Gå til innhold

En Simple dagbok..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Da er dåpsinnbydelsene bestilt! :tommelopp: Vi skal ha dåp for lille T 4. juli, og jeg håper familiene våre kan se forbi uenighetene mellom meg og T og heller være der for barna våres :hjerte:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:kose: Skjønner godt du er utmattet. Er en vanskelig prosess du er igjennom, men resultatet er jo det viktigste. At dere får det bra :hug:

får håpe folk oppfører seg og skjønner at en dåp ikke er hverken sted eller tid for å ta opp sånne ting.

:klemmer:

Skrevet

:kose: Skjønner godt du er utmattet. Er en vanskelig prosess du er igjennom, men resultatet er jo det viktigste. At dere får det bra :hug:

får håpe folk oppfører seg og skjønner at en dåp ikke er hverken sted eller tid for å ta opp sånne ting.

Uff.. Føler at jeg bare klager jeg.. :( Ikke meningen å skrive så mye om hvor vondt og tungt jeg har det. Det er jo mye fint og herlig i hverdagen min også! Barna mine er jo lyspunktene :hjerte: Og det å se søskenkjærligheten dem imellom er så godt å se :rødme:

Satser på at dåpen blir fin :) Jeg skal klare å holde en god tone og det tror jeg nok de andre også vil gå inn for :Nikke:

Skrevet

Fant denne teksten i en blogg.. Det er som å lese tankene mine:

Hvis du svikter meg nå, etter alt jeg har gjort for deg, da fortjener du meg ikke.. Hvis du ikke kan være trofast, da er jeg for god for deg! Hvis du ikke setter pris på meg, så kan det egentlig være det samme..

Jeg vet jeg har vært en god kjæreste, jeg vet jeg har gitt deg alt, mitt hjerte, min hengivenhet, mitt begjær og alle mine tanker. Alikevel kunne du ikke være ærlig og gi meg det samme tilbake. Jeg vet vi har hatt våre uenigheter, jeg vet vi har hatt våre krangler men var det nok til å forkaste meg helt?

Jeg fortjener bedre enn deg, jeg fortjener en som setter pris på meg og mine kvaliteter, som ser hvor mye jeg har å gi og som kan gi meg det samme tilbake. Du fortjener meg rett og slett ikke, jeg er for god for deg, det er vanskelig å innse det for det føles ikke slik overhodet, men jeg vet det er sant! Jeg angrer ikke; sviket ditt har lært meg en lekse jeg sent vil glemme, samtidig forstår jeg nå hvor heldig den som mottar min kjærlighet faktisk er. Du forstod ikke hvor heldig du faktisk var, men nå har du mistet meg for alltid. Ditt tap, ikke mitt..

Skrevet

I dag har jeg vært på barseltreff :) Etter å ha levert V i barnehagen så tok jeg trillefølge med to av de andre fra barselgruppa. Deilig å komme seg ut blandt folk, skravle og ha fullt fokus på lille T for en gangs skyld!

Selv om jeg ikke lenger vil tilhøre den barselgruppa lenger etter jeg flyttet, så ville de gjerne at jeg skulle fortsette å treffe dem :hoppe: To av dem kjenner jeg godt fra før av siden vi gikk sammen i barselgruppa til lille V :Nikke:

Skrevet

Jammen sover han bra om natta, guten din. Betre enn min som nærmar seg 9 mnd... :roll:

Håper det går bra i dåpen og at de får ein fin dag og får feira lille T utan noko krangling og tull.

Så moro at du har så god kontakt med dei andre i barselgruppa då :)

Skrevet

Du må bare klage, Simple. Synes ikke du klager mye med tanke på hva du går igjennom.

Veldig fin tekst du hadde funnet, husk det når det er tøffe stunder.

Koselig å ha kontakt med noen med jevngamle unger. Deilig å ha litt sosialt liv også.

:klem:

Skrevet

Skriv akkurat det du føler for :klemmer:

Håper dåpen blir veldig fin, tross alt :jepp:

Skrevet

Her er det bare å klage, bli sint og være lei seg - vi skjønner det alle sammen veldig godt, det du går igjennom nå er kjempetøft Simple, og du er ikke så rent lite tøff du heller :klem:

Skrevet

Det å få skrevet ned faktisk akkurat det du føler og tenker, kan jo være god terapi i seg selv. Det er en tøff tid du går igjennom, og du har helt sikkert behov for det. Så det må du bare gjøre! :klemmer:

Skrevet

Hvis du ikke kan klage her i dagboka di, så hvor? Ut med det - eder og galle, snørr og tårer, latter og glede :)

Koselig med barseltreff! Fint at du kan holde kontakten med noen av dem selv om du flytter.

Ha en fin dag! :klem:

Skrevet

Jammen sover han bra om natta, guten din. Betre enn min som nærmar seg 9 mnd... :roll:

Håper det går bra i dåpen og at de får ein fin dag og får feira lille T utan noko krangling og tull.

Så moro at du har så god kontakt med dei andre i barselgruppa då :)

Må innrømme at nattesøvnen til lille T varierer godt.. Men stort sett sover han bra :Nikke:

Satser på at dåpen går bra. Heldigvis så er hverken hans eller min familie noen bråkmakere, så tonen kommer nok til å være forholdsvis god satser vi på..

Du må bare klage, Simple. Synes ikke du klager mye med tanke på hva du går igjennom.

Veldig fin tekst du hadde funnet, husk det når det er tøffe stunder.

Koselig å ha kontakt med noen med jevngamle unger. Deilig å ha litt sosialt liv også.

Uff...Ja, dere får bare bære med meg... :sjenert: Det er godt jeg får kommet meg ut og sosialisert meg litt i disse tider. Hvis ikke hadde jeg nok blitt litt ko-ko :rodme:

Skriv akkurat det du føler for :klemmer:

Håper dåpen blir veldig fin, tross alt :jepp:

Her er det bare å klage, bli sint og være lei seg - vi skjønner det alle sammen veldig godt, det du går igjennom nå er kjempetøft Simple, og du er ikke så rent lite tøff du heller :klem:

Takk for forståelsen angelou :hug:

Det å få skrevet ned faktisk akkurat det du føler og tenker, kan jo være god terapi i seg selv. Det er en tøff tid du går igjennom, og du har helt sikkert behov for det. Så det må du bare gjøre! :klemmer:

:)

Hvis du ikke kan klage her i dagboka di, så hvor? Ut med det - eder og galle, snørr og tårer, latter og glede :)

Koselig med barseltreff! Fint at du kan holde kontakten med noen av dem selv om du flytter.

Ha en fin dag! :klem:

:fnise: Ja, det er godt jeg får tillatelse til å pese ut med alt mulig her.

Skrevet

Synd ikke Norge fikk mere poeng i MGP, men vi kunne ikke forventet å vinne to år på rad... Likte kjempegodt Tyskland sin sang, og hun er jo bare ei kjempeherlig jente :)

Nå er det natta her! :vinke:

Skrevet

Ja! Hurra for Tyskland! :heiajente:

Skrevet

Noen dager er hverdagen så tung at jeg ikke vet hvordan jeg skal klare meg gjennom dagen.... :sukk: Hodepinen presser på og ingen paracet/ibux hjelper. Men så vet jeg at jeg bare må holde ut for barna mine's skyld. De trenger meg!

Men jeg tror nok mye skyldtes alt det psykiske presset jeg har vært gjennom.. Og det gjør kanskje at jeg blir ekstra sliten.

I dag har vi vært på mekling og laget en midlertidig samværsavtale som skal vare til ut august i år. T skal ha V annenhver helg og på en overnatting i uka. Også skal han komme en til to dager i uka for å se lille T i et par timer.. Lurer på om T klarer å følge opp denne avtalen. Håper jo selvfølgelig det for barnas skyld.

Nå har jeg også fått bekreftelse på at snuppa får barnehageplass rett nedi veien her :hoppe: Det skal bli deilig å slippe å kjøre 20minutter (40min t/r) 2 ganger daglig, og heller bare gå et kort minutt rett nedi veien fra der vi bor :enig:

Skrevet

Supert med barnehageplass i nærheten! :hoppe:

Håper samværsavtalen fungerer som den skal og at det ikke blir noen problemer.

God bedring! Hodepine er forferdelig :( Kanskje en massasjetime kunne hjelpe? Få løsnet opp litt i stive nakkemuskler?

Skrevet

:hoppe: for barnehageplass :hoppe:

Det hørtes jo perfekt ut :biggrin:

Får håpe han følger opp som han skal.

Ikke rart hodepinen kommer med alt du er igjennom, man blir jo sliten av sånt. Ingen som kan komme og hjelpe deg litt denne perioden??? Slitsomt å skulle gå igjennom alt dette alene.

Skrevet

Så bra med samværsavtale og plass i barnehage i nabolaget :)

Kva skjer etter august då (ettersom avtalen er midlertidig?)

Skrevet

Du skulle hatt deg en real massasje :klemmer: Så bra at ting begynner å falle på plass sånn praktisk :klemmer:

Skrevet

Supert med barnehageplass i nærheten! :hoppe:

Håper samværsavtalen fungerer som den skal og at det ikke blir noen problemer.

God bedring! Hodepine er forferdelig :( Kanskje en massasjetime kunne hjelpe? Få løsnet opp litt i stive nakkemuskler?

Ja, en massasjetime hadde vært helt fantastisk!.. Men det har jeg nok ikke tid til. Hvem skal passe lille T mens jeg koser meg? Det er ulempen med å være alenemor og bo langt fra sin egen mor :sukk: Men jeg klarer meg jeg!

:hoppe: for barnehageplass :hoppe:

Det hørtes jo perfekt ut :biggrin:

Får håpe han følger opp som han skal.

Ikke rart hodepinen kommer med alt du er igjennom, man blir jo sliten av sånt. Ingen som kan komme og hjelpe deg litt denne perioden??? Slitsomt å skulle gå igjennom alt dette alene.

Nå er jeg faktisk på besøk hos familien min. Men merker at det også tar på.. Selv om mamma passer lille V mye for meg, så er det likevel hektisk å være borte hjemmefra. Hjemme har jeg jo tilgang til alt og barna er rolige på en annen måte der.. Så jeg angrer faktisk litt på at jeg tok turen. Kjenner at jeg ikke var klar for det etter formen min å dømme :rodme:

Ja, det er deilig at det ordnet seg med barnehageplass rett nedi her selv om søknadsfristen var ute :Nikke:

Så bra med samværsavtale og plass i barnehage i nabolaget :)

Kva skjer etter august då (ettersom avtalen er midlertidig?)

Ja, det er godt å ha på plass en ok samværsavtale.. Selv om det vil bli slitsomt den hverdagen hun skal overnatte hos T. Da må jeg hente henne i barnehagen og vente med henne hjemme hos T fram til han kommer hjem fra jobb.. Hvis ikke blir den dagen så altfor lang for henne.

Etter august skal vi inn til ny mekling for å snakke om en ny avtale. Nå får vi jo prøvet ut hvordan vi liker den samværsordningen vi har i dag. Jeg har en følelse av at T vil si det er nok sånn som det er nå, men det vil tiden vise :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...