Gjest green tea Skrevet 13. mai 2010 #1 Del Skrevet 13. mai 2010 jeg har hull i tann kjøtte så jeg vurdere å få bestilt time til tirsdag men jeg er usikker på om jeg skal velge privat eller skoletannlegen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 13. mai 2010 #2 Del Skrevet 13. mai 2010 jeg har hull i tann kjøtte så jeg vurdere å få bestilt time til tirsdag men jeg er usikker på om jeg skal velge privat eller skoletannlegen. har det noe å si? :klø: her i bygda har det ingen ting å si, annet enn at etter fylte 18 år må vi gå til privat. da den komunale har nok me skoleelevene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest green tea Skrevet 13. mai 2010 #3 Del Skrevet 13. mai 2010 har det noe å si? :klø: her i bygda har det ingen ting å si, annet enn at etter fylte 18 år må vi gå til privat. da den komunale har nok me skoleelevene... det kan hende at det ikke har noe å si men jeg er lit opptatt av hvem som er best. nor det kan komme til nål og trå så er jeg spesielt opptatt av det. jeg bor i haugesund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Twinklestar* Skrevet 13. mai 2010 #4 Del Skrevet 13. mai 2010 det kan hende at det ikke har noe å si men jeg er lit opptatt av hvem som er best. nor det kan komme til nål og trå så er jeg spesielt opptatt av det. jeg bor i haugesund. jeg aner ikke rett og slett tror det beste er å spørre noen som har vært hos de forskjellige, som du kjenner eller noe. og ta det derifra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LadyStarlight Skrevet 13. mai 2010 #5 Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg er 22år og går fortsatt til skoletannlegen Så det er ikke noe problem. De er jo gjerne vant med barn som pasienter også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Piper Skrevet 13. mai 2010 #6 Del Skrevet 13. mai 2010 Noen skoletannleger er bedre enn noen private, og noen private er bedre enn skoletannleger. De er alle individuelle, og en må nesten bare prøve seg frem for å finne den tannlegen som passer for en selv. Jeg gikk en gang til en skoletannlege, men han ble for røff for meg. Men jeg har også gått ut av stolen, med et nesten ferdig borret hull, hos en privat tannlege, fordi han rett og slett var gal i mine øyne. Så du må nesten bare prøve selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. mai 2010 #7 Del Skrevet 13. mai 2010 Mener tannklinikken i Haugesund har et ganske godt rykte faktisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå