helt for meg selv hele tiden. De har jo en pappa også, og nå i helga har jeg sett det som en deilig avlastning at bf har hatt snuppa. Så har jeg fått kost meg ekstra med lille T og hatt venninner med bebiser på besøk Det må være veldig rart å ikke ha barna sine hos seg hele tiden, men samtidig er det jo det beste for barna å ha begge foreldrene. men skjønner det er kjipt nå i begynnelsen Ja, det er helt klart det beste for barna at de får se begge foreldrene sine. Og jeg ville aldri nektet barna mine å få se pappaen sin. Han er tross alt en god pappa som er veldig glad i barna sine
Simpleminded Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #106 Skrevet 6. juni 2010 Da er helga snart omme, og begge barna er i seng Det var faktisk stille rundt 19:30 her i dag I går hadde jeg venninnebesøk som hadde med seg babyene sine Det var kjempekos! Selv om jeg ble litt overrumplet over besøk en halvtime etter jeg hadde stått opp og startet dagen Vi gikk en lang tur i solskinnet og kjøpte med oss lunsj på tilbakeveien. Koste oss med kyllingsalat og jordbær og fløte til dessert Så man kan trygt si at jeg koste meg i helga og trengte ikke å bekymre meg over snuppa som var hos pappaen sin.
Simpleminded Skrevet 6. juni 2010 Forfatter #107 Skrevet 6. juni 2010 (endret) Bilder borte..* Endret 7. juni 2010 av Simpleminded
Simpleminded Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #110 Skrevet 7. juni 2010 Jeg er verdt så mye mer enn hva han får meg til å føle meg! Han har atter en gang klart å bryte meg ned.. Jeg tror jeg trenger en tredjeperson til å være til stede når han skal ha samværet sitt med T her hjemme. Alle de vonde og stygge tingene han får seg til å si til meg når han blir sint! Og måten han bruker barna mine mot meg og samvittigheten min også ved å fortelle hvor vondt han har det.. Jeg vil bare at dette skal være over og ferdig! Nå skulle jeg virkelig ønske at jeg bodde nærme mamma så hun kunne holdt rundt meg og hjulpet meg med barna når ting sto på som verst! Hvor mye mer er det meningen jeg skal holde ut?..
Lilith Skrevet 7. juni 2010 #111 Skrevet 7. juni 2010 Skulle ønske jeg kunne gjøre noe for å hjelpe deg ...
Simpleminded Skrevet 7. juni 2010 Forfatter #112 Skrevet 7. juni 2010 Skulle ønske jeg kunne gjøre noe for å hjelpe deg ... Tror ikke det er så mye man kan gjøre.. Alt føles håpløst akkurat nå, men vet jo at jeg må prøve å tenke fremover.
MellonCollie Skrevet 7. juni 2010 #113 Skrevet 7. juni 2010 Har ikke så mye å si, men en skal du få....
jente 79 Skrevet 7. juni 2010 #114 Skrevet 7. juni 2010 Det er nok ikke dumt å ha en tredjeperson til stede. Tross alt skal han ikke ødelegge så mye for deg når han skal ha samvær med T. Stor Husk at du er verdt mye mer enn han noen gang kan forstå og at du er alt for god for han. Det viktige i livet er at du og barna har det bra. Hans liv er det kun han som kan ta ansvar for!!!
Gjest imli Skrevet 8. juni 2010 #116 Skrevet 8. juni 2010 (endret) Åh, eg fekk ikkje sett bildene Store Endret 8. juni 2010 av imli
Simpleminded Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #118 Skrevet 10. juni 2010 Har ikke så mye å si, men en skal du få.... Tusen takk! Det er nok ikke dumt å ha en tredjeperson til stede. Tross alt skal han ikke ødelegge så mye for deg når han skal ha samvær med T. Stor Husk at du er verdt mye mer enn han noen gang kan forstå og at du er alt for god for han. Det viktige i livet er at du og barna har det bra. Hans liv er det kun han som kan ta ansvar for!!! Takk for gode og forståelsesfulle tanker Åh, eg fekk ikkje sett bildene Store Tenkte kanskje å starte blogg bare for å legge ut noen bilder av de herlige barna mine så dere følgere kan få sett dem.. Er jo så stolt av de begge to :rødme: Hvordan går det med deg? Det går greit med meg Men i kveld kjenner jeg at jeg savner bestevenninna mi.... Hun som ødela alt mellom oss og bare sluttet å støtte meg..
Simpleminded Skrevet 10. juni 2010 Forfatter #119 Skrevet 10. juni 2010 I dag har meg og lille T vært på barseltreff Det var kjempekoselig! Alltid godt å treffe gode venninner Som tidligere nevnt så er vi 3 stykker som har barn fra -08 så vi kjenner hverandre godt fra før.. Fikk servert en kjempegod pai og salat til mat og koste oss med :is: og peanøtter etterpå I går var jeg i samtale med jordmor igjen. Og det hjelper godt å få forståelse og støtte i situasjonen jeg er oppe i..
Simpleminded Skrevet 12. juni 2010 Forfatter #120 Skrevet 12. juni 2010 Tenk at det ble stille rundt 19-tiden her i dag!?! Snuppa var avgårde i familieselskap sammen med T, så hun kom hjem her rundt 18:30. Da var hun klar for stell, lese bok og så senga.. Og før hun kom hjem måtte jeg ta stellet av lille T, bade og amme han for så å legge han - Han var stuptrøtt etter en hektisk dag med trilletur og shopping Så nå sitter jeg her da... Barna sover søtt i sin egen seng og mamma har en rolig lørdagskveld i sofa'n sin og koser seg med salat, coca-cola og sjokolade
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå