Gjest TS Skrevet 12. mai 2010 #1 Del Skrevet 12. mai 2010 Er det ikke sånn at strekkmerker er det første tegnet på at du er tjukk? Jeg er 18 år og så idag mine første strekkmerker.. Et på hver siden av "kjærlighetshåntakene".. Jeg begynte å grine og blir kvalm av tanken på mat. Jeg må på butikken etterpå å kjøpe groft brød, grønnsaker og frukt. Og fisk. masse fisk! Jeg har alltid lovet meg selv at jeg aldri skal få et strekkmerke! Men jaggu sa jeg smør.. Jeg er 163cm høy og veier 59 kg. Jeg vet jeg har gått opp litt i det siste, men det er normalt at jeg går litt opp og ned. Jeg har alltid vært litta og nå ser jeg at tallet flyr opp og at strekkmerkene pipler fram! Hva kan jeg gjøre for å gå ned i vekt igjen. Jeg er timeglassformet med gode kjærlighetshåntak. Trener 2 ganger i uken har ikke mulighet for mer pga diverse helsemessige årsaker. Jeg vil bare legge meg ned å dø. Det er det værste som kunne skjedd nå før sommeren! Klarer ikke slutte å grine! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. mai 2010 #2 Del Skrevet 12. mai 2010 bu-hu Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Chikako Skrevet 12. mai 2010 #3 Del Skrevet 12. mai 2010 Og flere skal det bli Det er bare et strekkmerke, ikke noe å bekymre seg for Kjøp deg en badedrakt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ananasen Skrevet 12. mai 2010 #4 Del Skrevet 12. mai 2010 Ok. Jeg er 170 cm høy og veier 50 kg. Jeg har strekkmerker på lårene, rumpa og puppene. Så nei, man trenger ikke å være tjukk for å ha strekkmerker. Og helt ærlig, ingen ser de. Kjæresten min har ikke lagt merke til de og det gjør heller ingen andre. Så ikke bekymre deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. mai 2010 #5 Del Skrevet 12. mai 2010 Livredd? Uffameien, et strekkmerke kan virkelig være traumatisk ja.. Men ellers er det fint at du har så få bekymringer at du blir livredd og ikke kan slutte å gråte på grunn av et strekkmerke. Den som var så heldig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Inx Skrevet 12. mai 2010 #6 Del Skrevet 12. mai 2010 Ville ikke bekymret meg for noen "skrekkmerker" Har selv strekkmerker på biceps, noe som ikke akkurat er vanlig, synes selv at det ser pussig ut .. men men Alle får strekkmerker, det skal så lite til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hinata Skrevet 12. mai 2010 #7 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg fikk mitt første strekkmerke på puppene da jeg var 14, og flere har det blitt etter det. Jeg tror egentlig at jeg har hud som ikke er så elastisk, og at jeg derfor fort får strekkmerker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Chikako Skrevet 12. mai 2010 #8 Del Skrevet 12. mai 2010 Jepp. Jeg har bittesmå pupper, og jeg har strekkmerker på dem. Dessuten har jeg strekkmerker rundt hele rompa og, men det er faktisk bare jeg som legger merke til dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. mai 2010 #9 Del Skrevet 12. mai 2010 Du får se på det slik at hvis du blir livredd for strekkmerker har du det egentlig ganske bra her i verden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Focklop Skrevet 12. mai 2010 #10 Del Skrevet 12. mai 2010 Er det ikke sånn at strekkmerker er det første tegnet på at du er tjukk? Jeg er 18 år og så idag mine første strekkmerker.. Et på hver siden av "kjærlighetshåntakene".. Jeg begynte å grine og blir kvalm av tanken på mat. Jeg må på butikken etterpå å kjøpe groft brød, grønnsaker og frukt. Og fisk. masse fisk! Jeg har alltid lovet meg selv at jeg aldri skal få et strekkmerke! Men jaggu sa jeg smør.. Jeg er 163cm høy og veier 59 kg. Jeg vet jeg har gått opp litt i det siste, men det er normalt at jeg går litt opp og ned. Jeg har alltid vært litta og nå ser jeg at tallet flyr opp og at strekkmerkene pipler fram! Hva kan jeg gjøre for å gå ned i vekt igjen. Jeg er timeglassformet med gode kjærlighetshåntak. Trener 2 ganger i uken har ikke mulighet for mer pga diverse helsemessige årsaker. Jeg vil bare legge meg ned å dø. Det er det værste som kunne skjedd nå før sommeren! Klarer ikke slutte å grine! Jeg er 15 (16 neste mandag :D), er ca 162cm høy og veier 52kg. Jeg fikk strekkmerker på rumpa i fjorsommer, og man kan si at rumpa mi er... "Feit". Men de gikk bort etterhvert. Strekkmerkene starter med å være lilla, så litt røde, og etterhvert blir de hudfargede, og da synes de ikke. Og du har jo fått strekkmerker på et sted der det ikke har noe å si (for min del)! Bare ro ned, det ordner seg. Reagerte slik selv da jeg så strekkmerkene på rumpa. Har allerede cellulitter, rumpa mi er så lite stram som det går an.. Så da var det ikke noe moro. Så noen utydelige strekkmerker på innsiden av lårene her en dag, men de vises nesten ikke nå. Ikke noe å bekymre seg for. Trenger absolutt ikke være feit for å få strekkmerker! Men et tips kan være å drikke mye vann. Ikke begynn å slanke deg, for du er hvertfall ikke feit, jente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 12. mai 2010 #11 Del Skrevet 12. mai 2010 Livredd? Uffameien, et strekkmerke kan virkelig være traumatisk ja.. Men ellers er det fint at du har så få bekymringer at du blir livredd og ikke kan slutte å gråte på grunn av et strekkmerke. Den som var så heldig Signerer denne! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TS Skrevet 12. mai 2010 #12 Del Skrevet 12. mai 2010 Skjønner ikke hvorfor dere syntes dette er morsomt. For noen er det viktig å ikke ha strekkmerker, og for andre er det viktig å se Paradise Hotel hver dag. Syntes det er dårlig gjort. Greit jeg overdrev litt, men det er faktisk veldig vannskelig for meg, og jeg må ned i vekt nå. Og det var det jeg ville med hovedinlegget, tips til hva jeg skal spise og gjøre for å få vekk kjærlighetshåntakene i hovedsak.. Og var ikke klar over at det var så normalt med strekkmerker.. Trodde man bare fikk det om man gikk raskt opp i vekt eller når man ble gravid.. I venninnegjengen får du "feit" stemplet i panna med en gang du har et strekkmerke.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. mai 2010 #13 Del Skrevet 12. mai 2010 Skjønner ikke hvorfor dere syntes dette er morsomt. For noen er det viktig å ikke ha strekkmerker, og for andre er det viktig å se Paradise Hotel hver dag. Syntes det er dårlig gjort. Greit jeg overdrev litt, men det er faktisk veldig vannskelig for meg, og jeg må ned i vekt nå. Og det var det jeg ville med hovedinlegget, tips til hva jeg skal spise og gjøre for å få vekk kjærlighetshåntakene i hovedsak.. Og var ikke klar over at det var så normalt med strekkmerker.. Trodde man bare fikk det om man gikk raskt opp i vekt eller når man ble gravid.. I venninnegjengen får du "feit" stemplet i panna med en gang du har et strekkmerke.. Å grine over et strekkmerke og måtte se PH hver dag stiller for meg i samme kategori. Bytt ut venninnegjengen din om de mener du er feit fordi du har et strekkmerke. Hvis de KUN ser strekkmerket og ikke deg er det vel de som har et problem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Airi Chikako Skrevet 12. mai 2010 #14 Del Skrevet 12. mai 2010 Det er da ingen som synes det er morsomt, det er derimot mange som prøver å oppmuntre deg. Strekkmerker er nemlig ikke så farlig, og de fleste har det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
wahaj Skrevet 12. mai 2010 #15 Del Skrevet 12. mai 2010 Hvis det er så ille å få strekkmerker burde du ikke bli gravid iallefall. Da ser magen din ut som et kart over Beijing til slutt =) Det er ikke noe å gjøre med strekkmerker, man får det pga huden strekkers seg for fort. Og de forsvinner nesten helt etterhvert, de blir hvite/lyse. Og jeg tror at iallefall 95% av alle mennesker har det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pepsa Skrevet 12. mai 2010 #16 Del Skrevet 12. mai 2010 Nei, strekkmerker trenger ikke bety at du er "feit", eller på randen til å bli feit.. Man kan få strekkmerker ved å trene mye styrketrening også... Muskler og fett vokser fortere enn huden, derfor "sprekker" underhuden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest navnelapp Skrevet 12. mai 2010 #17 Del Skrevet 12. mai 2010 (endret) Eg er overvektig (og har født to barn), og har ikkje antydning til strekkmerke. Strekkmerke kjem av at huda di ikkje har så god evne til å strekke seg. Det går altså fint å legge på seg og å føde utan å få strekkmerke, og det går også fint an å få strekkmerke sjølv om du er normalvektig og ikkje har født. Det kjem an på kva type hud du har. Panikkslanking gjev som regel berre jojo-resultat. Endret 12. mai 2010 av Alt godt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest korky Skrevet 12. mai 2010 #18 Del Skrevet 12. mai 2010 tatt fra overskriften: Jeg har fått mitt første skrekkmerke! Ikke rart du ble redd..Skrekkmerker er fæle.. Strekkmerker er normalt og om du blir hysterisk redd finnes det psykologer som kan hjelpe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pimpernell :-) Skrevet 12. mai 2010 #19 Del Skrevet 12. mai 2010 Ta det helt med ro, de fleste har strekkmerker. Jeg har også strekkmerker, er slank, og det er bare jeg som ser dem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HulaHoop Skrevet 12. mai 2010 #20 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg er slank, og har alltid vært det, men jeg har strekkmerker jeg også. Jeg har de på rumpa og øverst, bak på lårene. Har også en liten en på ene puppen. Mine har aldri vært rød/lilla, de er bare helt lyse. De blir jo selvfølgelig tydligere da jeg får litt farge på huden om sommeren. Jeg forstår din fortvilelse TS, men strekkmerker er ikke det samme som en dødsdom, så du må bare lære deg å leve med det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå