Gjest Julie Skrevet 15. mai 2010 #1 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg skal til syden snart, også vil jeg få mensen neddi der ! Hvilke bind bør jeg ha med ? hvor mange ? får jeg kjøpt der ? KAN NOEN LEGGE MED EN LITEN PAKKELISTE OM HVA JEG BØR HA MED MEG ? : ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berentsens Skrevet 15. mai 2010 #2 Del Skrevet 15. mai 2010 Seriøst? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. mai 2010 #3 Del Skrevet 15. mai 2010 Bruk tampong! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Julie Skrevet 15. mai 2010 #4 Del Skrevet 15. mai 2010 Jeg har med en pakke o.b normal (blå,2 pakker Libresse Super og en pakke libresse normal.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. mai 2010 #5 Del Skrevet 15. mai 2010 Bruk mooncup så slipper du problemet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Julie Skrevet 15. mai 2010 #6 Del Skrevet 15. mai 2010 Bruk mooncup så slipper du problemet! Jeg er 12 år ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 15. mai 2010 #7 Del Skrevet 15. mai 2010 Se hva du selv pleier å bruke... Mensen varierer jo fra jente til jente (og kanskje også gang til gang) hvor mye man blør, det varierer også hva man foretrekker. Det selges bind og lignende der nede også, men utvalget er ikke alltid det samme som her og ikke alltid lett å finne fram... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Berentsens Skrevet 15. mai 2010 #8 Del Skrevet 15. mai 2010 Hvorfor lurer du på hva du skal ha med deg? Jeg regner med at du har hatt mensen tidligere, og på bakgrunn av det har kunnskap om hvor mye bind eller tamponger du trenger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Topplue Skrevet 15. mai 2010 #9 Del Skrevet 15. mai 2010 Selvom du er 12 år kan du vel bruke mooncup??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest Skrevet 15. mai 2010 #10 Del Skrevet 15. mai 2010 Det er en mulighet å spørre legen om mensutsettende piller! Greit å slippe å ha mensen på ferie. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå