Gå til innhold

Utslett etter sex

Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Samboeren min er plaget med utslett på sine edle deler etter vi har hatt sex.Får røde prikker,områder.Og kan bli litt hovent,og klør.Det hender han får dette også uten at vi har hatt sex.Jeg har vært hos lege.Har ingen kjønnssykdommer eller sopp,har heller ikke hatt noen symptomer på dette.Dette er veldig leit synes jeg.Legger en demper på sexlivet for å si det sånn.Og det blir lite :sengekos::snurt: Samboeren min har begynt å snakke om at vi ikke "tåler" hverandre,og at han tror det er derfor han får utslett. :snurt: Blir så fortvilet.Er det noen som har noen erfaringer å dele med meg blir jeg veldig glad for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skriver at du har vært hos legen og sjekket deg for kjønnssykdommer, hvorfor har ikke han gjort det samme? Selvom ikke du har noe så kan han fortsatt ha det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Syringa_Lilac

Hvorfor har du vært til legen når det er han som har utslett og kløe? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg burde selvfølgelig ha skrevet at han også har vært hos legen.Jeg dro til min fastlege og fikk sjekket meg for sikkerhets skyld.Ble litt usikker.Og tanken på at han kan ha vært utro har plaget meg.Men ingen av oss hadde utslag på prøvene som ble tatt.Lurer derfor på om det kan være noe i at man kan reagere på hverandre.At det fins noen par som er dårlig match,og ikke tåler hverandre.Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lalla

Eksen min fikk utslett (røde prikker) av sin egen sperm. Vet det høres rart ut, men helt sant :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...