J. Dean Skrevet 19. september 2003 Forfatter #21 Del Skrevet 19. september 2003 Embla S: Selvfølgelig Titti72: Hanekamp? Den vil ikke vare lenge, så du må bare begynne å spise av godteriet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J. Dean Skrevet 19. september 2003 Forfatter #22 Del Skrevet 19. september 2003 CARE bl a er MIN!!!! :evil: UGH!!! *Slår på brystet.... (hoste).. Nøtt??? JUGGERNAUT!..... Slå opp i leksikon du... Vi er to alen av samme sak vi ja, Maskemannen og jeg.... Så ikke prøv deg, da.... (slår løst i luften).... kommer vi (sparker.... (au) ) og viser hvem som er mann eller ekorn.... Jaha. Så Care er din. Men det er greit, det er vel andre søte kvinner her? Du og Maskemannen får hygge dere videre *plukker opp hansken og går sin vei* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. september 2003 #23 Del Skrevet 19. september 2003 Ikke prøv deg å våre damer da...... Jo da!! Prøv i vei Velkommen :kysse: Suzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 19. september 2003 #24 Del Skrevet 19. september 2003 :x hmmmmmmmm .... Tror du vi er så TEITE at vi sier hvem du skal holde deg unna...? Hvem som er .... deilige, frekke og morsomme... Brukte jo... ÅR på å finne det ut selv jo!.... Dessuten er de notorisk lette på tråden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 19. september 2003 #25 Del Skrevet 19. september 2003 CARE bl a er MIN!!!! :evil: UGH!!! *Slår på brystet.... (hoste).. :oops: Ble vi enige om å være monogam :oops: jøss hadde vist et blackout her :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 19. september 2003 #26 Del Skrevet 19. september 2003 Det var det jeg tenkte. Kom og sett deg sammen med meg og fortell litt om deg selv du, så kan jugenautet og flaskemannen sparke rundt med beina sine og slå i løse lufta. Ser igrunn ganske teit ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J. Dean Skrevet 19. september 2003 Forfatter #27 Del Skrevet 19. september 2003 Jo da!! Prøv i vei Velkommen :kysse: Suzy For et fint sted å være! Tusen takk, Søte-Susy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. september 2003 #28 Del Skrevet 19. september 2003 For et fint sted å være! Tusen takk, Søte-Susy! Slike gutter vil vi ha... Takke Jimmy D Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J. Dean Skrevet 19. september 2003 Forfatter #29 Del Skrevet 19. september 2003 Det var det jeg tenkte. Kom og sett deg sammen med meg og fortell litt om deg selv du' date=' så kan jugenautet og flaskemannen sparke rundt med beina sine og slå i løse lufta. Ser igrunn ganske teit ut!! Skal jeg fortelle om meg selv? Hva vil du vite da? Susy: Du er enda søtere når du rødmer. Men det har du sikkert hørt hundre ganger før Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 19. september 2003 #30 Del Skrevet 19. september 2003 :oops: Er bare litt nysgjerrig. :oops: Etter å ha lest noen tusen innlegg av de andre danner man seg jo et bilde, mens du derimot er jo helt færsk her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 19. september 2003 #31 Del Skrevet 19. september 2003 Care, Embla, Suz, Maiken, Chimp, Virgo, Joplaya, Lillian, Usikker, Tusenfryd, Sofia, Hope, .... Lista er lang Dean.... ..Og du... Du glemte noe... (Hiver den siste hasnken etter å ha fylt den med småstein... Care: DU skal være monogam ja... Jeg kan samle tips til våre møter... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. september 2003 #32 Del Skrevet 19. september 2003 Susy: Du er enda søtere når du rødmer. Men det har du sikkert hørt hundre ganger før Ditt sjarmtroll... Nå¨blir jeg helt satt ut her... Får både konsentrasjons og pustevansker av en slik åpenbar flørt - men jeg liker det Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J. Dean Skrevet 19. september 2003 Forfatter #33 Del Skrevet 19. september 2003 :oops: Er bare litt nysgjerrig. :oops: Etter å ha lest noen tusen innlegg av de andre danner man seg jo et bilde, mens du derimot er jo helt færsk her. Nysgjerrige kvinner er sexy! Rødmende kvinner er enda mer sexy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 19. september 2003 #34 Del Skrevet 19. september 2003 :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: ????????????????????????????????? :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Eh... Hva var det du skrev igjen?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 19. september 2003 #35 Del Skrevet 19. september 2003 Det er min skyld at siden ble så lang så nå skriver leg et laaaangt innlegg for å hoppe over til neste side. Fy meg!! Der kanskje?? Eller her tro?? Nå bør det holde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J. Dean Skrevet 19. september 2003 Forfatter #36 Del Skrevet 19. september 2003 :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: ????????????????????????????????? :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: Eh... Hva var det du skrev igjen?! Så søt du er da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 19. september 2003 #37 Del Skrevet 19. september 2003 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. september 2003 #38 Del Skrevet 19. september 2003 :enig_animasjon: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 19. september 2003 #39 Del Skrevet 19. september 2003 :enig_animasjon: Går der fortsatt rundt her og pisser i hjørnene?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 19. september 2003 #40 Del Skrevet 19. september 2003 Lurven: Om Du, jeg , Maskemannen og Achmed rotter oss sammen med waco er jeg sikker på at vi klarer å ta rotta på slimålen.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå