Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 12. mai 2010 #1 Del Skrevet 12. mai 2010 Hei! Dette er garantert besvart i den superlange menskopp-tråden, men håper noen vil svare meg her likevel. Idag hadde jeg for første gang problemer med at vakumet ikke ville sippe taket. Balte i over en halvtime før jeg fikk den ut *grøsse* Er det noen enkle triks for å få bort vakum når den nekter...? Vet ikke helt hva som gjorde at den slapp taket heller, og ser ikke frem til en sånn opplevelse igjen... Tips? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest fornøyd bruker.. Skrevet 12. mai 2010 #2 Del Skrevet 12. mai 2010 sett deg på huk og press den nedover. Deretter tar du tak i den med to fingre og drar den ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. mai 2010 #3 Del Skrevet 12. mai 2010 Dumt spørsmål, men bare må? Hva i huleste er en menskopp? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 12. mai 2010 #4 Del Skrevet 12. mai 2010 Prøvde alle mulige stillinger jeg, inkludert den du skriver om.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Skrevet 12. mai 2010 #5 Del Skrevet 12. mai 2010 Jeg bruker å presse mens jeg enda sitter på doskåla, så føre inn en finger langs med koppen for å "kollapse" den, da forsvinner vakuumet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
¤flicka¤ Skrevet 12. mai 2010 #6 Del Skrevet 12. mai 2010 For min del har det alltid gått bra hvis jeg klemmer den sammen og så drar den ut, ikke bare drar den ut direkte. Og som nevnt kan det hjelpe å sitte på huk og presse nedover. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iah Skrevet 12. mai 2010 #7 Del Skrevet 12. mai 2010 For min del har det alltid gått bra hvis jeg klemmer den sammen og så drar den ut, ikke bare drar den ut direkte. Og som nevnt kan det hjelpe å sitte på huk og presse nedover. Jeg gjør det akkurat på samme måten, funker hver gang uten problemer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå