Gjest AnonymBruker Skrevet 13. mai 2010 #41 Skrevet 13. mai 2010 Mange her innrømmer at barna ikke var så pene som bittesmå men at de har vokst seg søte. Tror nok det er langt mer avanlig at de er søte som små, og at mange ikke vokser seg så fryktelig pene. Det jeg tror må være vanskelig er å ha en lite pen tenåring, en som ikke er populær ikke får seg kjæreste osv. Jeg var ganske søt som barn og tror jeg er det ennå, men jeg hadde vanskelig for å få venner og ha nå vanskelig for å få kjæreste, lurer på om det er vanskelig for foreldre eller om de ikke bryr seg.
Aftensol Skrevet 13. mai 2010 #42 Skrevet 13. mai 2010 Eg må vere heilt ærleg og seie at eg syns det ene barnet mitt er penare enn det andre. Men eg syns ikkje den minst pene er stygg i det heile tatt! Berre ikkje så pen som broren. Dette er jeg enig i! Man kan fint synes at ene ungen er mindre pen enn den andre, men ikke stygg...
Tulle Skrevet 13. mai 2010 #43 Skrevet 13. mai 2010 Som andre skriver, så tviler jeg meget sterkt på at du er forelder. Tenk å rett ut kalle sin lille ettåring stygg. Jeg fatter det virkelig ikke.. Hilsen mor til to..
Jade Skrevet 15. mai 2010 #44 Skrevet 15. mai 2010 Jeg tror ikke mine barn er så veldig annerledes enn andres barn. Men likevel er de verdens nydeligste! Jeg trodde ikke det var mulig å synes at egne barn var stygge. Jeg tror jeg hadde synes de var kjempenydelige uansett hvordan de så ut, nettopp pga at de er mine barn og jeg er så kjempeglad i de Men det er sikker andre som klarer å se mer objektivt på utseende enn meg. Jeg ser vel gjerne en mer "helhet" når jeg ser på andre mennesker. At jeg blander utseendet og personligheten og følelsene jeg har for personen når jeg bedømmer om de er pene eller ikke.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå