Gjest Trine Skrevet 13. mai 2010 #41 Skrevet 13. mai 2010 Nei, du skal ikke ta konsekvensene av dette. Er det et sted jeg kanskje er litt "bitchy", så er det ift bryllupet. Ergo: de jeg ikke liker eller ikke har kontakt med inviterer jeg ikke, og om det er et problem for dem, så vel, da får dem bare synes det er et problem. Det er nemlig ikke mitt problem. Mvh Yvonne Jeg er ikke sånn at jeg inviterer ikke andre fordi jeg ikke liker dem, eller fordi jeg har lite kontakt med dem. Er de familie så er de familie, er jo strengt tatt få jeg ikke liker, men det er noen jeg vet at jeg ikke går helt overens med og som jeg har ikke hatt kontakt med på lenge. Mest er det jo pga min far, og jeg vil på mange måter ikke straffe disse pga min far eller stenge dem ute for noe så lite som litt dårlig kjemi og dårlig kontakt. Men med min fars samboer syntes jeg på en måte at det blir som å slenge hele situasjonen i ansiktet på meg igjen. Skal de sitte der, forsiden av meg, i mitt bryllup liksom? Blir på en måte feil. Jeg føler strengt tatt at hun ikke er noe del av min familie bare fordi hun er min fars samboer.
Anglofil Skrevet 13. mai 2010 #42 Skrevet 13. mai 2010 Jeg er ikke sånn at jeg inviterer ikke andre fordi jeg ikke liker dem, eller fordi jeg har lite kontakt med dem. Er de familie så er de familie, er jo strengt tatt få jeg ikke liker, men det er noen jeg vet at jeg ikke går helt overens med og som jeg har ikke hatt kontakt med på lenge. Mest er det jo pga min far, og jeg vil på mange måter ikke straffe disse pga min far eller stenge dem ute for noe så lite som litt dårlig kjemi og dårlig kontakt. Men med min fars samboer syntes jeg på en måte at det blir som å slenge hele situasjonen i ansiktet på meg igjen. Skal de sitte der, forsiden av meg, i mitt bryllup liksom? Blir på en måte feil. Jeg føler strengt tatt at hun ikke er noe del av min familie bare fordi hun er min fars samboer. Det skjønner jeg, og var vel egentlig det jeg ville fram til. Mvh Yvonne
Gjest josefine Skrevet 13. mai 2010 #43 Skrevet 13. mai 2010 Det er ditt bryllup. Det kan være valgfritt for din far om han vil komme alene uten den ufyselige samboeren sin. Hun sprakk jo ekteskapet mellom foreldrene deres og var ikke noe hyggelig mot deg i oppveksten. Selv om fars side er familien synes du burde be samboeren hans, ikke gjør det hva har de med ditt bryllup. Du kan be noen kjente stå vakt så hun samboeren ikke krasjer bryllupet deres.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå