J. Dean Skrevet 19. september 2003 #41 Del Skrevet 19. september 2003 Står hun på listen også? Kan ikke de som ikke står på listen til Juggernaut rekke opp en hånd, vil jo ikke fornærme noen den første dagen jeg er her heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titti72 Skrevet 19. september 2003 #42 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg er ikke på noens liste. Disse fæle mannfolka bare overser meg!!! * dytter til jugenautet og sparker lurven på leggen, mens jeg lugger flaskemannen og de andre gutta* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J. Dean Skrevet 19. september 2003 #43 Del Skrevet 19. september 2003 Så flott! Da er det en vakker kvinne jeg kan omgås her! Flere? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 19. september 2003 #44 Del Skrevet 19. september 2003 Så flott! Da er det en vakker kvinne jeg kan omgås her! Flere? Men det kreves at du legger ut bilde av deg selv i avataren, slik som juggernaut, kristian71 og sandmann har gjort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J. Dean Skrevet 19. september 2003 #45 Del Skrevet 19. september 2003 Men det kreves at du legger ut bilde av deg selv i avataren, slik som juggernaut, kristian71 og sandmann har gjort. Hvis det er det som skal til så! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 19. september 2003 #46 Del Skrevet 19. september 2003 Gjorde Kristian det?... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. september 2003 #47 Del Skrevet 19. september 2003 Står hun på listen også? Kan ikke de som ikke står på listen til Juggernaut rekke opp en hånd' date=' vil jo ikke fornærme noen den første dagen jeg er her heller [/quote'] Jeg er heller ikke på noen liste. HINT, HINT!!!! :D Suz :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J. Dean Skrevet 19. september 2003 #48 Del Skrevet 19. september 2003 Så fint! God helg, susy! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. september 2003 #49 Del Skrevet 19. september 2003 God helg til deg og J! :kysse: Suz :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mathias Skrevet 19. september 2003 #50 Del Skrevet 19. september 2003 GJØR DU VEL SUZ!..... :x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 19. september 2003 #51 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg står bare på min egen liste! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. september 2003 #52 Del Skrevet 19. september 2003 GJØR DU VEL SUZ!..... :x Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
J. Dean Skrevet 19. september 2003 #53 Del Skrevet 19. september 2003 Susy og Embla dere kan stå på lista min dere da (hvis det er greit ) God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 19. september 2003 #54 Del Skrevet 19. september 2003 YES please Suz Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Labella Skrevet 19. september 2003 #55 Del Skrevet 19. september 2003 Dette er faktisk mitt 3000 innlegg Er med andre ord AVHENGIG!? Syns ikke det kan forbigåes i stillhet, vel? Jeg ble avhengig i dag morges! Det var såvidt jeg turde å gå inn her... Jeg som trodde jeg var avhengig før! Hva nå? :o :o :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 19. september 2003 #56 Del Skrevet 19. september 2003 Jeg ble avhengig i dag morges! Det var såvidt jeg turde å gå inn her... Jeg som trodde jeg var avhengig før! Hva nå? :o :o :o Ja hva nå Kanskje finne på noe annet? Gratulerer (?) da, Labella :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå