Gjest Anonymous Skrevet 30. april 2002 #1 Del Skrevet 30. april 2002 vell, jeg er 17 år og har liggi med 9 stykker... mye? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 30. april 2002 #2 Del Skrevet 30. april 2002 Nei, ikke slik jeg ser d nei!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Astra Skrevet 30. april 2002 #3 Del Skrevet 30. april 2002 Det er vel i grunnen bare du som kan besvare dette spørsmålet. Angrer du på noen av disse episodene kan det godt være at det er for mange, gjør du det ikke er det vel ikke for mange. Siden du spør her skal du få et ærlig svar om hva jeg personlig mener, og det er ja -når man er 17 år og har liggi med 9 forskjellige synes jeg det er for mye. Jeg mener at man bør være ganske så selektiv før man velger å ligge med en person. For min del er sex et resultat av sterke følelser, og fo meg er 9 stykker selv i en alder av 26 mye, da jeg ikke så lett forelske meg. Dette er min personlige mening, men det er bare du som kan svare på dette spørsmålet...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnda Skrevet 30. april 2002 #4 Del Skrevet 30. april 2002 Veldig enig med deg Astra! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hedda-78 Skrevet 30. april 2002 #5 Del Skrevet 30. april 2002 Kjære føste anonym. Spelar det noko rolle kavi her inne meiner eller kva andre rundt deg meinar? Det er din eigen magefølelse som tel, det er du som skal leve med det, uansett kva du kjem fram til. Vil berre minne deg på å bruke kondom, og passe deg for å bli stempla som lettliva. Ta livet med ro, ingenting hastar!12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lana Skrevet 30. april 2002 #6 Del Skrevet 30. april 2002 Det er nok mer enn de fleste 17 åringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cassandra Skrevet 30. april 2002 #7 Del Skrevet 30. april 2002 Det er ikke mer enn ni år til min første datter er 17 år Og jeg HÅPER ikke hun har hatt ni partnere når hun er 17 år!! Jeg håper hun ikke har hatt noen når hun er 17 år. Jeg håper hun venter til hun er MINST 32 år Nei.. men alvorlig.. Jeg håper virkelig hun forstår at sex ikke er noe hun bør begynne med før hun føler selv hun er klar. Og det gjelder selvsagt for mine to andre døtre og de to sønnene mine. Den eldste sønnen min er allerede blitt 10 år, og jeg håper det er leeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeenge til han har sex...*ss*12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
gunnild Skrevet 30. april 2002 #8 Del Skrevet 30. april 2002 BAre stå på. Du ligger langt etter meg når jeg var på din alder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pia Skrevet 1. mai 2002 #9 Del Skrevet 1. mai 2002 Klart det er mange, jeg tror jeg hadde snudd fort i døra hvis jeg viste min partner hadde hatt sex med så mange fysj. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Michelle Skrevet 1. mai 2002 #10 Del Skrevet 1. mai 2002 Syns ikke at noen her inne har noe med det,eller kan svare på spørsmålet ditt.Det blir bare en masse synsing.Det er hvordan du selv føler deg som teller.Så lenge at du har selvrespekt og føler deg bra,så er det ikke mange for DEG,men kommer du til et punkt der du føler deg tom,da bør du tenke på om det kan ha noe med antall sexpartnere å gjøre.Så kos deg du,med alt det gode livet har å by på.Bare husk BESKYTTELSE.12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2002 #11 Del Skrevet 7. mai 2002 Pass på ryktet ditt jenta mi! Fort gjort og ikke bli tatt seriøst, i hverstefall "brukt", når man har hatt såpass mange sex-partnere. Er selv 18år og har kun hatt en partner (har beholdt han de siste 2 årene:)). Er kjempefornøyd med det, for ikke å snakke om all respekten jeg får (dessuten blir gutta faktiskt kjempe interessert og nyskjerrig). Jeg annbefaler deg å finne frem dusjen neste gang du blir kåt, funker ihvertfall bra for meg;) Sunshine:D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. mai 2002 #12 Del Skrevet 7. mai 2002 Noe slikt tull, Pia. Jenter som har ligget med mange vet å bruke musa til alle å en hver, ikke bare han samme som ligger å svetter å stønner oppå jenta, år etter år. Nei, ligg med så mange du kan, det er det beste. Jeg er gutt å har ligget med 27, synes dette er langt fra mange!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElleVille Skrevet 7. mai 2002 #13 Del Skrevet 7. mai 2002 Siste anonyme gutt: om du hadde konsentrert deg mer om kvalitet (siden du beskriver det som å "ligge å stønne og svette oppå jenta") enn kvantitet, så hadde du kanskje fått enda mer ut av det? Kvalitet med 27 er jo vel og bra, men det virker ikke som om du har et slikt syn på det. Til deg som startet diskusjonen: om du har hatt sex de ni guttene fordi du virkelig har hatt lyst til det, så ser jeg ikke problemet. Om sexen har gitt deg noe, og du ikke angrer selv - hvorfor skulle noen ha noe med hvorvidt det er mange eller ikke?12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2002 #14 Del Skrevet 15. mai 2002 Jeg synes at ni gutter er kjempemange hvis du bare er 17 år. Tenk på ryktet, ditt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sandix Skrevet 15. mai 2002 #15 Del Skrevet 15. mai 2002 Synes ikke det. Anonym: Ikke respektert av gutta pga mange sexpartnere? Hvem har behov for respekt av gutter som legger slike kriterier til grunn?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. mai 2002 #16 Del Skrevet 15. mai 2002 jeg synes det er mye. Siden du spør, mener vel du også at det er litt mye da. eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Megan Skrevet 15. mai 2002 #17 Del Skrevet 15. mai 2002 Synes ikke vi kan si at du er billig eller ikke, for det kommer helt an på hvordan det går for seg- om det er du eller dem som faktisk har kontroll på det som skjer. Synes det viktigste er at du føler deg vel med deg selv, og at du er forsiktig mot sykdommer, dårlig rykte og evnt graviditet... Ellers er det jo positivt å ha prøvd seg litt fram da, synes jeg. Da er det lettere å få et godt sexliv, for øvelse gjør mester... 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
waco Skrevet 15. mai 2002 #18 Del Skrevet 15. mai 2002 Kan du ikke ta å rangere de ni da??? Akkurat som gutta gjør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 15. mai 2002 #19 Del Skrevet 15. mai 2002 Så d gjør gutta? fortell,fortell.- Dette begynner faktisk å bli interessant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mone Skrevet 15. mai 2002 #20 Del Skrevet 15. mai 2002 Det kommer vel mye ann på når du begynte! Hvis du har ligget med ni gutter på et år (eller mindre) så er dette mye, men hvis du begynte tidlig så er det helt vanlig. Jeg er selv 17 år og har venner på samme alder som er jomfruer og noen som har ligget med opp til 15 gutter. Om det er mange er vel mest opp til deg selv! 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå