Gå til innhold

Å teste ut sin biseksuelle side.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg leser ulike nettfora og har også profil noen steder som på sol-chatten og cupido. Ser stadig single som ønsker å treffe par, par som vil ha ekstra person til trekant og både gutter og jenter som fantaserer om å prøve sex med samme kjønn. Har det alltid vært sånn eller er det bare at vi lever i 2010 og det er helt normalt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest MikeWaters

Jeg leser ulike nettfora og har også profil noen steder som på sol-chatten og cupido. Ser stadig single som ønsker å treffe par, par som vil ha ekstra person til trekant og både gutter og jenter som fantaserer om å prøve sex med samme kjønn. Har det alltid vært sånn eller er det bare at vi lever i 2010 og det er helt normalt?

Verden er mer gjennomsiktig nå enn før, bisex har nok et element av trend i seg, men særlig nytt er det jo ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg har ikke peiling, men jeg synes det virker som om det er vanligere for heterofile enn homofile å ha en biseksuell side. Men kanskje det bare virker sånn? De fleste er jo heterofile, så når en en minoritet blant de heterofile ønsker å prøve ut ting og skal være open minded, så bare virker det som om det er så ekstremt mange som er biseksuelt anlagt. Jeg tror også at det kanskje er en forskjell mellom menn og kvinner på dette punktet. Uansett, jeg kunne aldri vært sammen med en biseksuell mann, og trekanter er fullstendig turn off.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Jeg har ikke peiling, men jeg synes det virker som om det er vanligere for heterofile enn homofile å ha en biseksuell side. Men kanskje det bare virker sånn? De fleste er jo heterofile, så når en en minoritet blant de heterofile ønsker å prøve ut ting og skal være open minded, så bare virker det som om det er så ekstremt mange som er biseksuelt anlagt. Jeg tror også at det kanskje er en forskjell mellom menn og kvinner på dette punktet. Uansett, jeg kunne aldri vært sammen med en biseksuell mann, og trekanter er fullstendig turn off.

Spiller det noen rolle? Å stå fram som bifil etter du har stått fram som homofil er jo en gåtur i parken en solskinnsdag, mens å stå fram som bifil hvis du er heterofil er mere som en uke på shopping senter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Frode

Spiller det noen rolle? Å stå fram som bifil etter du har stått fram som homofil er jo en gåtur i parken en solskinnsdag, mens å stå fram som bifil hvis du er heterofil er mere som en uke på shopping senter.

he he he, akkurat det shoppingsenteret har jeg vært på.

De hadde meget stort utvalg av lekerbiskener...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Spiller det noen rolle? Å stå fram som bifil etter du har stått fram som homofil er jo en gåtur i parken en solskinnsdag, mens å stå fram som bifil hvis du er heterofil er mere som en uke på shopping senter.

Beklager at jeg prøvde å svare på TS sitt innlegg. :filer: Det er faktisk ikke så mange som er bifile. Det er derimot en del som er biseksuelle, og det er ikke så ofte at de føler for å stå frem. De er jo nesten aldri i et forhold med en person av det samme kjønn uansett. De kun liker å ha lesbesex/homsesex en gang i blant. Vi må faktisk skille mellom snørr og barter her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MikeWaters

De er jo nesten aldri i et forhold med en person av det samme kjønn uansett. De kun liker å ha lesbesex/homsesex en gang i blant.

Slike mennesker kan da umulig finnes ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Slike mennesker kan da umulig finnes ;)

Jo, men TS for det til å virke som om det er blitt så ekstremt vanlig. DET er jeg ikke helt enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MikeWaters

Jo, men TS for det til å virke som om det er blitt så ekstremt vanlig. DET er jeg ikke helt enig i.

Om ikke annet så er vi enige, majoriteten er heterofile, ihvertfall i praksis ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jo, men TS for det til å virke som om det er blitt så ekstremt vanlig. DET er jeg ikke helt enig i.

Jeg glemte å si at selv om det er blitt mindre tabu med ulike seksuelle orienteringer, så kan man ikke forandre på biologien. Det får man ikke glemme. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Om ikke annet så er vi enige, majoriteten er heterofile, ihvertfall i praksis ;)

Både emosjonelt og i praksis. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men TS for det til å virke som om det er blitt så ekstremt vanlig. DET er jeg ikke helt enig i.

Ekstremt vanlig er det sikkert ikke, men heller ikke veldig uvanlig virker det som. Overrasker meg litt at det er såpass mange. Kjenner eller vet om flere selv også i en ganske liten krets.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest MikeWaters

Jeg glemte å si at selv om det er blitt mindre tabu med ulike seksuelle orienteringer, så kan man ikke forandre på biologien. Det får man ikke glemme. :)

Så du sier at seksuell tiltrekning, drifter og lyster styres av forplantningen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Så du sier at seksuell tiltrekning, drifter og lyster styres av forplantningen?

Jepp. I alle fall til en viss grad. Selvsagt tenker man ikke på barn og forplantning hver gang man er kåt, men det er jo det som driver en. Vi tenner jo på dem vi finner tiltrekkende, og det er jo som oftest DEM vi eventuelt kunne tenke oss å ha barn sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Ekstremt vanlig er det sikkert ikke, men heller ikke veldig uvanlig virker det som. Overrasker meg litt at det er såpass mange. Kjenner eller vet om flere selv også i en ganske liten krets.

Da har du en litt spesiell vennekrets. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest

Da har du en litt spesiell vennekrets. :)

Mulig det. Er litt sånn type som folk betror seg til, og spesielt mange gjør det etter litt alkoholinntak. så får høre mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

he he he, akkurat det shoppingsenteret har jeg vært på.

De hadde meget stort utvalg av lekerbiskener...

Akkurat ja.Tror menn er mye mer opptatt av å teste det ut enn jenter er. Menn er mer opptatt av sex uansett hvem de er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jepp. I alle fall til en viss grad. Selvsagt tenker man ikke på barn og forplantning hver gang man er kåt, men det er jo det som driver en. Vi tenner jo på dem vi finner tiltrekkende, og det er jo som oftest DEM vi eventuelt kunne tenke oss å ha barn sammen med.

Forresten, jeg mener absolutt ikke at heterofile kun har sex for forplantningens skyld, og at homofile og lesbiske kun har sex for nytelsens skyld. Tvert imot. Faktum er at de aller fleste synes at heterofil sex er deiligere enn homsesex og lesbesex. Derfor blir forplantningen indirekte sett på som hovedårsaken til at folk har heterosex, men folk har jo heterosex fordi det er deilig.

Mulig det. Er litt sånn type som folk betror seg til, og spesielt mange gjør det etter litt alkoholinntak. så får høre mye.

Folk er ikke alltid seg selv når de er fulle. :)

Akkurat ja.Tror menn er mye mer opptatt av å teste det ut enn jenter er. Menn er mer opptatt av sex uansett hvem de er.

Vil vel heller si at det er motsatt. Kvinner er generelt mye mindre opptatt av sexpartnerens kjønn enn det menn er. Følelser og kjemi er ofte viktigere for kvinner enn menn når de skal ha sex.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Å nei, er ikke enig med siste her.mange menn som tar til takke med en mann om de ikke treffer dame på byen f.eks. hovedsaken er å få tømt seg når man er kåt. og homsene/biene er ofte helt ville og har sugd mang en heterofil mann med kone, barn, hytte og Volvo.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...