Gå til innhold

17 år og har liggi med 9 stk.

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Madison, jeg er ikke alene om å synes damer som ligger rundt og har sugd kilometere med snurrebass er billige damer..

Det er bare å lee litt på øyelokket vet du vesle madison... å se deg litt rundt, - du kunne like godt som meg visst hvem jenter som passer i betegnelsen "billige"....

quote]

Jeg har ikke sagt noe annet har jeg vel?

Tror ikke du leser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvem mener du er billige da Madison?

Sorry at jeg ikke er tilgjengelig hele tiden, men det sitter en kompis i stua og forteller at han har gjort ei 37 år gammel iransk dame gravid... hu nekta å spise p-piller for det ble hun feit av mente hun....

Men siden kompisen min nekter å bruke regnfrakk så skjedde det akkurat...

Så jeg må trøste ham litt

W

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Waco skrev: "Sorry at jeg ikke er tilgjengelig hele tiden, men det sitter en kompis i stua og forteller at han har gjort ei 37 år gammel iransk dame gravid... hu nekta å spise p-piller for det ble hun feit av mente hun....

Så jeg må trøste ham litt"

Hva er det for en fremstilling. Hadde det vært bedre at hun var yngre? Hadde det vært bedre om hun var norsk? Han må da for faen passe på sitt eget liv. Hvis han "holder på" med henne, så må han jo stå for det?!! Når han som du sier visste at hun ikke brukte noe, så har han jo seg selv å takke!

Mogens

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er 17 år og har liggi med 9 stk! det er altfor mange å ha liggi med 9 stk når du bare er 17 år.. synes d virker billig å ha hatt 9 sexpartnere når du bare er 17! håper du iallfall bruker kondom da, ellers får du komme deg til gynekologen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva jeg mener er billig?

Å ha liggi med 9 stk i en alder av 17, da man man veldig billig i mine øyne.

Men nå er ikke jeg gutt, så er ingen fare for at jeg vil ha henne på noen måte uansett:)

Året er ikke slutt, innen hun er 18 er det dobbelte..-kanskje?

Man kan umulig være stolt av å holde på sånn..(jeg tenker ogsåitt fremover.. om 5 år f.eks. Antall har en betydning. Også det i mine øyne)

:)

Waco; mente ikke at du skulle være tilgjengelig 24/7.

Jeg har vanskelig fo rå skjønnte dine spøker, du med mine.

:D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg håper bare at du (hun som som startet tråden) passer på deg selv og vet at det her er det du faktisk vil. Selv om du ikke merker noe til det nå så kan du kanskje angre på det om noen år. Jeg har en venninne som også hadde en del partnere i tenårene og som da mente det var riktig for henne. Nå, noen år senere sliter hun med ettervirkningene... Hun angrer veldig og hun har enkelte psykiske ettervirkninger. Det har både å gjøre med selvbildet hennes og forholdet til gutten hun nå er i et langvarig forhold med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...