Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

mente KG. sorry

jeg lurer på hva dere synes om å ha ,eller andre som har, bilder på KG som ikke er av seg?

jeg synes bilder som åpenbare ikke er deg, tegninger, anime osv er helt greit. hvis folk vil være anonyme kan de da gjerne det.

men å ha bilder de fant på google eller bilder av kjendiser synes jeg er feil. Ved å ha disse bildene antar mange at det er deg uten at det er det.

ja de fleste kjenner igjen angelina jolie men kanskje ikke six-pack bilder fra google og mindre kjente kjendis bilder.

Endret av AnastasiaR
Videoannonse
Annonse
Skrevet

bump.

noen må da ha meninger om dette....

Skrevet

Selv så tenker jeg at et bilde på et forum slik som her på KG er en avatar, dvs et blide som jeg knytter opp mot brukeren min.

Det er ikke interessant å skulle bli gjenkjent heller.

Gjest brutal_mann
Skrevet

Ja, jeg mener å bumpe en trå etter 35 minutter er en uting.

Gjest Marlo
Skrevet

Enig.

Uansett, en jeg tenker lite over at man bruker en avatar. En avatar er jo bare et bilde man ønsker skal representere seg selv uten at man selv blir gjenkjent, og det er derfor helt vanlig at man bruker bilder av andre.

Ser ingen grunn til å reagere på det, i det hele tatt diskutere det.

Skrevet

tusen takk, du bumpet nettopp min.

Enig.

Uansett, en jeg tenker lite over at man bruker en avatar. En avatar er jo bare et bilde man ønsker skal representere seg selv uten at man selv blir gjenkjent, og det er derfor helt vanlig at man bruker bilder av andre.

Ser ingen grunn til å reagere på det, i det hele tatt diskutere det.

og det samme til deg.takk.

Hvis de ikke vil bli kjent igjen kan de like godt ha bilde av en hund,en tegning, en smilye osv. når man har biloder av andre tar man deres ansikt(eller rumpe eller hva det nå måtte være) jeg ser ikke på dette somd et samme som kun å ville være anonym. det får også de med bilde av seg selv til å bli anntatt å være falske.

okay. får se om noen andre har en mening.

Skrevet (endret)

Jeg regner med at folk som har det har funnet bildene på sider det er lov til å ta bilder av, og ikke bare kopiert fra noens facebookside.

Endret av Het Potet
Skrevet

Jeg driter i hvilket bilde folk har.

Hver og en kan vel ha et bilde de liker,uavhengig av om det er dyr,kjendiser,ting :)

Skrevet

Jeg forbeholder meg retten til å ha det bildet som passer meg.

Skrevet

Synes folk kan ha bilde av det de vil, samme om det er tegninger, dyr, kjendiser eller seg selv. Eneste jeg kanskje ikke synes er helt greit er bilde av fremmede, ikke-kjente personer som man har funnet på nett...

Skrevet

Syns det er helt greit å ha hvilket bilde som helst... Om det er kjente kjendiser, så kan det jo være at personen bak brukeren ligner nettopp på denne personen?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvis de ikke vil bli kjent igjen kan de like godt ha bilde av en hund,en tegning, en smilye osv. når man har biloder av andre tar man deres ansikt(eller rumpe eller hva det nå måtte være) jeg ser ikke på dette somd et samme som kun å ville være anonym. det får også de med bilde av seg selv til å bli anntatt å være falske.

Den er forskjell å ha bilde av en (litt eller veldig) kjent person og være åpen om det, og å ha bilde av en som ikke er så kjent eller en helt tilfeldig person og hevde at det er en selv.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Folk må ha hvilket bilde de vil for meg, MEN jeg tenker jo mitt da, når de har slike supersexy avatarer, men i et eller annet innlegg så leser jeg høyde og vekt på denne personen, hehe, no way! Snakk om å ville utgi seg som noe man ikke er! Men, men, så får jeg noe å flire av da ;-)

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Ser ikke på det som noe big deal av folk som legger ut bilder av kjendiser her. Det står jo ikke under bildene "dette er meg" Men jeg synes det er litt frekt hvis man tar bilder fra en helt random person å legger ut på en nettside som dette. Tenk hvis den personen ser noen har stjelt bildet til h*n?? Da hadde hvert fall jeg klikket.

Gjest Marlo
Skrevet

tusen takk, du bumpet nettopp min.

og det samme til deg.takk.

Kan jo være at folk vil ha en avatar som representerer dem selv. Om de kjenner seg veldig igjen i en kjent person, så kan det bildet representere det mennesket på en eller annen måte. Det kan være alt fra at man ser opp til den personen, man beundrer den personen, man kjenner seg igjen i den personen, man er enig i standpunktene til den personen etc etc etc

Hvorfor folk velger en avatar som skal representere seg selv kan jo ha tusen grunner

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Så lenge det ikke er privatpersoner så er det nøyaktig det samme hva folk har biode av så lenge bilde ikke skader noen (meg :fnise: ) eller bryter norsk lov.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ser ikke problemet. På nettet kan man fremstå som hva man vil, ta etheral og snasen f.eks. De vil vel fremstå som noen babes, så da har de de bildene. Eller kisskissbangbang vil vel fremstå med sin fetish, så da har hun det bildet.

Gjest fireflies
Skrevet

Skjønner egentlig ikke helt hva det er å henge seg opp i? Har man et bilde av en kjendis, så vil vel de fleste vite at det er nettopp en kjendis. Men hvis ikke, så nei vel.

Skrevet

Skjønner egentlig ikke helt hva det er å henge seg opp i? Har man et bilde av en kjendis, så vil vel de fleste vite at det er nettopp en kjendis. Men hvis ikke, så nei vel.

som du ser forskjellen på jennifer anistons rumpe og andre personers rumpe? flere av bildene viser kun enkelte kroppsdeler, og ansikter som er halveise dekket til. og bildene vises som veldig små så det er ikke så lett å skilde mellom en kjendis og en vanlig person.

jeg synes bare det hadde vært enklere om de som ville være anonyme valgte bilder som åpenbart ikke var dem, og de som tør å stå frem faktisk har bilde av seg selv.

poenget er vel å ha et bilde som representerer og viser deg, ikke vise dine iconer eller gi antdninger til at du ser fullstendig annerledes ut.

hvis du vil være anonym hvorfor ikke ha bilde av noe som ikke folk kan misstolke til å være deg.

det er itilegg dårlig gjort mot den personen du bruker bilde til, enten det er en kjendis eller randome mennesker.

Gjest fireflies
Skrevet

Jada, jeg skjønte poenget ditt, men jeg skjønner ikke hvorfor du gidder å henge deg opp i det. Det er jo et diskusjonsforum, ikke en datingside :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...