Simpleminded Skrevet 23. mai 2010 Forfatter #41 Del Skrevet 23. mai 2010 Da er jeg på plass i egen leilighet Eller.. Jeg er jo ikke ferdig flyttet, men alt av store møbler er på plass siden pappa og broren min var så snille og kom helt fra østlandet for å hjelpe meg med å flytte inn Det er så godt å ha en så forståelsesfull og god familie! Dagene nå er tunge fysisk. Det er mye løfting, bæring og rydding. I tillegg så har jeg jo lille T som trenger sitt med amming, soving, bleieskift og kosing. Og lille V er jo i rette alderen til å trenge konstant oppmerksomhet. Men en herlig gledesspreder er hun :rødme: Gleder meg til jeg bare kan konsentrere meg om barna mine! Jeg går rundt med konstant hodepine disse dagene - våkner med det, og legger meg med det Men jeg VET jeg skal klare meg gjennom dette Nå trenger V meg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 24. mai 2010 Forfatter #42 Del Skrevet 24. mai 2010 Puh! En liten pustepause mellom slagene... Nå ligger begge små og sover, og jeg velger å ta en liten pause fra utpakking og rydding. Syns jeg fortjener det, før det er påan igjen Lille V fant ikke roen før halv elleve i går kveld. Og det kan nok skyldes at alt her er nytt for henne og at hun hørte at det var andre lyder hun ikke var vandt til som f.eks fottrinn fra de over. Vi bor i en sokkelleilighet, og da tar det nok litt tid for henne å vende seg til at det er andre her også I dag har vi vært og gått tur! Lille V kom med sandalene sine til meg, og da skjønte jeg hva hun ville.. Og hun fikk det som hun ville så da gikk vi ut på tur og fant en lekepark i nærheten. Der fikk hun akt ned en sklie utallige ganger (på fanget mitt), og husket alene på huskestativet (stor jente nå), og gynget alene på gyngehesten med et stolt smil om munnen :rødme: Lille T lå og sov fredelig i vogna si.. Deilig når ting går på skinner! Hjemturen var litt verre for snuppa begynte å trasse og skulle ikke holde hånda mi eller på vogna. Så da ble løsningen at hun fikk sitte på vogna med bena mot meg Jeg kjenner at jeg kommer til å trives her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*appifany* Skrevet 24. mai 2010 #43 Del Skrevet 24. mai 2010 Så deilig å høre at du og barna koser dere, og at du vet dere vil trives Hold fast på den følelsen! Du kommer til å trenge den når det er tungt igjen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ella* Skrevet 24. mai 2010 #44 Del Skrevet 24. mai 2010 Så bra at du/dere trives allerede! Snuppa finner sikkert roen fortere og fortere for hver kveld framover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
angelou Skrevet 24. mai 2010 #45 Del Skrevet 24. mai 2010 Så godt å høre at du er på plass i eget hjem og har god følelse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 24. mai 2010 #46 Del Skrevet 24. mai 2010 Så flott at du trivas på nye plassen Håper alt snart ordnar seg. Kva seier eksen din til bustaden, er han "fornøgd" med kor dere bor ift avstand og sånt? Mye reglar ift til flytting ja... Eg måtte ikkje dokumentere noko flytting, men det er kanskje fordi me er gift? :klø: Håper det blir ein ordning mtp samvær då. Er det lenge til meklingstimen? Har du avtalt noko om samvær fram til det? Me har avtalt at mannen skal ha ungane kvar onsdag ettermiddag, og annakvar helg (minsten får ikkje vore på helgebesøk før til hausten då). Ikkje så lett med samvær når minsten er så avhengig av deg! Min yngste fyller jo eit år i september, blir litt lettare då... Er det slik at eksen din vil ha V 50%? Kva syns du om det, trur du han får det? Eg har blogg ja, trudde eg hadde lagt deg til, men kanskje eg ikkje har det? Skal sjekke no, og evnt leggje deg til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 24. mai 2010 #47 Del Skrevet 24. mai 2010 Eg hadde lagt deg til Viss ikkje du finn bloggen, klikk på "go" øverst i venstre hjørne der bloggane er, så kjem det opp link til alle bloggane du har tilgang til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MellonCollie Skrevet 24. mai 2010 #48 Del Skrevet 24. mai 2010 Det er så fin alder V (og D) er i for tiden - morsomt å kunne leke ordentlig med de, og ikke minst kunne kommunisere litt mer Høres ut som om dere har funnet dere et fint sted å bo! Håper du får en fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jente 79 Skrevet 24. mai 2010 #49 Del Skrevet 24. mai 2010 Høres ut som dere vil trives, det er bra. Klart V. trenger litt tid til å venne seg til nytt sted og bo, men de er heldigvis veldig tilpasningsdyktige i den alderen. Du er tøff, simple Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Coxy Skrevet 24. mai 2010 #50 Del Skrevet 24. mai 2010 Jøss, flyttet allerede, så bra!!! Og så utrolig godt å lese at du trives allerede! Vil tro det er en stoooor byrde som er lettet, bare ved at du har kommet deg til en annen, egen leilighet. Dette blir bra!! Du er FLINK! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 25. mai 2010 #51 Del Skrevet 25. mai 2010 Jeg tenker stadig på deg, Simple og syns du er utrolig sterk og tøff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #52 Del Skrevet 25. mai 2010 Dette vil ingen ende ta... Hverdagen går i ett med to små! Og nå på kvelden vil de ikke roe seg Nå har endelig snuppa roet seg etter mye styr fordi hun ikke ville sove. Men nå blir lille T vekket gang på gang av de over. Og jeg blir så sint inni meg! Det dunker og hamrer, og når jeg endelig tror at de er ferdige og lille T sovner, så begynner det igjen! Ja, jeg vet de skal til Filippinene på torsdag, men trenger pakkingen å bråke sånn?.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #53 Del Skrevet 25. mai 2010 Så deilig å høre at du og barna koser dere, og at du vet dere vil trives Hold fast på den følelsen! Du kommer til å trenge den når det er tungt igjen... Ja, det går ikke alltid oppover.. Dagene går opp og ned her, så jeg tar vare på de fine øyeblikkene når tingene blir tøffe (sånn som i kveld.. ) Så bra at du/dere trives allerede! Snuppa finner sikkert roen fortere og fortere for hver kveld framover Vi kommer nok til å trives godt her ja. Det er godt med en slik betryggende følelse, selv om jeg savner å ha familien min nærmere. Ja, jeg håper det bedrer seg etterhvert.. I kveld har hun styrt en del, men roet seg til slutt heldigvis Så godt å høre at du er på plass i eget hjem og har god følelse Takk! Så flott at du trivas på nye plassen Håper alt snart ordnar seg. Kva seier eksen din til bustaden, er han "fornøgd" med kor dere bor ift avstand og sånt? Mye reglar ift til flytting ja... Eg måtte ikkje dokumentere noko flytting, men det er kanskje fordi me er gift? :klø: Håper det blir ein ordning mtp samvær då. Er det lenge til meklingstimen? Har du avtalt noko om samvær fram til det? Me har avtalt at mannen skal ha ungane kvar onsdag ettermiddag, og annakvar helg (minsten får ikkje vore på helgebesøk før til hausten då). Ikkje så lett med samvær når minsten er så avhengig av deg! Min yngste fyller jo eit år i september, blir litt lettare då... Er det slik at eksen din vil ha V 50%? Kva syns du om det, trur du han får det? Eg har blogg ja, trudde eg hadde lagt deg til, men kanskje eg ikkje har det? Skal sjekke no, og evnt leggje deg til Vi har ikke avtalt noe samvær før meklingen.. Han har heller ikke nevnt at han vil passe snuppa eller se lille T, så da vil jeg heller ikke "mase" på han om det. Vi får se hva som kommer fram i meklingen som er til mandag.. Mange spørsmål om litt av hvert her Svarene kommer etterhvert som jeg selv vet noe mer.. Når skal dere til mekling?.. Eg hadde lagt deg til Viss ikkje du finn bloggen, klikk på "go" øverst i venstre hjørne der bloggane er, så kjem det opp link til alle bloggane du har tilgang til Jeg fant bloggen din! Men får ikke sett på bildene?.. Må man registrere seg på eurofoto? Det er så fin alder V (og D) er i for tiden - morsomt å kunne leke ordentlig med de, og ikke minst kunne kommunisere litt mer Høres ut som om dere har funnet dere et fint sted å bo! Håper du får en fin kveld Lille V er i en kjempeherlig alder ja! Og personligheten hennes blir mer og mer fremtredende Hun er så blid og glad og sjarmerer alle rundt seg. Og da blir mammahjertet stolt :rødme: Lille T får ikke vært så mye med på leken ennå, men han gliser når han ser på storesøster og hun smiler til han.. Høres ut som dere vil trives, det er bra. Klart V. trenger litt tid til å venne seg til nytt sted og bo, men de er heldigvis veldig tilpasningsdyktige i den alderen. Du er tøff, simple Tusen takk.. Føler meg ikke så tøff, men heller utmattet. Heldigvis vet jeg det kommer lysere tider når flyttingen er vel overstått, stønadene er i orden og samværet er avklart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #54 Del Skrevet 25. mai 2010 Jøss, flyttet allerede, så bra!!! Og så utrolig godt å lese at du trives allerede! Vil tro det er en stoooor byrde som er lettet, bare ved at du har kommet deg til en annen, egen leilighet. Dette blir bra!! Du er FLINK! Ja, her går det slag i slag for tiden! Deilig å ha kommet meg bort fra T hvertfall.. Det var utrolig tungt å være i samme rom som han den siste tiden før jeg flyttet. Visste aldri hvordan han ville være mot meg eller si til meg.. Nå er de dagene over og jeg ser fremover! til deg også! Jeg tenker stadig på deg, Simple og syns du er utrolig sterk og tøff Takk Tusle! (syns nicket ditt er så søtt ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #55 Del Skrevet 25. mai 2010 Ble det virkelig stille i heimen til slutt? Tør nesten ikke si det høyt av frykt for at lille T skal begynne påan igjen... Men nå er det hvertfall ganske rolig over her, så kanskje de er ferdig med å styre for i kveld? Da var det Frustrerte Fruer på meg! Nå skal jeg forhåpentligvis slappe av resten av kvelden Snakkes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. mai 2010 #56 Del Skrevet 25. mai 2010 Ikkje meininga å spørre og grave for mykje altså Berre intreressant å vete kor du er i prossessen, sida eg er i same situasjon Me skal til mekling 4. juni. Håper ungane roar seg, veit korleis det er når to ungar griner og styrar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 25. mai 2010 Forfatter #57 Del Skrevet 25. mai 2010 Ikkje meininga å spørre og grave for mykje altså Berre intreressant å vete kor du er i prossessen, sida eg er i same situasjon Me skal til mekling 4. juni. Håper ungane roar seg, veit korleis det er når to ungar griner og styrar... Går helt fint at du spør imli Har dere snakket om hva dere ønsker av samvær eller tar dere det når dere skal til mekling?.. Kan virke som om barna har roet seg nå.. Nyyyter roen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 25. mai 2010 #58 Del Skrevet 25. mai 2010 Me har avtalt at han skal ha dei eit par timar onsdag ettermiddag og annakvar helg (minsten kjem ikkje på helgebesøk før til hausten då). Kos deg med fred og ro! Søv lilleguten godt om nettane? Kva heiter han forresten? *nysgjerrig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 26. mai 2010 #59 Del Skrevet 26. mai 2010 En til deg Simple, håper du fikk sove i natt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Simpleminded Skrevet 26. mai 2010 Forfatter #60 Del Skrevet 26. mai 2010 Me har avtalt at han skal ha dei eit par timar onsdag ettermiddag og annakvar helg (minsten kjem ikkje på helgebesøk før til hausten då). Kos deg med fred og ro! Søv lilleguten godt om nettane? Kva heiter han forresten? *nysgjerrig* Sendt pm med lillegutts navn Lille T sover helt ok på nettene. Han er aldri langvåken og sovner rett etter han har fått pupp Som regel så husker jeg å legge han oppi senga si etter mat, men av og til så sovner jeg med han ved siden av meg og våkner opp med en god og mett T ved siden av meg og en naken pupp Hørtes ut som en fin samværsavtale og jeg håper vi får til noe lignendes.. Men vi får se hva T vil En til deg Simple, håper du fikk sove i natt Ja, lille T var kjempe"snill" i natt! Han sov helt til 4-tida, så fikk han pupp og sovnet igjen. Neste gang han våknet var på morrakvisten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå