Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #1 Del Skrevet 13. mai 2010 Flere som er rammet av kronisk kjærlighettsorg? Trenger en støttegruppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alladin Skrevet 13. mai 2010 #2 Del Skrevet 13. mai 2010 Jepp, melder meg inn i denne "gruppa" di. Har hatt kjærlighetssorg i mange mnd nå, men har endelig klart å gjøre noen endriner som jeg føler fungerer bra. Håper dermed at jeg snart er over i neste fase... Uansett, lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #3 Del Skrevet 13. mai 2010 Jepp, melder meg inn i denne "gruppa" di. Har hatt kjærlighetssorg i mange mnd nå, men har endelig klart å gjøre noen endriner som jeg føler fungerer bra. Håper dermed at jeg snart er over i neste fase... Uansett, lykke til Høres ut som du har vanlig kjærelighetssorg og ikke kronisk, men du kan jo være med i gruppen likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Carleigh-Ann Skrevet 13. mai 2010 #4 Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg har nok tatt gull i vm i kjærlighetssorg, så skjønner hvordan du føler deg ts! Det føles som man har vondt i hjertet og maan ser liksom ingen lyspunkter. Den gamle klisjeen tiden leger alle sår stemmer faktisk, plutselig våknet jeg en strålende dag i våres og følte meg bare bra! Anbefaler deg følgende: - snakk ut med gode venner - ikke mur deg inne. gå deg en tur, eller ta deg en shoppingrunde og kjøp noe fint til deg selv - hør på inspirerende musikk. "Survivor" med Destiny's Child er genial! - ikke begynn og date før du er klar. tro meg, det kan bli mye tull Lykke til! Håper alt ordner seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alladin Skrevet 13. mai 2010 #5 Del Skrevet 13. mai 2010 Høres ut som du har vanlig kjærelighetssorg og ikke kronisk, men du kan jo være med i gruppen likevel. Kan love deg at dette ikke er normalt, men har funnet noen små ting som gjør hverdagen enklere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #6 Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg har nok tatt gull i vm i kjærlighetssorg, så skjønner hvordan du føler deg ts! Det føles som man har vondt i hjertet og maan ser liksom ingen lyspunkter. Den gamle klisjeen tiden leger alle sår stemmer faktisk, plutselig våknet jeg en strålende dag i våres og følte meg bare bra! Anbefaler deg følgende: - snakk ut med gode venner - ikke mur deg inne. gå deg en tur, eller ta deg en shoppingrunde og kjøp noe fint til deg selv - hør på inspirerende musikk. "Survivor" med Destiny's Child er genial! - ikke begynn og date før du er klar. tro meg, det kan bli mye tull Lykke til! Håper alt ordner seg Jeg har ikke kjærlighetssorg akkuratt nå, men kronisk kjærlighettssorg er ikke noe man bare kan kommer over. Man har gode perioder og man har dårlige perioder som med alle andre kroniske lidelser. Å komme over kjærlighetssorg er ikke noe problem, problemet er at den stadig vender tilbake. Sikkert ikke så lurt å date når man uansett vet hvordan det kommer til å ende, men deprimerende å ikke ha noen å date også, så da får man vel heller tåle et slag i trynet nå og da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mai 2010 #7 Del Skrevet 18. mai 2010 Hadde kjærlighetssorg i litt over ett år for en jeg var sammen med i ni måneder. Ler når jeg tenker tilbake. Ingenting eller ingen hjalp meg, men den gikk over når jeg traff min nåværende kjæreste Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 18. mai 2010 #8 Del Skrevet 18. mai 2010 Ingen som har opplevd kronisk kjærlighetssorg altså? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Just-A-Girl Skrevet 22. mai 2010 #9 Del Skrevet 22. mai 2010 Lei av kjærlighetssorg nå!! Har gått sånn halvveis greit siste ukene, men fått et nytt slag i trynet i dag.. Er så lei!! *melde seg inn* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 22. mai 2010 #10 Del Skrevet 22. mai 2010 Get even, or get over it! Fatter ikke at dere gidder å bruke tid og energi på å sture over en kjærlighet som ikke vil ha dere, eller et forhold som bare ikke fungerer. Dere sitter og tenker at "Det kunne jo gått så bra bare det og det hadde vært sånn og sånn" eller lurer på hvorfor han ikke ville ha deg mer, hva som er noe galt med deg siden han ikke vil ha deg mere, om bare du hadde gjort noe annerledes osv. Så sitter dere og tenker på alle de gode minnene dere hadde sammen, hvor kjekk han er, osv. Så venter dere håpefullt ved telefonen, på msn, facen på at han skal "ta til vett og innse hva han har mistet" og så ta kontakt og leve lykkelig resten av livet. Realitetsorientering: Det er mikroskopiske sjanser for at det skal skje. Jeg skal love dere at det eneste dere oppnår med det er å dra dere selv lenger ned i dritten. Den dagen dere våkner opp av denne "sorgen" vil dere angre så sinnsykt at dere gadd å bruke så mye tid og energi på INGENTING. Ta dere selv i nakken og rist det av dere. Tenk på alt det negative ved mannen og forholdet. På alle kranglene, diskusjonene, irritasjonsmomentene, og ikke idealiser alt. Tenk "for en DUST som bare gikk fra meg! Han kan faen ikke være mye glad i meg når han bare kan gi slipp så lett! Han fortjener meg ikke engang. Han fortjener ikke at jeg sitter og har det miserabelt og gråter, mens han skal nyte sommeren og leve livet!" Nei jenter! Rist det av dere og BLI FRI! Det er helt fantastisk! Lykke til, og nyt sommeren! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
light Skrevet 22. mai 2010 #11 Del Skrevet 22. mai 2010 Bra innlegg CeeCee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 22. mai 2010 #12 Del Skrevet 22. mai 2010 Bra innlegg CeeCee Takk! Synes ikke drittsekker fortjener at snille, gode jenter skal sitte og ha det vondt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Just-A-Girl Skrevet 23. mai 2010 #13 Del Skrevet 23. mai 2010 Er så enig med deg CeeCee, har faktisk skrevet liste over alt negative ved min x, slik at når jeg får en dårlig dag pga han så leser jeg den listen. Har lest den et par ganger i går og i dag for å si det slik! Menn som dumper en er som regel ikke så perfekte! Skriv liste jenter, og LES den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gummiloppa Skrevet 23. mai 2010 #14 Del Skrevet 23. mai 2010 Er så enig med deg CeeCee, har faktisk skrevet liste over alt negative ved min x, slik at når jeg får en dårlig dag pga han så leser jeg den listen. Har lest den et par ganger i går og i dag for å si det slik! Menn som dumper en er som regel ikke så perfekte! Skriv liste jenter, og LES den.. Funker ikke alltid med lister... Har du vært sammen med en rass er liste kanskje en god ide, men motsatt så blir man jo bare mer deppa og mer fanga i savnet ettersom man finner seg selv i å sitte med mer + enn - Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest brutal_mann Skrevet 23. mai 2010 #15 Del Skrevet 23. mai 2010 Kan noen liste opp kriteriene for diagnosen kronisk kjærlighetssorg? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CeeCee Skrevet 24. mai 2010 #16 Del Skrevet 24. mai 2010 BM: Tror ikke det er en diagnose, men heller et uttrykk for at man har hatt en langvarig kjærlighetsssorg. Gummiloppa: Poenget er jo at du IKKE skal skrive PLUSSIDENE! Du skal kun skrive de negative tingene! Alle mennesker har negative sider. Hvis du ikke kommer på noen, får du ta det andre forslaget mitt. Bli forbanna fordi han bare stakk fra deg og lot deg sitte igjen. Det du holder på med nå er å lage deg selv unnskyldninger for deppe og å havne i kjellern... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alladin Skrevet 24. mai 2010 #17 Del Skrevet 24. mai 2010 For min del sitter jeg ikke å lurer på hva jeg kunne endret på eller gjort bedre mens vi var sammen. Vi var veldig enige om at dette var det beste for oss begge. Jeg har også "datet" andre menn etter vårt brudd, men av en eller annen grunn klarer jeg ikke å helt gi slipp på min X. Løsningen på dette har nå endt med at jeg sa fra at jeg ikke ønsker kontakt en periode frem over. Fjernet ham fra FB slik at jeg ikke kan følge med på hva han gjør hele tiden. Føler meg mye bedre allerede, så håper at disse enkle grepene kan gjøre at jeg nå klarer å fokusere 100% fremover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gummiloppa Skrevet 24. mai 2010 #18 Del Skrevet 24. mai 2010 Gummiloppa: Poenget er jo at du IKKE skal skrive PLUSSIDENE! Du skal kun skrive de negative tingene! Alle mennesker har negative sider. Hvis du ikke kommer på noen, får du ta det andre forslaget mitt. Bli forbanna fordi han bare stakk fra deg og lot deg sitte igjen. Det du holder på med nå er å lage deg selv unnskyldninger for deppe og å havne i kjellern... Jeg sier bare at det er ikke alltid det lønner seg med lister. Selvfølgelig skriver jeg ikke ned de positive sidene, men når man ikke finner noe negativt så er det ganske meningsløst å skrive liste. Det som var poenget mitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 24. mai 2010 #19 Del Skrevet 24. mai 2010 Kan noen liste opp kriteriene for diagnosen kronisk kjærlighetssorg? :klø: Når man har kronisk kjærlighetssorg har man kjærlighetssorg hele livet eller i hvertfall i mange år, og det blir aldri helt bra. Enn typisk situasjon man kan havne i som singel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå