LilleBille Skrevet 19. september 2003 #1 Del Skrevet 19. september 2003 Har lurt mange ganger jeg ... .. er naboen din så ille som de vil ha det til? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. september 2003 #2 Del Skrevet 19. september 2003 HÆ????? Hvilken nabo? Utdyp please??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 19. september 2003 #3 Del Skrevet 19. september 2003 Det har jeg lurt på også... Håper h*n ikke er på KG.... *skjelver i buksa* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. september 2003 #4 Del Skrevet 19. september 2003 Er det mulig å være så treg... *sukker over seg selv smiley* Neida nabo'n er ganske grei og jeg fryser aldri :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 19. september 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 19. september 2003 HÆ????? Hvilken nabo? Utdyp please??? Kjenner du ikke nabon... . og du som skryter av det hele tiden.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. september 2003 #6 Del Skrevet 19. september 2003 Se over.... Jeg er blond også da... :oops: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 19. september 2003 #7 Del Skrevet 19. september 2003 Fryser hele tiden, jeg... *misunnelig* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. september 2003 #8 Del Skrevet 19. september 2003 Uff Tex.... Kom hit litt så blir du god og varm *setter døra på gløtt for Tex* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 19. september 2003 #9 Del Skrevet 19. september 2003 *løpe til suzy* mmmmmm, deilig...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 19. september 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 19. september 2003 Maskinen min var litt treg... -- men da er det hvertfall avklart. Vi har altså ikke noe å bekymre oss for når den tid kommer.. (Er det forresten en fordel å være blond? -i forhold til ham? .. for jeg regner med at det er en han..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. september 2003 #11 Del Skrevet 19. september 2003 Selvfølgelig er det en fordel å være blond - når er det ikke det??? Har sjarmert ham til å gi meg litt å gå på liksom... *tilbyr Tex et pledd om hun fortsatt er kald* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 19. september 2003 #12 Del Skrevet 19. september 2003 *tilbyr Tex et pledd om hun fortsatt er kald* *maser* Boblebad, suz..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. september 2003 #13 Del Skrevet 19. september 2003 Okidoki! Man er da gjestfri! *tapper i og finner ei flaske med hvitvin om Tex vil ha* :kysse: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 19. september 2003 #14 Del Skrevet 19. september 2003 Okidoki! Man er da gjestfri! *tapper i og finner ei flaske med hvitvin om Tex vil ha* :kysse: *Tex er glad i hvitvin* Tusen takk lilleskatt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. september 2003 #15 Del Skrevet 19. september 2003 (og det er ikke lett med den naboen....) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 19. september 2003 #16 Del Skrevet 19. september 2003 Skal vi invitere han...?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. september 2003 #17 Del Skrevet 19. september 2003 Hm.... ikke så dumt! Han er ganske barsk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 19. september 2003 Forfatter #18 Del Skrevet 19. september 2003 Okidoki! Man er da gjestfri! *tapper i og finner ei flaske med hvitvin om Tex vil ha* :kysse: .. får ikke jeg hvitvin da.. - uten meg hadde jo ikke Tex en gang fått vite at det var varmt og deilig hos deg.... (og jeg som er så glad i hvitvin.... :rosasmil: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. september 2003 #19 Del Skrevet 19. september 2003 Nok til alle - velkommen LilleBille *åpner ei flaske til* Suz :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 19. september 2003 Forfatter #20 Del Skrevet 19. september 2003 Spretter glad på plass *tar glasset* .. setter på litt musikk og SKÅL .. dette var koselig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå