Gjest Tipo Skrevet 12. mai 2010 #1 Del Skrevet 12. mai 2010 Så nettopp reklamen for dette underlige futuristiske aparatet 'Back2life' som skal linde ryggsmerter og jeg ble øyeblikkelig nysgjerrig. Jeg lider av en del ryggsmerter pga jobben og har en del øvelser jeg gjør for å styrke ryggen, jeg er fortsatt ung og synes det er for ille at jeg skal frekventere både kiropraktorer og massasjeterapauter for å holde meg selv i arbeid. Er det noen som har noen meninger om dette tilsynelatende mirakeløse aparatet? Back2Life Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sugerøret Skrevet 12. mai 2010 #2 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg skjønner tankegangen din. Selv har jeg en rygg som er pyton. Prolapser i L3,L4 og L5 hvor sist nevnte gav permanent nerveskade. Jeg ville helt klart IKKE klart å komme ned og så brukt dette apparatet.Da en må på gulvet sant? Og jeg ville hørt med ryggspesialist/kiropraktor/manuellterapeut om dette faktisk er noe å sløse penger på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Tipo Skrevet 12. mai 2010 #3 Del Skrevet 12. mai 2010 Vi har en fysioterapaut en gang i uka på arbeidsplassen, hun kan kanskje svare meg på det. Jeg skal ha dette i bakhodet ihvertfall, jeg la merke til at de fleste som meldte om enorm suksess på siden forteller at de bare har brukt aparatet i et par dager, jeg vil heller høre hva folk sier etter å ha brukt det i flere måneder. Kanskje det ligger noen studier gjort av en upartisk forsker på nettet. Det er jo tross alt snakk om ryggen, jeg ønsker ikke å gjøre vondt verre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. mai 2010 #4 Del Skrevet 12. mai 2010 Den der mener jeg at jeg så på oprah en dag? Var et eller annet med de sammenliknet diverse "ryggting"... Tror den kom ut som "grei nok, men ikke verdt prisen" eller noe slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå