Gå til innhold

skole tannlege eller privat?

Gjest green tea

Anbefalte innlegg

Gjest green tea

jeg har hull i tann kjøtte så jeg vurdere å få bestilt time til tirsdag

men jeg er usikker på om jeg skal velge privat eller skoletannlegen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest *Twinklestar*

jeg har hull i tann kjøtte så jeg vurdere å få bestilt time til tirsdag

men jeg er usikker på om jeg skal velge privat eller skoletannlegen.

har det noe å si? :klø: her i bygda har det ingen ting å si, annet enn at etter fylte 18 år må vi gå til privat. da den komunale har nok me skoleelevene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest green tea

har det noe å si? :klø: her i bygda har det ingen ting å si, annet enn at etter fylte 18 år må vi gå til privat. da den komunale har nok me skoleelevene...

det kan hende at det ikke har noe å si men jeg er lit opptatt av hvem som er best. nor det kan komme til nål og trå så er jeg spesielt opptatt av det.

jeg bor i haugesund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest *Twinklestar*

det kan hende at det ikke har noe å si men jeg er lit opptatt av hvem som er best. nor det kan komme til nål og trå så er jeg spesielt opptatt av det.

jeg bor i haugesund.

jeg aner ikke rett og slett :vetikke:

tror det beste er å spørre noen som har vært hos de forskjellige, som du kjenner eller noe. og ta det derifra.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 22år og går fortsatt til skoletannlegen ;) Så det er ikke noe problem. De er jo gjerne vant med barn som pasienter også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen skoletannleger er bedre enn noen private, og noen private er bedre enn skoletannleger. De er alle individuelle, og en må nesten bare prøve seg frem for å finne den tannlegen som passer for en selv.

Jeg gikk en gang til en skoletannlege, men han ble for røff for meg. Men jeg har også gått ut av stolen, med et nesten ferdig borret hull, hos en privat tannlege, fordi han rett og slett var gal i mine øyne. Så du må nesten bare prøve selv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...