-Fisken- Skrevet 13. mai 2010 #1 Del Skrevet 13. mai 2010 Ja, hva skal du spise på 17. mai? Jeg starter dagen med en tidlig frokost sammen med venner, det blir diverse gode pålegg, hjemmebakt brød, kaffe og champagne. Lunsj inntas i byen sammen med mamma. På kvelden blir det grilling, har ikke helt bestemt hva. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest najki Skrevet 13. mai 2010 #2 Del Skrevet 13. mai 2010 Det blir nok frokost/lunch i byen, noen snitter og kake. Til middag blir det, som alltid, sodd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Emera Skrevet 13. mai 2010 #3 Del Skrevet 13. mai 2010 Det blir en kjapp, helt vanlig frokost da vi må avgårde i rett tid. Mellom togene drar vi sannsynligvis til datterens skole, der det er kaker, pølser, is og hele den regla. Til middag er det sodd. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hjertesukka Skrevet 13. mai 2010 #4 Del Skrevet 13. mai 2010 Vi skal ha typisk norsk mat, siden vi skal feire sammen med folk fra andre land. Dvs rømmegrøt, spekemat, eggerøre, hjemmelaget potetsalat m.m. Utenom det, så basker jeg nå med å lage oldemors kake, nemlig Lady Goldenglow. Spent på den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rufus Skrevet 13. mai 2010 #5 Del Skrevet 13. mai 2010 Stater dagen med frokost hos svigers rett etter barnetoget der, så reiser vi inn til byen og får med barnetoget før vi reiser til bestemor for middag - som alltid lappskaus. Så blir det nok litt is og brus på tivoli/skole før kaffe og kake hos en annen bestemor. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 15. mai 2010 #6 Del Skrevet 15. mai 2010 Selve maten er det ikke så farlig med, men jeg må ha is =) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 15. mai 2010 #7 Del Skrevet 15. mai 2010 Blir nok en sen frokost med egg, bacon og litt agurk. Til middag blir det grillet kylling med blomkålmos. Utover det vet jeg ikke enda. Kanskje litt hjemmelaget iskrem. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 15. mai 2010 #8 Del Skrevet 15. mai 2010 Grillmat,brus, is og en god frokost alla varme rundstykker og syltetøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå