J. Dean Skrevet 19. september 2003 #1 Del Skrevet 19. september 2003 Hei! Dette er mitt første innlegg som registrert bruker her. Jeg lurer litt på om jeg har noe her å gjøre siden dette er et kvinneforum? Hva syns dere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 19. september 2003 #2 Del Skrevet 19. september 2003 Velkommen! Haner er alltid velkommen i høneflokken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 19. september 2003 #3 Del Skrevet 19. september 2003 Hei! Dette er mitt første innlegg som registrert bruker her. Jeg lurer litt på om jeg har noe her å gjøre siden dette er et kvinneforum? Hva syns dere? Tja, det spør hva du har å fare med. Alltid godt å få gode tilbakemeldinger på ulike temaer fra en mann, men er du her for å hetse kvinner og deres levemåte, så blir du fort skøvet ut i kulden :blunke: Velkommen skal du være :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kame Skrevet 19. september 2003 #4 Del Skrevet 19. september 2003 ...er du her for å hetse kvinner og deres levemåte' date=' så blir du fort skøvet ut i kulden.[/quote'] Ja, gudene skal vite at det holder med alle damene som hetser!! -- Argh - glemte jo liksom det viktigste! Velkommen hit JD! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J. Dean Skrevet 19. september 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 19. september 2003 Tja, det spør hva du har å fare med. Alltid godt å få gode tilbakemeldinger på ulike temaer fra en mann, men er du her for å hetse kvinner og deres levemåte, så blir du fort skøvet ut i kulden :blunke: Velkommen skal du være :blunke: Kvinnehets er ikke min sterkeste side, Care. Men bidrar gjerne med synspunkter sett med maskuline briller! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 19. september 2003 #6 Del Skrevet 19. september 2003 Kvinnehets er ikke min sterkeste side, Care. Men bidrar gjerne med synspunkter sett med maskuline briller! Hærlig, da er du hjertlig velkommen :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 19. september 2003 #7 Del Skrevet 19. september 2003 Vælkømmen!! Manneben mottas alltid med glede... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J. Dean Skrevet 19. september 2003 Forfatter #8 Del Skrevet 19. september 2003 Hærlig, da er du hjertlig velkommen :kysse: Tusen takk, føler meg hjemme allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 19. september 2003 #9 Del Skrevet 19. september 2003 Ikke prøv deg å våre damer da...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskemannen Skrevet 19. september 2003 #10 Del Skrevet 19. september 2003 nei... og ikke noe TULL... :evil: Det står vi for... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 19. september 2003 #11 Del Skrevet 19. september 2003 . Kvinnehets er ikke min sterkeste side, Care. Men bidrar gjerne med synspunkter sett med maskuline briller! Velkommen .. alltid hyggelig med flere .. og ikke bekymre deg for truslene fra de som har hatt det alt for godt alt for lenge her inne... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J. Dean Skrevet 19. september 2003 Forfatter #12 Del Skrevet 19. september 2003 Ikke prøv deg å våre damer da...... Å nei? Hva skjer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 19. september 2003 #13 Del Skrevet 19. september 2003 Hanekamp (for en gangs skyld :blunke: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 19. september 2003 #14 Del Skrevet 19. september 2003 det hviskes i gangene, og fortelles hårreisende historier om de som har prøvd... Men ingen som har opplevd det selv er her for å fortelle direkte.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J. Dean Skrevet 19. september 2003 Forfatter #15 Del Skrevet 19. september 2003 nei... og ikke noe TULL... :evil: Det står vi for... Oida! This town aint big enough eller noe Men bare gi meg beskjed hvilke av kvinnene jeg skal holde meg unna, så skal jeg tenke over saken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J. Dean Skrevet 19. september 2003 Forfatter #16 Del Skrevet 19. september 2003 Kane, Care, Titti72 og Lillebille: Så søte dere er! Tror jeg skal klare å hygge meg hvis resten av kvinnene er som dere! Maskemann og Juggernøtt: Skal vi sloss Er dere i en slags allianse eller noe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 19. september 2003 #17 Del Skrevet 19. september 2003 Hei J. Dean (kan jeg kalle deg James eller ) Her er det rom for oppegående menn! Velkommen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 19. september 2003 #18 Del Skrevet 19. september 2003 Hanekamp!!! *setter meg på gjerdet med en cola og en STOR pose smågodt, og venter på no action* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 19. september 2003 #19 Del Skrevet 19. september 2003 Skal dere bare gå rund i krokene og løfte på bakbeina eller skjer det noe her snart?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 19. september 2003 #20 Del Skrevet 19. september 2003 CARE bl a er MIN!!!! :evil: UGH!!! *Slår på brystet.... (hoste).. Nøtt??? JUGGERNAUT!..... Slå opp i leksikon du... Vi er to alen av samme sak vi ja, Maskemannen og jeg.... Så ikke prøv deg, da.... (slår løst i luften).... kommer vi (sparker.... (au) ) og viser hvem som er mann eller ekorn.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå