La Guapa Skrevet 19. september 2003 #1 Del Skrevet 19. september 2003 :D Hvor ble det av Minnie Emmerdale? Jeg så at hun hadde mistet mannen sin.... Etter det var det noen som skrev at hun fortsatt er inne på forumet!!! Har ikke sett henne jeg. Noen som vet??? La Guapa :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. september 2003 #2 Del Skrevet 19. september 2003 Minnie er borte, men Mae er her igjen... Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tex Skrevet 25. september 2003 #3 Del Skrevet 25. september 2003 ...ihvertfall av og til...... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Milo Minderbinder Skrevet 25. september 2003 #4 Del Skrevet 25. september 2003 Det ville ikke helt vært det samme uten henne her inne, nei.... vælkømmin til mae! :D Milo Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Svecica Skrevet 25. september 2003 #5 Del Skrevet 25. september 2003 Har hatt det strålende, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 25. september 2003 #6 Del Skrevet 25. september 2003 E d virkelig du,milla? Og fremdeles på M..... :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 25. september 2003 #7 Del Skrevet 25. september 2003 hvor mange ganger har hun bytta nick nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 25. september 2003 #8 Del Skrevet 25. september 2003 Tror ikke det er Mae. Hun sa hun var tilbake til helgen, og hun pleier å være rimelig presis... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 25. september 2003 #9 Del Skrevet 25. september 2003 Men det er jo så populært med alter ego nå..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 25. september 2003 #10 Del Skrevet 25. september 2003 Alter egg? Sa du alteregg Bertha??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 25. september 2003 #11 Del Skrevet 25. september 2003 *schmokk!* :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anna Lovinda Skrevet 26. september 2003 #12 Del Skrevet 26. september 2003 *schmokk!* :evil:Jeg tror Bertha har fått noe i halsen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helena Skrevet 26. september 2003 #13 Del Skrevet 26. september 2003 Tror ikke det er Mae. Hun sa hun var tilbake til helgen' date=' og hun pleier å være rimelig presis...[/quote'] Det er noen andre med temmlelig lik "livsstil" som mae som også har vært borte etpar dager, men det brukernavnet starter ikke med m...Kanskje hun og kommer tilbake til helgen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 26. september 2003 #14 Del Skrevet 26. september 2003 ...les i dagboken til Mae, så skjønner dere fort nok at det er henne ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 26. september 2003 #15 Del Skrevet 26. september 2003 Det er noen andre med temmlelig lik "livsstil" som mae som også har vært borte etpar dager, men det brukernavnet starter ikke med m...Kanskje hun og kommer tilbake til helgen? Har også tenkt tanken.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 26. september 2003 #16 Del Skrevet 26. september 2003 :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Poirot Skrevet 26. september 2003 #17 Del Skrevet 26. september 2003 ...les i dagboken til Mae' date=' så skjønner dere fort nok at det er henne ja...[/quote'] Mae er nok Minnie. Jeg siktet til Sexysadie som jeg oppfattet dithen at hun svarte til Mirian. Mitt svar mao at Mirian ikke er Mae... (som er Minnie) Komplisert? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bertha Skrevet 26. september 2003 #18 Del Skrevet 26. september 2003 Kanskje det er søsteren? Mange muligheter..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 26. september 2003 #19 Del Skrevet 26. september 2003 the evil twin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fauna Svecica Skrevet 26. september 2003 #20 Del Skrevet 26. september 2003 Jaja- mye å legge merke til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå