Gå til innhold

Flere med Emosjonelt Ustabil personlighetsforstyrrelse (borderline)?

Miss Misery

Anbefalte innlegg

Jeg fikk diagnosen Emosjonelt Ustabil Personlighetsforstyrrelse i fjor høst, har i tilegg ADHD. Borderline-symptomene er veldig vanskelige å takle, jeg reagerer alt for sterkt, føler alt for intenst, jeg klenger på kjæresten min- alt dette er i ferd med å ødelegge forholdet til ham, det ødelegger livet mitt. Er det flere her som har denne diagnosen? Noen som har blitt bedre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Hei, trist og høre at dette kan gå ut over forholdet deres.

Men går du på noen medisiner? Jeg har testen noen forskjellige og dem jeg går på nå(og som har gjort underverker for meg) heter:

Tegretol.

Jeg er mye mye mer stabil og jeg har det så mye bedre enn jeg noen gang har hatt det, er ikke sikkert det kun har med medisinen og gjøre men jeg vil si at den hjelper veldig.

Jeg er mye mer stabil, jeg har ikke superkraftige ups and down og anfall, og jeg har mye mer "kontrollen" over meg selv og sinnet mitt.

Jeg tar en om morgningen og en om kvelden, kan øke også men tror jeg holder det på dette stadiet nå ivertfall, jeg er SÅ glad for at endelig noe kunne hjelpe meg på veien mot et "bedre liv", eller det livet jeg ønsker :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest redstar

"My God, where on earth do I have to go to get away from me?"

-Elizabeth Wurtzel-

Word! Bøkene er også meget bra!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...