Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2002 #1 Del Skrevet 30. april 2002 Hei! Jeg har tidligere studert 3 år ved BI, (markedskommunikasjon) Og har tenkt å ta et halvt års kurs fra høsten av. Jeg tenkte lenge på faget Reklame på MI. Men han jeg prata med på skolen der, mente det ville bli for kjedlig og for mye repitisjon der. Og da blir jeg usikker. Kunne godt tenke meg en jobb innenfor den bransjen, men jeg gidder ikke å bruke penger på det, om jeg bare kaster de ut vinduet. Nå har jeg sendt forespørsel til noen skoler på hva de tilbyr. Men er det noen som har forslag til hvor jeg gjerne kan ta halvt år med videre utdanning innen markedsføring kommunikasjonmedia. Noe innen den retningen... Kan jo gjerne være noen fag på universitet som kan være aktuelt og`, men jeg er så lite kjent med de studiene der.. -Mia- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. mai 2002 #2 Del Skrevet 2. mai 2002 Hei! ingen som vet...?! Situasjoen er slik at jeg skal gå på skole vertfall i et halvt år. Jeg har mulighet til det økonomisk, så nå leiter jeg liksom litt rundt. Er vanskelig å vite hva en skal bli når en blir stor...!? Men ønsker å jobbe innenfor reklame, media, markedsføring...noe sånt. Kanskje noen vet om ulike fag som markedet nå etterspør, som kan være lurt å ta!? -Mia- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mines Skrevet 14. mai 2002 #3 Del Skrevet 14. mai 2002 Ta en telefon til Norges Markedshøyskole (NMH) og hør hva de kan tilby. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SuperNova Skrevet 15. mai 2002 #4 Del Skrevet 15. mai 2002 Jeg vet at BI og Kommunikasjonsforeningen sammen tilbyr etterutdanning i kommunikasjonsfaget. Dette kan tas som en del av en MBA (Master of Business Administration), men også som enkeltstående del. Jeg er ikke sikker på opptakskravene. Jeg synes selv dette virker ganske interessant, og har vurdert utdanningen selv. Men jeg har ikke råd til (eller lyst til) å betale hele "kalaset" alene, og arbeidsgiver har satt seg litt på bakbeina.... (kostnadskutt, kostnadskutt...) Jeg tror imidlertid ikke at dette studiet i første rekke går på markedsføring, men grensene mellom informasjon, kommunikasjon, PR og markedsføring blir jo stadig mer utflytende. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå