Gjest AnonymBruker Skrevet 14. mai 2010 #1 Del Skrevet 14. mai 2010 hei!! har hatt problemer med storep porer så lenge jeg kan huske (siden 15års-alder,jeg er nå 25år)....det har aldri plaget meg så mye som nå. de er blitt rett og slett så store at om en person står par meter fra meg,kan de se dette de er gaske synlige i og med at de også er i nesen. porene kommer av bittesmå kviser som gang på gang har blitt brukt sånn kvise-striper på,og der står igjen et tomt hull som igjen blir fylt. jeg er redd det kan bli mer og mer synlig,for det reduseres jo ikke!! har noen erfaringer med dette?hvordan bli kvitt små-kvisene og dermed tette igjen porene?? de har begynt å "florere" til haken og kinnet nå,om par år tenker jeg at hele ansiktet er bare store hull.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LetThemEatCake Skrevet 14. mai 2010 #2 Del Skrevet 14. mai 2010 Det finns ju krämer speciellt anpassade för att förminska porerna. Gå till en bra hudpleier och få råd! I butiken kan de också ha en del att säga. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå