Gjest gjest Skrevet 12. mai 2010 #1 Del Skrevet 12. mai 2010 Er det noen som vet hvor man kan få tak på Bukkehorn frø? Åssen type butikk og sånnt.... Og er Bukkehorn dyrt?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukaFrost Skrevet 13. mai 2010 #2 Del Skrevet 13. mai 2010 Du får det på apoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anette Skrevet 14. mai 2010 #3 Del Skrevet 14. mai 2010 Bukkehornsfrø har jeg kjøpt på helsekost mange ganger og er i merket "risenta". Tror en hel pose koster rundt 30 ,- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 18. mai 2010 #4 Del Skrevet 18. mai 2010 Takk for svar. Noen som har brukt Bukkehornsfrø før??? Åssen skal det tilberedes? Har lest et sted at det skal trekke i 5-6 timer før det kan brukes, men gjelder det hele frø eller knuste frø?? Jeg har kjøpt knuste frø.... Og vil det lukte veldig Karri, og vil den lukten eventuelt vedvare??? Noen som vet??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anette Skrevet 18. mai 2010 #5 Del Skrevet 18. mai 2010 Kan ikke hjelpe deg der, jeg har kun brukt bukkehornsfrø til spiring.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 20. mai 2010 #6 Del Skrevet 20. mai 2010 Hmmm, ingen andre som har brukt det??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå