Gå til innhold

Å teste ut sin biseksuelle side.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest MikeWaters

Faktum er at de aller fleste synes at heterofil sex er deiligere enn homsesex og lesbesex.

Dette bør du tatovere på ryggraden, superfornuftig sagt esse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Beklager at jeg prøvde å svare på TS sitt innlegg. :filer: Det er faktisk ikke så mange som er bifile. Det er derimot en del som er biseksuelle, og det er ikke så ofte at de føler for å stå frem. De er jo nesten aldri i et forhold med en person av det samme kjønn uansett. De kun liker å ha lesbesex/homsesex en gang i blant. Vi må faktisk skille mellom snørr og barter her.

Er det forskjell på å være bifil og biseksuell? Har alltid sett på dette som to ord for samme ting jeg :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det forskjell på å være bifil og biseksuell? Har alltid sett på dette som to ord for samme ting jeg :sjenert:

Nei det er ikke det samme, trodde det før jeg også.

Bifil betyr at man kan bli forelsket, glad i, leve sammen med osv. begge kjønn.

Biseksuell er sånn som meg, forelsker meg kun i damer men har deilig deilig sex med både damer og menn. Og mange biseksuelle menn liker foresten man-to-man-sex best fordi det er så rett på sak, rått og masse sprut.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Nei det er ikke det samme, trodde det før jeg også.

Bifil betyr at man kan bli forelsket, glad i, leve sammen med osv. begge kjønn.

Biseksuell er sånn som meg, forelsker meg kun i damer men har deilig deilig sex med både damer og menn.

Og hvordan er det på engelsk da? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Og hvordan er det på engelsk da? :)

Nettopp.. Jeg tror egentlig det betyr det samme, bare at vi har gitt det to forskjellige meninger på folkemunne...

Fra ordnett:

bifil -t; som føler seg seksuelt tiltrukket av begge kjønn

biseksuell (om person) som tiltrekkes både av det annet og sitt eget kjønn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MikeWaters

Nettopp.. Jeg tror egentlig det betyr det samme, bare at vi har gitt det to forskjellige meninger på folkemunne...

Fra ordnett:

bifil -t; som føler seg seksuelt tiltrukket av begge kjønn

biseksuell (om person) som tiltrekkes både av det annet og sitt eget kjønn

Hvis ordet har fått forskjellige betydninger på folkemunne, og det brukes forskjellig så må man jo ta hensyn til det.

Det viktigste er jo hva folk legger i det, mange kaller seg jo heterofile selv om de har eller har hatt sex med samme kjønn.

Spiller ingen trille for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hvis ordet har fått forskjellige betydninger på folkemunne, og det brukes forskjellig så må man jo ta hensyn til det.

Det viktigste er jo hva folk legger i det, mange kaller seg jo heterofile selv om de har eller har hatt sex med samme kjønn.

Spiller ingen trille for min del.

Nei, det spiller jo egentlig ingen rolle, men jeg tror at hvis du går rundt og kaller deg selv biseksuell, vil veldig mange tenke bifil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Dette bør du tatovere på ryggraden, superfornuftig sagt esse!

Takker.

Heterosex er ikke det heftigste...

Homo er mer morro.... :ler:

Det tviler jeg ikke et sekund på. :)

Nei det er ikke det samme, trodde det før jeg også.

Bifil betyr at man kan bli forelsket, glad i, leve sammen med osv. begge kjønn.

Biseksuell er sånn som meg, forelsker meg kun i damer men har deilig deilig sex med både damer og menn. Og mange biseksuelle menn liker foresten man-to-man-sex best fordi det er så rett på sak, rått og masse sprut.... :)

Hvor mange liter sæd er det du har fått i deg som mest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest roadie

Det viktigste er jo hva folk legger i det, mange kaller seg jo heterofile selv om de har eller har hatt sex med samme kjønn.

De samme gjelder homofile som noen ganger har heterosex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Hvor mange liter sæd er det du har fått i deg som mest?

Ikke akkurat et dannet spørsmål men...

Uansett, alle suger helt til det spruter uten å mukke. Vi er gjerne 3-4 menn sammen samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ikke akkurat et dannet spørsmål men...

Uansett, alle suger helt til det spruter uten å mukke. Vi er gjerne 3-4 menn sammen samtidig.

Vel, dette er et jo et forum for sexspørsmål, Einstein. På hvilken måte stilte jeg deg et lite dannet spørsmål? Det er jo du som maser om den ville sprutinga, etc. Vik fra meg, troll.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jag tror att det är så enkelt att fler vågar utforska sina sexuella sidor mer i dagens samhälle. Det är ju inte längesedan sex var något att skämmas för som kvinna! ;) Idag ser man på sex som en sund och nyttig aktivitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jag tror att det är så enkelt att fler vågar utforska sina sexuella sidor mer i dagens samhälle. Det är ju inte längesedan sex var något att skämmas för som kvinna! ;) Idag ser man på sex som en sund och nyttig aktivitet.

Ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Vel, dette er et jo et forum for sexspørsmål, Einstein. På hvilken måte stilte jeg deg et lite dannet spørsmål? Det er jo du som maser om den ville sprutinga, etc. Vik fra meg, troll.

Troll?

Du er negativ til det som blir fortalt, og snakker om "masing om spruting" mm.

Tror du folk måler opp antall liter sæd??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Hans72

Jeg glemte å si at selv om det er blitt mindre tabu med ulike seksuelle orienteringer, så kan man ikke forandre på biologien. Det får man ikke glemme. :)

Når det er sagt, forekommer homofili balnt alle høyerstående arter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...