Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #1 Del Skrevet 13. mai 2010 Skal prøve å fortelle kort. Jeg og min mann fikk ei datter for snart tre år siden, jeg tok keisersnitt. Etter fødselen har mannen min fått diagnosen fødselsdepresjon. All sexlysten hans forsvant, i hele 2009 hadde vi sex fem ganger. Det er tøft, men jeg holder ut, og han går til behandling. De få gangene vi har hatt sex har det vært vondt i starten, men det har gått over etter noen minutter. Nå føler han seg bedre, og vi har bestemt oss for å få sexlivet i gang igjen. Vi hadde sex for første gang i år i forgårs, og det var akkurat likt. Vondt i starten, men det gikk over etterhvert. I dag morges prøvde vi igjen. Vi har ikke hatt sex med bare et par dagers mellomrom siden jeg gikk gravid. Det var forferdelig vondt, og vi var nødt til å gi oss. Det er vondt i selve skjedeåpningen, og litt oppover i skjeden. Det er nok fuktighet, vi har også brukt glidemiddel, så det er ikke problemet. Det kjennes rett og slett ut som om det er skrubbsår oppigjennom der. Det er vondt på akkurat samme måte som om jeg skulle vært knusktørr, om dere skjønner hva jeg mener. Det ble tydeligvis forverret av å ha sex to ganger på et par dager. Jeg vet jo ikke hvor lenge det har vært slik, i og med at jeg ikke kjenner noe utenom samleie, og vi har jo så og si ikke hatt sex de siste tre årene. Er det noen som kjenner til slike vondter? Jeg skal ringe gyn på mandag, men han har lang ventetid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå