Gjest T.k Skrevet 17. juli 2010 #41 Del Skrevet 17. juli 2010 Kort hår kan være kjempe fint og sexy på noen, hinter til Rihanna, hun passer jo mye bedre til kort enn langt. Det handler om å skille seg ut og. Jeg vil ikke se ut som alle andre på håret. Jeg elsker å ha kort hår(til ørene) det er praktisk og kjempefint. Hvis ikke gutter liker det, skrew dem, man forandrer ikke hår på grunn av de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Eurodice Skrevet 17. juli 2010 #42 Del Skrevet 17. juli 2010 Det å bli skalla er et tegn på høyt testosteronnivå, som er det urkvinnen var mest opptatt av. Nå har vel ikke det holdt seg til å være det mest foretrukne, da... Hvor har du det ifra? Kan du vise til kilder? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 17. juli 2010 #43 Del Skrevet 17. juli 2010 Nå er jeg jo blitt så gammel at jeg "har lov" til å ha kort hår og det er jammen bra for jeg kler kort hår mye bedre enn langt og det har jeg alltid gjort, selv om jeg ikke ville innse det før jeg hadde rundet 20 år med litt margin. Inntil da hadde jeg stort sett langt hår, vekslende fra skulderlengde til nesten midjelangt og fyttikatta for et slit. Mitt hår er nemlig veldig tykt og glatt. Det gikk jo fint å ha det hengende løst, men til tider er det litt upraktisk. Jeg kunne bare glemme å sette det opp, det var så tungt og glatt at ingen frisyrer holdt. Hestehale med stramt strikk kunne jeg ha - og da kom gjerne hodepinen også fordi "halen" ble så tung og strikken strammet... Fletter gikk jo på et vis, men ikke var det pent og pga. tykkelsen på håret så ble det jo bare korte stubber etter flettingen. Så i en alder av 22 gikk jeg til frisøren og sa "klipp". Klippet ble det, og siden har jeg hatt det skikkelig kort mesteparten av tiden. Til min egen (og andres) overraskelse så kler jeg faktisk hår som er i retning av "Halle Berry-kort", selv om jeg nok må innrømme at Halle Berry ligger et par divisjoner over meg når det kommer til utseende sånn generelt sett . Altså, selv om jeg er enig i at pent langt hår er veldig fint, så er det ikke alle som kler det like bra og langt, tykt hår kan dessuten være veldig upraktisk og til dels ubehagelig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Constanze Skrevet 17. juli 2010 #44 Del Skrevet 17. juli 2010 Langt hår er nydelig på unge pene jenter. Derimot så får svært ofte langt hår kvinner til å se mye eldre ut enn de faktisk er. Har sett svært få kvinner oppi 30-årene som er fine med langt hår. Mange tror at langt hår får dem til å virke unge - sannheten er desverre oftest det stikk motsatte. Det lange håret er med på å dra ansiktet nedover rent visuelt, men en flott kort frisyre ofte kan gi kvinnen karakter og få henne til å virke mer typete. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann 42 Skrevet 18. juli 2010 #45 Del Skrevet 18. juli 2010 (endret) http://www.greathairstyletips.com/why-men-prefer-long-hair-on-women/ grunnen til menn foretrekker langt hår. jeg hvil si at et langt friskt hår er finere en kort hår. det er da min menig. jeg hvil også ha andre jenter/kvinners menig. Personlig foretrekker jeg damer med kort hår. Damer som ellers er hotte, blir helt usannsynlig sexy når de stiller kortklipt. Fortrinnsvis kort i nakken og høyt på toppen. Kombinert med litt attitude. Noe à là Marie Fredriksson i Roxette. Aner ikke hvorfor. Kanskje det skyldes at jeg var ung på 80-tallet. Og den aller mest sinnsykt sexy jenta jeg noen gang har sett, var glattbarbert på hodet. Men hun var jævlig pen ellers også. Endret 18. juli 2010 av Mann 42 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 19. juli 2010 #46 Del Skrevet 19. juli 2010 Personlig foretrekker jeg damer med kort hår. Damer som ellers er hotte, blir helt usannsynlig sexy når de stiller kortklipt. Fortrinnsvis kort i nakken og høyt på toppen. Kombinert med litt attitude. Noe à là Marie Fredriksson i Roxette. Aner ikke hvorfor. Kanskje det skyldes at jeg var ung på 80-tallet. Og den aller mest sinnsykt sexy jenta jeg noen gang har sett, var glattbarbert på hodet. Men hun var jævlig pen ellers også. Uuuh. Come and get me papa... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juli 2010 #47 Del Skrevet 23. juli 2010 Hva med oss som er rundt 45 og alderen begynner å synes på da..? Selv har jeg halvlangt tykt, bølgete/krøllete hår, og vurderer å klippe meg kort eller kortere for første gang. Men jeg har litt langt ansikt og er redd for å bli seende ut som en hest eller noe.. Håret har liksom vært det fineste på meg da.. Og så er jeg redd det kommer til å krølle seg så mye at jeg blir seende ut som en husmor fra 70-tallet. Noen synspunkter? Thea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Constanze Skrevet 23. juli 2010 #48 Del Skrevet 23. juli 2010 Hva med oss som er rundt 45 og alderen begynner å synes på da..? Selv har jeg halvlangt tykt, bølgete/krøllete hår, og vurderer å klippe meg kort eller kortere for første gang. Men jeg har litt langt ansikt og er redd for å bli seende ut som en hest eller noe.. Håret har liksom vært det fineste på meg da.. Og så er jeg redd det kommer til å krølle seg så mye at jeg blir seende ut som en husmor fra 70-tallet. Noen synspunkter? Thea Gå til en flink frisør så er du i de beste hender. Det er vanskelig å si for oss når vi ikke ser deg i virkeligheten, men jeg kjenner en sprek kvinne litt eldre enn deg. Hun har masse mørke krøller og håret til litt over skulderen. Tror hun tynner det litt ut for å få litt kustus på det - men hun virker alltid så ung og frisk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBruker Skrevet 23. juli 2010 #49 Del Skrevet 23. juli 2010 Takk for svar. Ja, det er jo greiest å ha litt lengde på håret når man har så mye krøller da. Det går liksom ikke an å lage en "frisyre" av det håret mitt, det lever sitt eget liv.. Fint med oppsatt hår og innimellom! Thea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagne Skrevet 23. juli 2010 #50 Del Skrevet 23. juli 2010 Hvor har du det ifra? Kan du vise til kilder? "Eksperter tror menn med høye nivåer av testosteron har en økt risiko for hårtap, spesielt hvis skallethet ligger til familien." hentet fra http://www.dinside.no/838044/dette-er-faktisk-bra-for-helsa Vet ikke om det er en pålitelig kilde, men det var den første jeg fant *lat* Har alltid fått høre at menn med mye hårvekst på kroppen, har høyere sexlyst, og også mister håret tidligere enn andre menn, og det har stemt med mine guttebekjentskaper iallfall Jeg har lagt hår, men synes ikke det er så fint med jenter som lar håret gro uten noen form for frisyre eller stelle. Er SÅ mange jenter som har langt hår, som ser ustellte, pistrerte, kjedelige ut. Jeg får ofte komplimenter for håret mitt, og bruker mye tid på å få det til å se fresht ut. Jeg har klippet det opp endel slik at jeg har mange forskjellige lengder i det, og jeg steller det hver dag og tar godt vare på det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå